Het was 23:00, ging in de stad uit, maten van me roken een jontje of 3 4,,, toen we weg gingen kreeg ik van een maat van me 2 witte smarties met een hartje derin,,, nou snel gepakt, wat een ranzige smaak had die troep, pff,
Toen naar de een discotheek gegaan, waar 2 meisjes op me wachtte, , toen naar een andere discotheek gegaan, eindje verderop,, We besloten om naar boven te lopen, en ik ging heel ff zitten, en ineens bam, ik voelde me alles was helemaal trots, was happy enzo. Toen weer trug naar andere discotheek,
Heb ik daar heel de avond alleen gehangen, die maten waren naar een besloten feest, waren geen kaartjes meer), beetje lam lullig lopen smsen, voelde me echt super goed enzo,,
Toen het afgelopen was kwamen die maten van me aangelopen, die kwamen met verhalen, ja die heeft trip gehad enz,,
Toen besloten we om te gaan afterpartyén bij een goede vriendin van ons,
Eenmaal daar aangekomen, iedereen was helemaal al van de kaart,
Behalve die goede vriendin van ons, die had net gewerkt en had nog wel zin in een wit pilletje met hartje derin, lagen er nog 6 in het zakje, echt 2uur later ofzo, waren ze op, ik had er ondertussen 2 op, in totaal 4 van die dingen
We hadden die avond ervoor blauwe mitsu's gehaald, 10 stuks, we vroegen aan een kenner of ze echt waren,, hij zij ze zijn harstikke nep,, ik dacht van gvd waarom zeg je dat nou. pff...
Anyway, ik voelde me echt gewoon nog goed geen gekke dingen ofzo,,
Toen kwam een maat van me aan, met een halfe mitsu, ik zo ik zal is kijken of het nep spul is., Ik ingenomen,, 2 uur later helemaal niks,, ik dacht we zijn op gelicht,, ik zo geef mij zon heel ding, ze smaken best lekker,, ,, nou 3 uur daarna
Alles bewoog in mijn zicht, de TV stond te draaien (terwijl ie door de midden gehakt was), ,, Ik ging naar de wc, moest heel de tijd pissen maar het lukte gewoon niet,, zat ik dus op de pot,, op me been leken er allemaal kleine beestjes lopen,, en toen ik dat van dichtbij wilde zien, bleken het me moedervlekjes zijn,, de deurklink werd verboven,, ik liep even naar boven om wat te pakken, ik stap de trap op, zag een donker zwart gat voor me gezicht, zoo creepy,, net zoals uit een film pff,,
Toen in de bad kamer,, keek ik in de spiegel, me pupillen gigantish groot,,
,, toen keek ik naar me neus in de spiegel, die werd ook kei groot, keek naar me armen die werder zo dik, ik maakte een vuist, en toen ik me vuist zag, dacht ik nee daar wil ik nooit een klap van vangen,
Toen weer naar beneden, gegaan, een maat van me liep op me af, ik ik trok zachter trug, leek wel of ik bang van hem was,,, nja hij had nogal een dikke kop, en grote neus,
Toen besloot ik om maar ff te gaan zitte, na ff gezeten te hebben, zeg ik zo ik ga heel even naar buiten toe ff frisse lucht halen, en jij loopt mee zeg ik tegen die maat van me,, hij zo nee,, jhe gaat maar alleen ik zeg ja wat als ik de smurven zie dan ren ik er achter aan hoor, hij zo ik ga al mee,, ik doe de deur open,, liep op me sokken, zette 1 voet buiten de deur, en de grond was IJSKOUD
,, Dus ik snel naar binnen, ging ik op me knieen en met 1 hand buiten de deur,, en ook weer ijs en ijs koud,, toen besefte ik dat ik niet naar buiten mocht, van wie dan ook,.., Toen ben ik in de kamer gaan zitten op grote bank, keek in de lucht zag spinnen over kruipen, een plant werd vervangen door een cactus,, de lampen die aan het plafond hingen, begonnen te draaien net zoals in een discotheek,,
De TV stond aan, op dat moment, der was een kakatoe op TV te zien, een maat van me zegt haha die hanekam,, dus ik keek zijn richting uit had hij ineens een zon zelfde hanekam op zijn hoofd,
Het leek wel of de tijd stil stond, toen durfde ik eindelijk te gaan slapen,, voelde me alweer wat beter,, om 17:00 uur werd ik wakker, en voelde me weer zo klote
, als voorheen, weer vage dingen die ik zag enz,, om 18:00, besloten we om maar eens naar huis te gaan, Met een super lege maag, en 10 keer ofzo gepist en het wilde niet ophoude,, in de auto, ik keek naar me hand, zag er ineens dood uit, net zon zombie hand, Alles van me lichaam veranderde da vond ik echt eng, en als ik naar buiten keek uit het raam, was alles gewoon heel normaal, Toen bij mij thuis aangekomen, keek ik nog ff in de spiegell van de auto, me pupillen werden groter en kleiner, zoo weird,,Toen ik in me eigen huis was, toen stond ik heel even stil, en voelde me heel licht,, toen besloten om maar naar me bed te gaan,, laptop erbij, beetje afleiding, ,, en zo nu ook dit getypt te hebben,, voel ik me nog steeds verrot,, me wangen kapot,, keelpijn,
De volgende keer doe ik het mooit rustig aan als die nog komt, die volgende keer
Toen naar de een discotheek gegaan, waar 2 meisjes op me wachtte, , toen naar een andere discotheek gegaan, eindje verderop,, We besloten om naar boven te lopen, en ik ging heel ff zitten, en ineens bam, ik voelde me alles was helemaal trots, was happy enzo. Toen weer trug naar andere discotheek,
Heb ik daar heel de avond alleen gehangen, die maten waren naar een besloten feest, waren geen kaartjes meer), beetje lam lullig lopen smsen, voelde me echt super goed enzo,,
Toen het afgelopen was kwamen die maten van me aangelopen, die kwamen met verhalen, ja die heeft trip gehad enz,,
Toen besloten we om te gaan afterpartyén bij een goede vriendin van ons,
Eenmaal daar aangekomen, iedereen was helemaal al van de kaart,
Behalve die goede vriendin van ons, die had net gewerkt en had nog wel zin in een wit pilletje met hartje derin, lagen er nog 6 in het zakje, echt 2uur later ofzo, waren ze op, ik had er ondertussen 2 op, in totaal 4 van die dingen
Anyway, ik voelde me echt gewoon nog goed geen gekke dingen ofzo,,
Toen kwam een maat van me aan, met een halfe mitsu, ik zo ik zal is kijken of het nep spul is., Ik ingenomen,, 2 uur later helemaal niks,, ik dacht we zijn op gelicht,, ik zo geef mij zon heel ding, ze smaken best lekker,, ,, nou 3 uur daarna
Toen in de bad kamer,, keek ik in de spiegel, me pupillen gigantish groot,,
,, toen keek ik naar me neus in de spiegel, die werd ook kei groot, keek naar me armen die werder zo dik, ik maakte een vuist, en toen ik me vuist zag, dacht ik nee daar wil ik nooit een klap van vangen,
Toen weer naar beneden, gegaan, een maat van me liep op me af, ik ik trok zachter trug, leek wel of ik bang van hem was,,, nja hij had nogal een dikke kop, en grote neus,
Toen besloot ik om maar ff te gaan zitte, na ff gezeten te hebben, zeg ik zo ik ga heel even naar buiten toe ff frisse lucht halen, en jij loopt mee zeg ik tegen die maat van me,, hij zo nee,, jhe gaat maar alleen ik zeg ja wat als ik de smurven zie dan ren ik er achter aan hoor, hij zo ik ga al mee,, ik doe de deur open,, liep op me sokken, zette 1 voet buiten de deur, en de grond was IJSKOUD
De TV stond aan, op dat moment, der was een kakatoe op TV te zien, een maat van me zegt haha die hanekam,, dus ik keek zijn richting uit had hij ineens een zon zelfde hanekam op zijn hoofd,
Het leek wel of de tijd stil stond, toen durfde ik eindelijk te gaan slapen,, voelde me alweer wat beter,, om 17:00 uur werd ik wakker, en voelde me weer zo klote
De volgende keer doe ik het mooit rustig aan als die nog komt, die volgende keer

Maar idd gebruik de drug met mate en dan vind ik 'm veel chiller dan wanneer je jezelf helemaal verliest..