black out

linke

Experimenterende gebruiker
Ik heb 1 keer iets meegemaakt en ben benieuwd of nog meer mensen dit hebben gehad. Ik ben met 2 vrienden naar het EK in Oostenrijk geweest en we hadden per man 1,5 gram sos en een lading met bier. We gebruikten toen regelmatig ( elke vrijdag en zaterdag ). We hadden altijd wel goeie kwaliteit maar volgens onze dealer was dit het beste wat ie ooit had gehad en hij had niet gelogen :grin: Dus wij hadden er echt heel veel zin in en voor de grens van Oostenrijk was het al op. Niet zo gek want we hebben er 12 á 13 uur over gedaan want het was echt genieten. Wij aangekomen in de stad en we waren aardig opgefockt, omdat we wilde slapen, we hadden honger en we konden nergens een plekkie vinden. Uiteindelijk een mooi plekje gevonden op een pleintje met muziek en gasten die een beetje aan het voetballen waren dus wij besloten om niet te slapen. Maar een paar uur later waren we zo kapot dat we toch ff gingen pitten in de auto. En nou gebeurd er iets heel vreemds. Ik word ergens in een grasveldje wakker...en veel mensen kijken naar mij. Dus ik sta op en ik weet niet waar ik ben of hoe ik hier ben gekomen dus totaal verdwaasd begin ik maar te lopen. Ik zag een kerk staan en wist dat we daar in de buurt stonden. Na een minuut of 10 lopen kwam ik aan en mn vrienden geloven niet dat dit is gebeurd.

Beetje langdradig maar ik wilde de situatie zo goed mogelijk uitleggen. Hoe is dit mogelijk en wat kan er gebeurd zijn? En heeft iemand anders dit ook wel eens gehad?

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Veel te veel gezopen en wat gaan wandelen waarschijnlijk, maar daar weet je nix meer van en je vrienden blijkbaar ook niet.

Kan gebeuren, ook zonder sos

raizeredge

Wijs gebruiker
heb toen een keer gehad met heel veel sos en heel veel bier en wodka dat ik op de grond in me kamer in de blote kont lag me stereo onder gekots noem maar op.
als je dan wakker word denk je wel effe van, wat heb ik gister allemaal gedaan :mrgreen:

Bovenaan