Black Mamba

Quinten

Newbie
Hallo, ik was op schoolreis naar londen en ik en men vrienden besloten om paddo's daar te zoeken we vonden uiteindelijk niets maar toen stelde iemand ons Black Mamba voor. Mijn vriend heeft dat toen gedaan en vond het vrij trippy. Ik heb er iets over opgezocht en het bevatte een stof Damiana. Nu wil ik weten of dit verslavend of schadelijk is of dat er andere gevolgen aan zijn. :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Het geen dat ik erover gevonden heb is dat het te vergelijken is met JWH-018.

Black Mamba

"Het is de merknaam van een lichtgroen natuurlijk product dat bestanddelen bevat zoals AM-2001 (valt te vergelijken met JWH-01:sunglasses: en Oleamide, beide substanties worden momenteel niet gecontroleerd in het Verenigd Koninkrijk. Ook bij deze legal drug zijn er gevaarlijke nevenwerkingen zoals ademhalingsstoornissen, uitslag, overgeven en geen controle over bepaalde lichaamsdelen. Over de risico’s bij langdurig gebruik zijn er nog geen gegevens bekend, zo rapporteert CREW 2000 op hun website."

"De meest recente drug in het assortiment wordt verkocht onder de naam Black Mamba. De problematiek sleept nog steeds aan. Eerder deze maand werd een dertienjarige jongen uit Stratford naar het hospitaal gebracht nadat hij Black Mamba had ingenomen."

Dus als ik jullie was zou ik het gewoon op een jointje houden :wink: .
grts

Bovenaan