Bloed laten trekken

roaren*

Bewuste gebruiker
ik moet woensdagavond bloed laten trekken, dus het is niet om te controleren op drugsgebruik ofzo, men moeder wil gewoon weten of ek vitamine tekort of ijzer tekort heb, nu ik zou zaterdag avond(vanavond dus) wel drugs gebruiken waarschijnluk pillen en ook weed, ik gebruik nu al ieder weekend iets van drugs zijn het geen pillen is het speed. zouden ze dit kunnen zien aan men bloed dat ek gebruik?

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ben afgelopen week geprikt om te checken voor b12, ijzer, kalium, enz., en schildklieractiviteit, en ik dacht hetzeflde

ik vroeg aan de mooie zuster of het uitmaakte dat ik veel medicijnen gebruikte, ze zei nee :)

dus je hoeft je geen zorgen te maken

roaren*

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Dat kunnen ze zien idd, alleen ze doen niets met die informatie. Beroepsgeheim enzo :).

maar gaan ze dat dan niet zeggen aan men ouders? bijvoorbeeld ze kunnen het zien, en vraagt men moeder plots, kan het nie zijn dat hij drugs gebruikt, gaan ze het dan zeggen?

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ze kunnen het alleen zien als er op getest wordt ...

ik weet niet of je belg of nl bent maar hier krijg je zon formulier waarop alles aangekruisd wordt dat gecheckt wordt , drugs gebruik staat er niet eens op

wel allerlei vitaminen, mineralen, glucose, en bloedspiegels van bep medicijnen zoals lithium

matthijs

Badass junkie
Maar bepaalde vitamine-voorraden raken wel op door drugsgebruik...Dus het kan best dat je een opvallend laag gehalte van iets hebt....

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
maardat kan door zoveel komen denk ik

tenzij je met rollende oogballen kwijlend in de stoel zit bij het bloedprikken denk ik niet dat ze zegegn, oh te weinig B12, zal wel een addict zijn

je loopt geen risico

Mac...

Badass junkie
Idd ze kunnen en mogen alleen testen op het gene wat staat aangegeven. En mochten ze er toch achter komen, mogen ze je ouders niks zeggen. Zij hebben zich te houden aan een zwijgplicht, net zoals alle artsen e.d.

dallandra

Wijs gebruiker
hier zullen ze waarschijnlijk niet naar kijken,er word idd alleen getest op wat aangekruisd staat op dat formuliertje,en dat zijn vitamines,toch?
ook als ze t wel zien,mogen ze t je ouders niet vertellen.
dus maak je geen zorgen.

Mac...

Badass junkie
in hokjes denken, is leuk joh, doe ik altijd.
Dag in dag uit.

Jij hebt een baard, je blaast vliegtuigen op
Jij bent dik, eet nog wat meer
Jij gebruikt drugs, vieze junk

etc etc

roaren*

Bewuste gebruiker
heb dus woensdag avond bloed laten trekken, de dokter vroeg aan mij gebruik je drugs, kzeg nee, ze ezgt ben je het zeker, kzeg ja kben et zeker.. dan vraagt ze ofdat ek in een potje zou willen pissen, kzeg ja maar kmoet nie pissen, heb dan donderdagavond gezeikt in dat stomme potje(wat nogal onhandig is .. ) nuja normaalgezien zou ek maandag de uitslag moeten weten van men bloed

Mac...

Badass junkie
Ach jij, je had moeten vragen waar ze zich mee bemoeit!!
Heb het idee dat ze je hebben proberen erin te luizen ofsow

roaren*

Bewuste gebruiker
nja... khad beter heel het potje ondergepist :mrgreen:

tjah, ktrek er mij eigelijk nie zoveel van aan :rolleyes:
kga wel proberen om clean te blijven dit weekend, want dat zou zeker geen kwaad kunnen, het is zo al vier maand ofzo geleden dat ek es een drugsvrij weekendje gehad heb

Mac...

Badass junkie
Ja ken het, heb ook een paar jaar zo geleefd. Ben nu al 4 weken clean en ga dit weekend iig ook niet gebruiken, dus kom ik zo op 5 en volgend weekend waarschijnlijk ook niet, maar begin toch stiekem wel weer een beetje zin te krijgen. Misschien morgen bij het zuipen, mja dan word ik niet zat, das ook minder.

roaren*

Bewuste gebruiker
proficiat dat je al zo lang clean bent :wink: :)
want het is heel moeilijk.. het is nog maar vrijdagavond 22u.. en heb er al terug zin in :( mja kmoet me sterk houden.. kzal et wel laten weten of het gelukt is om clean te blijven :wink:

Mac...

Badass junkie
Ja dank je wel. Ben ook wel een heel klein beetje trots op mezelf. Alleen bij mij is het heel vaag. Ik wil niet stoppen met gebruiken, maar het gebeurt nu eenmaal zo. Is denk ik ook echt helemaal niet zo slecht voor me om eens een paar weken clean te blijven. Ik denk dat ik ga proberen om gewoon vet te minderen. Als ik naar party's oid heen ga zal ik toch wel zeker willen gebruiken. junk 4 life, nietwaar!

Marcel

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Ja dank je wel. Ben ook wel een heel klein beetje trots op mezelf. Alleen bij mij is het heel vaag. Ik wil niet stoppen met gebruiken, maar het gebeurt nu eenmaal zo. Is denk ik ook echt helemaal niet zo slecht voor me om eens een paar weken clean te blijven. Ik denk dat ik ga proberen om gewoon vet te minderen. Als ik naar party's oid heen ga zal ik toch wel zeker willen gebruiken. junk 4 life, nietwaar!

Ha Mac,

Het zou gaaf zijn als je idd minder gebruikt. Junk 4 life is natuurlijk leuk maar wordt volgens mij nog leuker als je op een relaxte manier gebruikt. Ikzelf gebruik al lang maar wel weinig (qua frequentie). Soms heb ik natuurlijk ook de neiging om het vaker te doen maar ik weet wat het met je leven kan doen (ik heb genoeg vrienden waarmee het wat minder lekker ging). En ik wil nog heeeel lang drugs gebruiken!!

Succes man!

Mac...

Badass junkie
Ja thnx, zal vast wel goed komen. Ik heb dat dus ook. Ik wil gewoon drugs kunnen blijven gebruiken, maar het moet mijn leven niet negatief gaan beïnvloeden. Het is ook niet erg als je eens flink gaar bent, maar dat hele gare leven ben ik gelukkig al een beetje kwijt.

Bovenaan