Blijvend gevoel

tman

Newbie
hi

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik mdma geslikt, had dit ook al enkele keren voordien gedaan.
Normaalgezien heb je de dag erna of 2 dagen erna een afkick, wat gepaard gaat met een soort waas voor je ogen, zoals je een paar pintjes ophebt.

Ik heb het probleem dat deze 'afkick' is blijven duren, het depressieve gevoel en de waas voor men ogen gaat maar niet weg.
Ik ben reeds in behandeling bij een psychiater maar die zijn ook nog niet bekend met het probleem.
kneem nu 225mg antidepressiva en nog een ander spul per dag, wat niet veel verbetering geeft.

Herkent iemand dit probleem, weet er soms iemand hoe ervan af te geraken?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
tman zei:
hi

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik mdma geslikt, had dit ook al enkele keren voordien gedaan.
Normaalgezien heb je de dag erna of 2 dagen erna een afkick, wat gepaard gaat met een soort waas voor je ogen, zoals je een paar pintjes ophebt.

Ik heb het probleem dat deze 'afkick' is blijven duren, het depressieve gevoel en de waas voor men ogen gaat maar niet weg.
Ik ben reeds in behandeling bij een psychiater maar die zijn ook nog niet bekend met het probleem.
kneem nu 225mg antidepressiva en nog een ander spul per dag, wat niet veel verbetering geeft.

Herkent iemand dit probleem, weet er soms iemand hoe ervan af te geraken?
Van Xtc gebruiken kun je slechtere ogen krijgen,misschien een bezoekje lang de opticiën een idee?
Voorderest Depressieviteit,tja....
Zoek een hobbie,eet gezond en sport voldoende daar kom je al een end mee.

TAWL

Experimenterende gebruiker
Wat Caatje zegt, ga daar maar vanuit.
Probeer jezelf meer te accepteren dan kun je verder.
Ga kijken wat je intresseert.
Maar maak je geen zorgen om die paar pilletjes.
Dat kan het niet niet zijn.
Ik heb zelf ook een depri periode gehad en toen gaf ik paddo's de schuld,
Maar dat is niet zo.
225 mg is dat trouwens niet erg veel??

tman

Newbie
Bij de opticien ben ik al geweest, dat was m'n eerste stap.
Een bril heb ik zeker niet nodig, misschien moet ik nog eens naar een oogarts voor verder onderzoek.
Het is zeker wel zwart op wit verschil dat het met die avond te maken had, en omdat ik niet meer juist kan functioneren ben ik depressief geworden.
225mg + 50mg versterker is misschien wel wat veel maar anders kom ik mijn dagen niet meer door.
Ik zit nu op de hogeschool en kan heel moeilijk mij concentreren, leren lukt helemaal niet. Ook mijn sociaal contact is er ver op achteruit gegaan..
Powertraining, gezond eten, ik heb al veel geprobeerd.

is mijn probleem bij iemand bekend?

Wat bedoel je met 'het zit in je'?

greets
tman

Bovenaan