Blackout na xtc gebruik

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Zaterdagnacht heb ik me weer eens gewaagd aan anderhalf xtc pilletje. Het duurde fokking lang voordat het werkte (ongeveer 3 uur..), ik had de hoop al opgegeven en lag al in bed.. Maar toen het eenmaal werkte was het geweldige xtc. Het rare is alleen dat ik me vrijwel niets meer kan herinneren van de periode dat de xtc werkte.. Ik weet dat ik het geweldig vond en dat ik redelijk wat weirde dingen gezegd heb die nergens op sloegen.. Maar verder ben ik echt alles kwijt. Mn vriend vertelde me dingen waarvan ik zoiets had van "eeeh heb ik dat gedaan/gezegd??".. Normaal weet ik altijd alles nog, hoe bezopen ik ook ben, hoeveel andere drugs ik ook heb gebruikt.. Maar dit keer dus niet. Heeft iemand dit ook wel eens? Heeft iemand een verklaring?

Imke

Badass junkie
Nee nog nooit gehad :) wel al eens gehad dat ik een paar minuten helemaal stil stond, voor me uit te staren en dan plots weer wakker werd en luid schreeuwde.. tleek wel alsof ik eventjes niet meer bestond :confused:

spacekonijn

Badass junkie
Saivy zei:
Nee nog nooit gehad :) wel al eens gehad dat ik een paar minuten helemaal stil stond, voor me uit te staren en dan plots weer wakker werd en luid schreeuwde.. tleek wel alsof ik eventjes niet meer bestond :confused:

dit had ik ook de eerste keer dat ik mdma gebruikte , geweldig zeg .
echt steeds een minuut compleet los van alles wat er maar bestond echt gewoon verdwenen.

denk dat ik dit helaas nooit meer zal meemaken :cry:

@ safire : misschien sliep je al bijna toen t werkte en was je in een soort van half slaap half space toestand? niet echt logisch maar kan ook niks anders bedenken

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik sliep idd bijna toen het begon te werken, maar toen het eenmaal werkte was ik ook goed wakker.. Ik kon mn ogen niet eens dichtkrijgen haha :) Ik kan me nog kleine flarden gerinneren, van zowel het begin als het eind en stukjes er tussen in. Maar alle details zijn compleet verdwenen en sommige stukken zijn zelf helemaal spoorloos.

MissParanoid

Belezen gebruiker
heb ik ook 1 keer gehad toen ik twee pille had gepakt nadat ik redelijk veel had gedronken niets weet ik niet meer van die avond...

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb niet gedronken, dus het ligt niet aan de combi alcohol/xtc. Ik lag al wel in bed, maar sliep nog niet, dus het kan volgens mij ook geen half slapende/half trippende situatie zijn.

Mr Sossa

Experimenterende gebruiker
komt wel vaker voor dat je "stukken" kwijt bent van de avond..
niet echt iets om je zorge over te maken denk ik zo...

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Mja maar ik ben nog nooit stukken kwijt geraakt.. Hoeveel drugs ik ook heb gebruikt of hoe dronken ik ook ben.. Ik weet altijd exact wat er gebeurd is en wat ik gezegd of gedenkt heb.. Maak me er ook niet zorgen om, maar vraag me af hoe dat kan?

Mr Sossa

Experimenterende gebruiker
Bij mij is t meestal zo dat wanneer ik echt hard ga dat ik echt stukken kwijt ben...
je kijkt op de klok tis 2 uur, 5 minuten later kijk je weer (voor je gevoel dan) is t opeens 4 uur...
dan vraag ik me ook altijd af wat ik in die 2 uur allemaal gedaan heb, ik denk dat dat wel bij de meeste mensen zo is die echt hard gaan op xtc of wat dan ook...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mr Sossa zei:
Bij mij is t meestal zo dat wanneer ik echt hard ga dat ik echt stukken kwijt ben...
je kijkt op de klok tis 2 uur, 5 minuten later kijk je weer (voor je gevoel dan) is t opeens 4 uur...
dan vraag ik me ook altijd af wat ik in die 2 uur allemaal gedaan heb, ik denk dat dat wel bij de meeste mensen zo is die echt hard gaan op xtc of wat dan ook...

^komt me bekend voor :mrgreen: :grin:

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
need^weed zei:
Mr Sossa zei:

^komt me bekend voor :mrgreen: :grin:
Bij mij ook... :grin: :mrgreen:

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ja bij mij lijkt het niet zo alsof ik dingen vergeet, maar toch ook weer wel. Vooral het gebrek aan tijdsbesef is zoo erg aanwezig bij mij. Is het bijvoorbeeld half 3 en ik vraag 5 minuten laten aan iemand hoelaat het is en die zegt voor de grap 4 uur en dan trap ik er helemaal in. :rolleyes:

A

Anonymous

Gast
Heb ik niet eerder een topic over gemaakt?

Wat erma gebeurde weet ik niet..

nutsss

Wijs gebruiker
Safire zei:
Zaterdagnacht heb ik me weer eens gewaagd aan anderhalf xtc pilletje. Het duurde fokking lang voordat het werkte (ongeveer 3 uur..), ik had de hoop al opgegeven en lag al in bed.. Maar toen het eenmaal werkte was het geweldige xtc. Het rare is alleen dat ik me vrijwel niets meer kan herinneren van de periode dat de xtc werkte.. Ik weet dat ik het geweldig vond en dat ik redelijk wat weirde dingen gezegd heb die nergens op sloegen.. Maar verder ben ik echt alles kwijt. Mn vriend vertelde me dingen waarvan ik zoiets had van "eeeh heb ik dat gedaan/gezegd??".. Normaal weet ik altijd alles nog, hoe bezopen ik ook ben, hoeveel andere drugs ik ook heb gebruikt.. Maar dit keer dus niet. Heeft iemand dit ook wel eens? Heeft iemand een verklaring?

Ik liep hier tegen dit topic weer aan.

nou Safire het kan nog veeeeel erger...
Toen we, nadat we uitgegaan waren met een paar pilletjes, 'sochtends weer samen wakker werden, kreeg ik -uiteraard- direct van mn vriendin complimenten want we hadden de meest fantastische nacht gehad ooit. Ik bleef maar doorgaan! Fantastisch! Ze was ook helemaal uitgeput.

Helaas kan ik me er totaal en helemaal niks meer van herinneren...
Das pas kut. En genant.

Voor de zekerheid heb ik wel gecontroleerd of het huis verder leeg was...

Maar regelmatig toen ik veel en vaak xtc slikte delen van de avond kwijt geraakt ja...

Het hoort er bij
als je te veel neemt denk ik dat het net als hallucineren meer voor zal komen.

Mac...

Badass junkie
Wel beetje vaag dat je na 3 uur nog niks voelt en dan ineens dan nog zo hefitg :?

Maar goed, blackouts (ook al heb je ze normaal niet) kunnen altijd voorkomen. Dan was dit dus je eerste keer.

Jeller

Badass junkie
van alcohol al gehad, maar van xtc nog niet

yup bij xtc gaat de tijd vrij vlug, als je maar 1 pil neemt lijkt het dan ook zo snel uitgewerkt, bij lsd is het juist omgekeerd, wat een half uur lijkt is meestal 5 minuten :)

Bovenaan