Blijven hangen

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
Blijven hangen in een trip..

een vriend van mij zegt dat hij iemand kent die is blijven hangen in een paddo trip.. kan dat??

en hoe gebeurt het? als je te veel gebruikt in 1x? of meschien te veel na elkaar? iemand informatie???

Bal0n

Badass junkie
Het is niet mogelijk om in een trip te blijven hangen, niet in de zin dat je niet meer stopt met trippen. Het zal dus altijd eindigen.

Wat wel mogelijk is, is dat de trip een psychische aandoeningen kan triggeren. Dit betekent niet dat psychedelica/tripmiddelen psychoses en andere aandoeningen veroorzaken, maar dat deze wel naar boven kunnen worden gebracht, mits de gebuiker deze aandoeningen bij zich droeg.

Heb jij een familie waarin schizofrenie en/of andere psychotische aandoeningen voorkomen, raad ik het je ten zeerste af om aan drugs te beginnen, en zeker geen psychedelica.

Veelal zijn het broodje aap verhalen dat een vriend van een vriend zijn moeder, haar tante is "blijven hangen". Bij ongeveer 1 op de 30 mensen (ben de bron even kwijt :confused: ) zie je dat psychedelica psychoses naar boven brengen.

spacekonijn

Badass junkie
eigenlijk zouden topics als deze ergens sticky moeten staan.

een soort van general drugs information/facts sectie

spacekonijn

Badass junkie
maar een aparte sectie waarin voor iedere drugs 1 topic is waar gewoon feiten instaan over die drugs zou wel goed zijn denken jullie niet?

Mac...

Badass junkie
Nja je kan eens een balletje opgooien, maar ik denk niet dat het het openen van dit soort topics tegenhoudt.

platypus

Belezen gebruiker
dat is waar, maar misschien dat het wel het aantal vermindert, plus dat je mooi wat gegevens over een drug kan samenvatten

Bal0n

Badass junkie
spacekonijn zei:
maar een aparte sectie waarin voor iedere drugs 1 topic is waar gewoon feiten instaan over die drugs zou wel goed zijn denken jullie niet?

Nou, voel je geroepen, en schrijf een stuk feiten over een drugs waarvan jij denkt veel te weten? Dit kan iedereen overigens doen, zo draagt iedereen een steentje bij aan de site :).

spacekonijn

Badass junkie
ik dacht meer aan

soort drugs

feiten ( begin is het dus leeg)

iedereen kan replyen wat hij er van weet en dit word gechecked door m0ds of dit ook waar is.

en dan edit de mod de eerste post steeds zodat er steeds meer in komt te staan!

Mac...

Badass junkie
Is misschien een idee om als sticky bovenaan ieder subforum te plaatsen. Zal aan de adminz toestemming vragen of ze dit op prijs stellen.

Bovenaan