'Blijven steken'

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Vandaag op school hoor ik van me maat dat een kennis is 'blijven steken' op XTC.. Kan dit dan?! Hij is opgenomen in het ziekenhuis en nu zit ie in een instelling :confused:

::edit:: en nee hij was niet labiel in z'n hoofd! hij was normaal en gezond.. Wel geen idee hoeveel pille hij net genome had. Het zulle er wel n hoop geweest zijn, maar toch!

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Lijkt me heel sterk, maarja wat overal is te lezen, KAN het misschien wel omdat hij aanleg heeft voor dat soort dingen en dus van nature niet helemaal op orde is.

Dan is XTC de trigger geweest..?

Jeller

Badass junkie
mja drugs kunnen psychoses naar boven brengen hé.; ik den kdat dat bij xtc wel goed meevalt, maar de kans is er wel

Jaimie

Belezen gebruiker
Maarja,je hebt nu eenmaal mensen die overdrijven en denken dat ze het al allemaal hebben meegemaakt maar eigenlijk is het peanuts.

Getript op MDMA, yeah right (heb ik al van iemand gehoord), ze zouden eens moeten weten wat trippen is.

Deze heb ik ook al gehoord, kennis van me rookte joints(pak gemiddeld 2 per dag) voor een maand of zes, hij is er mee gestopt en hij zegt dat hij 3 dagen heeft wakker gelegen, omdatie een afkick had, yeah right, je zou eens moeten wat verslaafd echt is.

Zulke dingen komen dan ook meestal van mensen die het stoer vinden om drugs te nemen, of het het echt laten uitschijnen om het maar te tonen aan de buitenwereld (vb: tipjes maken in de klas, constant bezig zijn over paffen waar de leerkrachten bij zijn, overal marihuana blaadjes op tekenen, ...)

Natuurlijk kan het wel dat er inderdaad een psychose wordt getrigerd door xtc, maar ik wou dit efe kwijt :P

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Jaimie zei:
Maarja,je hebt nu eenmaal mensen die overdrijven en denken dat ze het al allemaal hebben meegemaakt maar eigenlijk is het peanuts.

Getript op MDMA, yeah right (heb ik al van iemand gehoord), ze zouden eens moeten weten wat trippen is.

Deze heb ik ook al gehoord, kennis van me rookte joints(pak gemiddeld 2 per dag) voor een maand of zes, hij is er mee gestopt en hij zegt dat hij 3 dagen heeft wakker gelegen, omdatie een afkick had, yeah right, je zou eens moeten wat verslaafd echt is.

Zulke dingen komen dan ook meestal van mensen die het stoer vinden om drugs te nemen, of het het echt laten uitschijnen om het maar te tonen aan de buitenwereld (vb: tipjes maken in de klas, constant bezig zijn over paffen waar de leerkrachten bij zijn, overal marihuana blaadjes op tekenen, ...)

Natuurlijk kan het wel dat er inderdaad een psychose wordt getrigerd door xtc, maar ik wou dit efe kwijt :P

Ik denk niet dat ie voor z'n plezier opgenomen werd in het ziekenhuis en later naar een instelling moest. Overdrijven zit er dus niet echt in vrees ik. En euhm denken dat ie alles heeft meegemaakt? Geen idee eig, dat zijn jou woorden..

En je kan WEL trippen op pillen dacht ik, als er MDA in zit, toch?

:wave:

Jaimie

Belezen gebruiker
pilliewilly zei:
Jaimie zei:

Ik denk niet dat ie voor z'n plezier opgenomen werd in het ziekenhuis en later naar een instelling moest. Overdrijven zit er dus niet echt in vrees ik. En euhm denken dat ie alles heeft meegemaakt? Geen idee eig, dat zijn jou woorden..

En je kan WEL trippen op pillen dacht ik, als er MDA in zit, toch?

:wave:

Het bovenste sloeg op een kerel die ik ken, en het is wel mogelijk maar toch

Giorgo

Experimenterende gebruiker
MDMA wordt omgezet naar MDA..

Trippen op MDMA kan je wel degelijk doen als je er 7 - 8 gaat nemen.
Maar blijven steken dat weet ik niet, als het uitgewerkt is is het toch uit je systeem..

flashkop

Bewuste gebruiker
Misschien had die een overdosis en is ie daarom opgenomen , later gewoon in het gestigt gestoken wegens afkicken.

MDA MOET TERUG DE MARKT OP DUS ALS IEMAND BELANGERIJK DIT LEEST!!!

Bovenaan