Black outs

eM De Ma Aa

Experimenterende gebruiker
Hey mensen ff snel een vraagje.
Waardoor krijgen mensen (in dit geval ik gisteravond) black outs na xtc.
Komt het door alcehol + xtc, of teveel xtc in een korte tijd? (2 pillen in een uur tijd).
Ik kreeg bij de dealer te horen dat deze pillen 130mg waren(weet natuurlijk niet of dit waar is)
Heb in het verleden wel eens vaker 2 pillen in een korte tijd/tegelijk genomen maar van gister weet ik dus vrij weinig. Had al wel de hele dag bier gedronken, en 1 x eerder toen ik uitging en flink gezopen had en daarna snoepjes innam, had ik hetzelfde verhaal, ik miste gewoon hele stukken van de avond.
Ik hoop dat ik hier een antwoord op kan krijgen, vind het namelijk wel apart

Arizona

Bewuste gebruiker
de hele dag bier drinken en dan pilletjes slikken, dan zou ik me ook niks meer kunnen herinneren, da's heel menselijk en niks aparts aan.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Als je het niet meer herinnert is het waarschijnlijk voor je eigen goed.

Dat kan ook nog. Totdat je ineens erachter komt dat je getrouwd bent als je 's ochtends wakker wordt... Dan zal het lachen je wel vergaan :tearsofjoy:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Je schrijft dat je black-outs hebt icm bier, maar ik heb altijd black-outs, al drink ik de hele avond water. Dit komt omdat MDMA invloed heeft op je serotonine-huishouding, en die heeft op zijn beurt weer invloed op je korte termijn geheugen. Heb dit ooit eens gelezen in een schrijven van Jellinek geloof ik. Je kan er dus eigenlijk niks aan doen. En sowieso als je je meer wil herinneren geen alcohol erbij, niet echt verstandig!

soundbass

Experimenterende gebruiker
Heb ik ook vroeger wat last van gehad toen ik nog onverstandig met drugs om ging
dan drink je wat alcohol en dan word je overmoedig toch maar een halfje nemen.
na een tijdje toch maar dat andere halfje erbij en dan klapt hij in. Dan heb je echt zwarte gaten in je avond zitten. Erg jammer maar dit komt echt door de combinatie alcohol en xtc.

Bovenaan