Blauwe androids??? Informeer mij please!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Perifear

Newbie
Ik heb twee keer XTC gebruikt en daarmee twee hele leuke avonden gehad. Ik ben een verantwoordelijke jongen en wil graag heelhuids door dit leven komen terwijl ik ook een beetje plezier heb hier en daar, vandaar dat ik netjes zo'n twee a drie maanden tussen de keren dat ik heb gebruikt heb gehouden.

Morgen is het weer zo ver, een feest waar ik naar toe ga in Amsterdam, en ik ben van plan weer te gebruiken aangezien het alweer drie maanden geleden is sinds mijn laatste keer. De vorige twee keer heb ik roze/rode superman op, maar helaas konden wij deze keer daar niet aan komen en heeft een maat van me nu ''blauwe androids'' weten te regelen.

Mijn vragen aan jullie:

1. Is die shit uberhaupt goed? Zit het zo goed in elkaar als supermans, is het een soort pil die ik kan vertrouwen? Geen idee waar ik zou moeten zoeken om daar antwoord op te krijgen, vandaar deze thread.

2. Zoja, zijn er verder belangrijke dingen die ik moet weten?

3. Hoeveel verschilt de dosis ongeveer van een roze/rode superman vergeleken met zo'n blauwe android, hoeveel moet ik nemen in vergelijking met wat ik eerder al gebruikt heb bij het nemen van roze/rode superman?

4. Verder nog iets, laat het alsjeblieft weten.

Thanks dudes, de vorige twee keer heb ik ook een thread gemaakt van te voren en vond het echt geweldig hoe snel en hoe behulpzame en begripvolle reacties ik heb gehad, hopelijk zal nu het zelfde gebeuren. Jullie zijn awesome.

Oooi

-peri

Fool

Badass junkie
Wij weten niet zomaar wat er in elke pil zit, van alle bekende pillen kunnen er namaak-pillen op de markt zijn met giftige stoffen. Je kunt je pil gratis laten testen bij test-centra, dan weet je ook precies hoeveel erin zit en dus hoeveel je moet doseren.
http://www.drugs-test.nl/

Veel plezier! :wave:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Inderdaad, zoals Fool al zegt, speculeren heeft weinig zin. Als wij zeggen dat het een goede pil is, maar je hebt net een slechte te pakken, hoe helpen wij je dan?

Laat in het vervolg van te voren je pillen testen. Je weet toch al langer dat je naar een feestje gaat morgen? Een goede voorbereiding is altijd goed, zoals je bij je eerste twee ervaringen hebt gedaan. Als je in het vervolg ook het testen van de pillen daarbij rekent, ben je nog beter voorbereid en klaar voor een lekker feestje. Het is nou eenmaal mogelijk in Nederland, dus maak er ook gebruik van.

hakkenn

Experimenterende gebruiker
Perifear zei:
1. Is die shit uberhaupt goed? Zit het zo goed in elkaar als supermans, is het een soort pil die ik kan vertrouwen? Geen idee waar ik zou moeten zoeken om daar antwoord op te krijgen, vandaar deze thread.
- http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33260
Zover heb ik kunnen lezen op diverse fora's (GEEFT GEEN ZEKERHEID!!) zijn deze p'tjes schoon. Ze zijn wel relatief hoog gedoseerd dus pas op met je gebruik

Perifear zei:
2. Zoja, zijn er verder belangrijke dingen die ik moet weten?
- Less = more

Perifear zei:
3. Hoeveel verschilt de dosis ongeveer van een roze/rode superman vergeleken met zo'n blauwe android, hoeveel moet ik nemen in vergelijking met wat ik eerder al gebruikt heb bij het nemen van roze/rode superman?
- Rode superman had ik zelf laten testen bij amsterdam TC en kwam uit op 171mg.
Bij de url van vraag 1 komt de spreiding uit boven de 200+. Dus 30mg verschil. Als ik jou was zou ik gewoon beginnen met een halvje en bijdoseren met kwartjes.

Perifear zei:
4. Verder nog iets, laat het alsjeblieft weten.
- Veel plezier :)

Zoals Pandan en Fool ook al aangeven, degene die jij hebt kunnen bv namaak zijn. Maar aangezien je geen tijd meer hebt om te testen zal ik maar proberen antwoord te geven op je vragen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Speculeren heeft gewoon geen zin en brengt alleen maar risico's. Pillreports is ook gevaarlijk want je kunt zomaar naar een andere batch van het logootje zitten te kijken. Geeft valse zekerheid, daarom doen we dit hier niet. Gewoon op tijd kopen en laten testen, en anders maar niet gebruiken.

Alternatief is het risico nemen, maar het risico op problemen voor één avondje feest lijkt me het niet waard...

Ik gooi het topic daarom dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan