Blauwe superman

_celine

Newbie
Hey, mijn vriendin en ik gaan aankomend weekend de 'blauwe superman' proberen.
We hebben voor een poosje terug een witte nintendo gehad, is dat met elkaar te vergelijken?

xx

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Laten testen is de enige optie als je zekerheid wil, persoonlijk ken ik die blauwe spermans niet. Vroeger wel 3hoekig en leken exact op smint. Die waren erg goed mja das al een decania terug inmiddels ;o

Taat

Bewuste gebruiker
Heb ze afgelopen zaterdag op..
Wat een knallers :hearteyes:
Zijn inderdaad te vergelijken met Nintendo's/Paarse lambo's..
Maar als het ff kan toch altijd laten testen :wave:
Die van mij zaten op 209mg..
Geen foto van zo ff, maar het zijn kleine, blauwe 3hoekige pillen..
Op de achterkant een breeklijn en op de voorkant het 'S' logo van Superman

BONGHIT

Experimenterende gebruiker
jup die supermannen had ik ook laatst
vond ik persoonlijk veel beter dan die lambo's

green haze2

Experimenterende gebruiker
Ik heb ze zelf nog nooit geprobeert, maar gisteravond hadden een paar vrienden van me ze wel. en volgens hun waren ze erg goed!

Tichor

Newbie
Ik heb ze zaterdag ook weer gehad maar ze blijven me heel erg teleurstellen. Zoals veel mensen in mijn omgeving ook zeggen: Het lijkt net alsof je soms ineens heel lijp bent en het volgende moment voel je je weer nuchter. Uiteindelijk 2 van die blauwe superman pillen gehad en toe was ik wel goed wous maar ik vind het echt geen fijne pillen.

In vergelijking tot nintendo's en lambo's vind ik deze pillen veel slechter.

Taat

Bewuste gebruiker
Ben de 20e toen begonnen met 1 hele (afgelopen half jaartje niet helemaal aan 'de pauzes' gehouden namelijk :rolleyes: )

Maar wel in 2 stukken gebroken en opgegeten als 2 halve..
Sloeg in als een bom na 15-20 minuten, terwijl hij bij een paar maten van me echt pas na een uurtje vrij rustig op kwam..
Rustiger dan meestal iig

Bovenaan