bk-MBDB (Butylone)

Perkins

Newbie
Dat kan, zoals uitgelegd in de post(s) had ik daar m'n redenen voor. Heb een tijdje zitten wikken en wegen (..) over de dosis maar uiteindelijk besloten om er toch voor te gaan.

De volgende keer wordt het iig niet zoveel, heb maar 400mg over en de M1 was totaal overbodig om er nog bij te nemen. Geen echte last van een comedown gehad, was een beetje apathisch of lethargisch de volgende avond maar dat was zo weer over, uurtje maximaal denk ik.

Leuke ervaring, ga dit waarschijnlijk niet nog een keer doen though. Vond het bijv. veel minder puur dan M1 en het ontbreken van een piek plus de redelijk lange speedy uitwerking hoeft van mij niet.

Aldous

Belezen gebruiker
ErnstJünger zei:
Eerlijk gezegd vind ik 600mg butylone + 125mg methylone zwaar overdreven, om niet te zeggen gevaarlijk.
Ben ik het helemaal mee eens. Het is wachten op de volgende met ernstig letsel/doden doordat mensen dergelijke en nog hogere dosissen nemen. Dit lijdt weer tot regulering...

Perkins

Newbie
Zoals gezegd, dat kan, redenen ervoor zijn uitgelegd in het reportje hierboven. Ik wil ze wel weer allemaal oprakelen maar voor mij waren de redenen gegrond om het met deze dosering te doen. :)

Iemand meer ervaringen hiermee? Tijdens de trip was ik in staat om het te 'sturen', met M1 of MDMA word je meestal vanzelf naar de euforie geleid, althans ik. Raar gevoel, dat wel. Ik snap best dat je in een staat van dysforie kunt komen als je het niet weet te leiden (had ik in het begin ook).

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Perkins zei:
Zoals gezegd, dat kan, redenen ervoor zijn uitgelegd in het reportje hierboven. Ik wil ze wel weer allemaal oprakelen maar voor mij waren de redenen gegrond om het met deze dosering te doen. :)

Ik heb je report nu een 2e maal doorlezen en kan nog steeds geen gegronde reden vinden waarom je in de eerste plaats 300mg butylone zou willen nemen, laat staan te redosen met 300mg, laat staan daar nog eens methylone bij te kappen.

Met wat gegoogle vind je al snel dat een orale dosis butylone rond de 200mg schommelt en een redose rond de 100mg.

Passons...

Bovenaan