Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, komt echt door die bergen serotonine dan. Die moet je lichaam kwijt. :PWieIsHet zei:heb hier ook een tijdje last van gehad na een paar weekenden grote hoeveelheden mdma te nemen..
beter stop je even met gebruiken![]()
Als je echt veel MDMA o.i.d. gebruikt ook wel hoor. AD's en MAO-remmers maken de kans erop alleen groter. Maar de kans is dus al groot bij veel gebruik.PipstothePoX zei:ik weet niet of je antidepressiva of mao-remmers gebruikt, maar volgens mij heb je alleen dan/voornamelijk dan, kans op dat serotonine syndroom.
Atropa zei:Bloedsomloop in een ader?
Sowieso vind ik stimulerend drugs erg verdacht en risicovol als het gaat om het oppikken van lichamelijke klachten en ongemakken in je stelsel. MDMA een tijdje mee geexpirimenteerd in m'n vroegere tijd, en wat speed of coke heel af en toe. Maar ik snap niet hoe mensen het presteren volop door te gaan op die materialen. Na 1 nachtje vond ik het voor lange tijd altijd al weer genoeg. Nu helemaal niet meer.
loadrunner zei:Onweer in je hoofd is vreselijk.
gelukkig heb ik zonneschijn in een zakje.
Holden zei:loadrunner zei:Onweer in je hoofd is vreselijk.
gelukkig heb ik zonneschijn in een zakje.
![]()
Hoe is het er nu mee djstayla, al beterschap in zicht?