Bleek en verrot uitzien van XTC

Hey allemaal, net nieuw hier en was er toch best wel benieuwd naar.

iedereen die xtc heeft gedaan zal weten hoe jij en de rest er de volgende ochtend allemaal uitzien.
Ogen die hangen of nog belachelijk groot staan, huid als een albino met lever falen. kortom je ziet eruit alsof je te laat bent voor je eigen begrafenis.

ik was dus benieuwd of er mensen zijn die hier überhaupt iets tegen doen of daar tips voor hebben. kijk zonnebrilletje kan altijd op maar zelf heb ik het probleem dat ik altijd al een best donkere huid heb voor een Nederlander met zwart haar en donkere wenkbrauwen enzo, dus als ik bleek wordt net zoals de rest dan zit iedereen me altijd zo aan te kijken van Jezus die gast is ziek :kots: , terwijl ik me na me trip me eigenlijk hartstikke goed voel. Dus hopelijk weet iemand iets om meer kleur in je gezicht te krijgen en je hele gezicht in het algemeen te verfraaien.

Hoop op goeie tips :grin:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
davidpoulus zei:
kortom je ziet eruit alsof je te laat bent voor je eigen begrafenis.

:tearsofjoy: Juist!

davidpoulus zei:
dus als ik bleek wordt net zoals de rest dan zit iedereen me altijd zo aan te kijken van Jezus die gast is ziek

Uhhh, boeie?! Wat kan jou dat nou schelen, als jij je goed voelt is alles goed toch? Zou me hier niks van aan trekken want de rest zit er ook bij, zoals je net al zo mooi omschreef, alsof ze te laat zijn voor hun eigen begrafenis.

davidpoulus zei:
Dus hopelijk weet iemand iets om meer kleur in je gezicht te krijgen en je hele gezicht in het algemeen te verfraaien.

Het enige wat ik me kan bedenken (wel super gay) is om wat foundation mee te nemen in je tas en dat op de wc even op te doen?

Skirre

Bewuste gebruiker
Net ff iets te heet douche doet het bij mij altijd wel goed. Direct erna een plas koud water door je gezicht gooien en ik krijg weer wat kleur.

fgamer

Belezen gebruiker
Gewoon even een frisse douche pakken.
Daarna een frisse wandeling door het bos.
Ten slotte gewoon even een joint roken met een glaasje cola.

>>>> :sunglasses:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben een meisje. Altijd als ik brak ben doe ik mijn make-up gewoon heel mooi :sunglasses:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Hmmm, ben niet zo van de zonnebank... Ik ga wel akkoord met eruit zien alsof ik te laat ben voor mn eigen begrafenis. Zo voel ik me waarschijnlijk op dat moment ook en het kan me dan eerlijk gezegd geen zak boeien wat mijn medefeestgangers ervan vinden. Zelf lopen ze er namelijk ook zo bij :tearsofjoy:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Maar mensen, we weten toch, INKAKKEN IS BIJNAKKEN. Een puntje pep hier en daar en je ziet er weer uit als een god. Totdat je je moeder tegenkomt in het stadion. Dan kom je erachter dat je er als een zwerver uitziet.

Bovenaan