blijven hangen (probleem van mij)

cobhc

Belezen gebruiker
nouja het gebeurde allemaal deze zomer ik raakte geintresseert in wiet dus ik kocht wiet etc ik werd de eerste x al knetter stoned met een paar vriendinnen en er was ook een maat bij die deed niet mee maar keek of alles wel goed ging

ik na 16 hijsjes nog steeds niet opeens moest ik vreselijk lachen het deed gewoon pijn toen ineens kreeg ik een flash (ja het klinkt vreselijk noobish maar ik had het gewoon ) en ik begon ineens te rennen want ik was zo stoned als een garnaal en toen voelde ik iets prikkelends naar boven schieten (het ging door me oren net alsof ik de thc naar me hersens voelde stijgen ) nja ik dus knetter stoned en ik had zo'n verschrikkelijke dorst en warm en ik had gelezen dat mensen met diabetes een verhoogde kans op over verhitting hebben dus ik naar de dokter die onderzoekt me en ik loop naar buiten en hij zegt tegen me vriend neem hem maar mee naar huis want hij is knetterstoned :P

paar keren daarna nog geblowt 1x was ik knetter stoned rest van de 10 keren niet

nu was ik 1 maand gestopt tot september vriend belt me op en zegt yo ga je mee chillen ( ik wist dat hij ging smoken doet hij namelijk altijd)
dus hij wiet gehaald komt er een dealer mee smoken en draait een pure van al onze wiet
ik d8 nou ik neem geen trek of wat dan ook want ik voel me beetje wazig etc dus ik toch een trek en ik werd gefrustreert etc je kent het wel.
Dus wij gaan naar de ah en ik word echt zo geirriteerd omdat die maat geen drinken kon kiezen en ineens leek de grond wel extreem lang te worden dus ik ga naar huis omdat ik met bad voelde en ging op bed liggen sinds dien heb ik dus nog steeds een soort stoned achtig gevoel (alles laat beleven , hard horen vergeetachtig,woorden heel veel herhalen etc) dus iemand die me kan vertellen wat te doen want het is echt zwaar klote

Pikachu

Wijs gebruiker
Dat duurt misschien een paar dagen, dan is t over.

Na een fixe spacecake ben ik een week van de wereld geweest :P

Bengt

Bewuste gebruiker
Het zou mij allemaal veel duidelijker worden als je alles eens in deftige zinnen zou zetten.

Hoofdletter en op het einde een punt, toch niet zo veel gevraagd denk ik.

Nu denk ik uit wat ik ervan kan verstaan dat het inderdaad wat tussen je oren zit.
Ik denk dat ook het beste is voor jou dat je nooit meer blowt

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Hmm, 2 maanden knetterstoned van 1 joint...nie verkeerd :stoned: ...Maar goed, zit het niet gewoon tussen je oren, niet om flauw te zijn maar lichamelijk kan 't nie....

teebo

Bewuste gebruiker
tuurlijk zit het tussen zijn oren, waar anders?
veel heeft hij daar wsch niet aan, en ik kan moeilijk geloven dat hij het hem allemaal verbeeld of zich zit aan te stellen.
iemand een antwoord waar hij wat aan heeft?

cobhc

Belezen gebruiker
idd.. ik zit gewoon anders in me vel.. psychoses kunnen toch ook getriggerd worden dus waarom dit niet dan :confused: ik ga er echt niet over liegen en ik weet ook zeker dat het niet tussen me oren zit heb nooit iets tussen mijn oren als er iets is is het gewoon zo . maarja ik ben van plan om naar de dokter te gaan

Bengt

Bewuste gebruiker
Ga naar een psycholoog, een dokter kan je hiermee toch niet helpen.

Stel het echt niet te lang uit.

nicolai

Wijs gebruiker
Ja het zit wel tussen je oren. Daarmee wordt niet bedoeld dat je liegt ofzo...Maar fysiek KAN er niks aan de hand zijn, (tenminste niet door die joint) dus dan is het mentaal en zt het dus tussen je oren.

Je verteld in je verhaal dat je eigenlijk geen trek wilde nemen, maar dat je het toch deed. Waarom deed je dat?

Ik denk dat er weinig aan de hand is. Je nam een trekje, terwijl je gevoel zei dat je dat beter niet kon doen...Maar je deed het toch. Dat is al bijna een garantie voor fout gaan. Misschien voel je je onbewust wel erg schuldig of erg dom dat je van die joint heb gehezen, en is dat het gene dat je dwars zit.

Als het niet gauw voorbij is zou ik toch even langs de dokter gaan. Hij heeft zwijgplicht en kan je in ieder geval duidelijk maken dat het niets is om je zorgen over te maken.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
cobhc zei:
idd.. ik zit gewoon anders in me vel.. psychoses kunnen toch ook getriggerd worden dus waarom dit niet dan :confused: ik ga er echt niet over liegen en ik weet ook zeker dat het niet tussen me oren zit heb nooit iets tussen mijn oren als er iets is is het gewoon zo . maarja ik ben van plan om naar de dokter te gaan

Mijn excuses voor de foute overdracht van woorden, ik bedoel ook niet dat je erover liegt maar wel dat je je het misschien inbeeld...Een psygose die door het blowen getriggerd is zou ook mogelijk zijn, daar had ik zelf nog niet aan gedacht. Dus een bezoek aan dokter en met doorverwijzing naar de daarvoor bestemde arts zou niet verkeerd zijn nee...

Bovenaan