• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

black out door de truffels

brahma

Experimenterende gebruiker
Ik ben een jongen van 16 met een hechte vriendengroep en gisteren was een van die vrienden alleen tguis dus we besloten er met zn allen heen te gaan en binnen een paar jointjes te roken. We leefden hier allemaal best wel naar toe en ik besloot een bakje truffels te halen voor deze gelegenheid, 10 gram cosmic connectors om precies te zijn.

Ik ging de volgende dag al vroeg naar mn vriend en zonder te ontbijten at ik het hele bakje tryffels in een keer op, op een compleet nuchtere maag dus. Ik ben toen met een andere vriend naar het huis gefietst waar we zouden gaan blowen, binnen zaten al wat mensen met een joint en we werden warm verwelkomd. De truffels kickten nog niet in en ik had eigenlijk wel zin in een joint dus ik begon mee te blowen.

Minuten later kickten ze dan eindelijk in, ik heb al enige ervaring met truffels maar dit had ik nog niet meegemaakt. Muren zakten in en heel mn armen zaten onder de patronen, ik begon extreem heftig te trippen en werd er een beetje door overweldigd. Het volgende wat ik me herinner is dat ik rond 8 uur s avonds ineens wakker werd op een bed. Dit voelde heel vreemd en ik was nog wat vaag in mn hoofd dus ik had geen idee waar ik beland was ik was compleet in de war. Alles wat ik aanraakte voelde ook erg vreemd, alsof het extreem tintelde. Dit gevoel is serieus pas net verdwenen en het is nu 2 uur 's middags, de dag ernaIk ben naar beneden gelopen en daar zaten mijn vrienden, die hebben me ingelicht over wat voor vreemde dingen ik had uitgehaald. Ik hen schijnbaar een van mn vrienden geprobeerd op te eten, en op de een of amdere manier op de grond gemasturbeerd. Hier weet ik niks meer van vanwege de blackout, al met al niet echt een prettige ervaring.

brahma

Veel spelfouten en grammaticafouten gemaakt zie ik nu, had m ff moeten checken voor t posten, sorry!

dernael

Bewuste gebruiker
Wat een aparte ervaring heb je gehad zeg! Nog nooit eerder heb ik zo'n verhaal gehoord van iemand die aan het truffelen was.

Misschien is psilocibine toch niks voor jou? Want 10 gram is nier zo super veel. Overgevoeligheid?

Aan de ene kant ben ik wel een beetje jaloers, want ik heb persoonlijk een erg grote weerstand tegen psychedelics en heb minstens 20 gram nodig om een beetje op een lekker niveau te zitten.

Bedankt voor het delen van je ervaring.

Dernael. :stoned:

brahma

Ik ben een magere jongen, dat zal ook wel meewegen in de overgevoeligheid denk ik. Maar het vreemde is dat ik een half jaar geleden dezelfde hoeveelheid meerdere malen heb gegeten zonder problemen. Inderdaad een hele aparte ervaring! Zit erover te denken nog een keer een bakje van 15 gram met een vriend te delen in een rustige setting, als het dan weer niet goed gaat zal ik het voortaan maar bij blowen moeten houden.

dernael

Bewuste gebruiker
Neem alleen psychedelics wanneer je lekker in je vel zit en wanneer de setting juist is, dan kan er volgens mij vrij weinig mis gaan.

Heel veel succes, hopelijk zie ik in een volgend berichtje van je dat het je de volgende keer beter is bevallen. :wink:

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Bovenaan