Blauwe xtc pil 250mg

Robert67

Belezen gebruiker
Ik ga wat mdma pillen halen bij iemand die eigenlijk geen dealer is, toevallig heeft ie er 3 liggen
Maar die gast heeft er de ballen verstand van
Weet iemand wat een blauwe pil 250mg bij naam zou kunnen heten?

HappyMind

Badass junkie
Hij heeft er de ballen verstand van maar weet wel dat het pillen zijn van 250 mg? Speculeren over de naam, stof of wat dan ook is niet toegestaan. Maar wees voorzichtig want das best hoog gedoseerd per pil, als de informatie klopt.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Maakt niet uit, je hebt toch niks aan dat soort beschrijvingen. Xtc-pillen kunnen elke batch weer anders zijn. En vaak wordt het poeder per batch niet goed gemengd, waardoor de tabletteermachine bij elke pil weer een andere inhoud mixt. Daarom heb je een steekproef nodig van verschillende actuele samples, die dan goed getest worden, om te kunnen voorspellen wat er in een pil zit.

Bij drugstestspunten kunnen ze zo de helft van de pillen gelijk vanuit de database herkennen, omdat ze vaak genoeg tests van dezelfde pil herhalen. Dat kun je zelf niet met informatie vanaf het internet, omdat die informatie vaak te veel verouderd is en ook niet vaak genoeg wordt gecheckt om er zeker van te zijn dat het nog klopt.

Is online information on ecstasy tablet content safe?​

ljuv

DF-koningin
Ik denk dat het een Barry Blauwski is of een Wendy Smurfington
Speculeren is niet toegestaan en je kan met deze omschrijving letterlijk elke blauwe xtc pil opnoemen dus ja🤷🏻‍♀️

Ik ga wat mdma pillen halen bij iemand die eigenlijk geen dealer is, toevallig heeft ie er 3 liggen
Maar die gast heeft er de ballen verstand van
Als je ze niet direct gaat gebruiken is de enige optie om dit te weten, je pillen laten testen. Wat er wordt gezegd wat erin zit is bijna nooit wat erin zit.

Robert67

Belezen gebruiker
Hij heeft er de ballen verstand van maar weet wel dat het pillen zijn van 250 mg? Speculeren over de naam, stof of wat dan ook is niet toegestaan. Maar wees voorzichtig want das best hoog gedoseerd per pil, als de informatie klopt.
Dat het van die volume is weet hij dan weer wel, en ik zal op mijn woorden proberen te letten

Bovenaan