Bloederig steekfimpje uit 2006 duikt op

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
We gaan terug naar 7 oktober 2006. De toen 34-jarige Rotterdammer Marcel van L. stak midden op de dag in de havenstad op het Walenburgplein meer dan 70 keer in op zijn 21-jarige ex-vriendin. Daarvan werden opnamen gemaakt door een omstander. Te zien op het bloederige tafereel zijn allochtone omstanders die het slachtoffer proberen te ontzetten terwijl de dader als een gek op de vrouw blijft insteken.

In 2007 diende de rechtszaak tegen Van L. Op de rechtszitting werden onder protest van de advocaat van Van L. de beelden vertoond. Het filmpje maakte de zaak nodeloos sensationeel, vond de raadsman. De rechter sprak dit toen tegen. ''Het gaat om de waarheidsvinding. In vele strafzaken hebben we gewenst: ’Was er maar een filmpje om te zien wat er exact is gebeurd’. Nu krijgen we de kans het met eigen ogen te zien.''

Het slachtoffer verliet indertijd de zaal bij vertoning. Verdachte Van L. keek herhaaldelijk weg, terwijl op een groot scherm te zien was hoe hij minutenlang op zijn ex instak.

De beelden zijn nu ineens op YouTube verschenen. LET OP: Beelden kunnen als zeer schokkend worden ervaren!

Tegen Van L. werd indertijd 4 jaar celstraf geëist, waarvan 8 maanden voorwaardelijk, voor onder meer poging tot moord en eerdere bedreigingen. De rechter legde echter TBS met dwangverpleging op. Volgens de rechter was het beter dat de man direct naar een TBS-kliniek ging omdat hij de kans op herhaling groot achtte en daarom intensieve behandeling nodig vond.

WARNING!! ALS JE NIET TEGEN BLOED KUNT KIJK DAN VOORAL NIET NAAR HET FILMPJE

http://www.dumpert.nl/mediabase/37634/b ... erdam.html

Play_bunny

Wijs gebruiker
echt te ziek voor woorden.
Wel goed dat die mensen ingrepen. Zie je tegenwoordig ook niet zoveel meer met al dat zinloos geweld (waar dit toch ook wel onder valt volgens mij)

Northawke

Wijs gebruiker
Jezus, heftig, hoor. Echt blij dat die jongens haar ontzet hebben. Die gast lijkt trouwens zelf wel helemaal van de wereld. Echt ziek, die gozer spoort niet.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik had hem wel zo hard op zijn smoel getrapt ......

Superlaf van achteren, dat ie niet meer kan opstaan.

:hearteyes:

raizeredge

Wijs gebruiker
of niet die kerol met een stok had hem ook een paar keer op ze bek moete meppen die kerol heb maar 4 jaar gekregen. slopen die mafkees

Lektroluv

Bewuste gebruiker
wtf...

Dit is echt voor 't eerst in jaren dat ik weer eens gechoqueerd ben geraakt door een filmpje op inet!

:openmouth:

Pikachu

Wijs gebruiker
Jezus... Ik weet niet wat ik gedaan had, waarschijnlijk zoeken naar een zwaar object om m mee op z'n harses te slaan. Wel kudo's voor die jongens die iig proberen om hem te laten stoppen.

Delirium

Badass junkie
Ziek.

Supergare reactie van de omstanders trouwens, eerst een beetje flauw schoppen en als ie overmeesterd is met z'n allen er omheen staan zonder de vrouw te helpen...

jcutter

Badass junkie
Te erg dit..
Ik had wel geprobeerd om die gozer zo snel mogelijk op te laten houden, alleen je zou zo maar hiv oplopen..

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Haha denk je daar dan overna? Ik zou op dat moment banger zijn voor een mes tussen m'n ribben, dan is het feest sowieso al afgelopen :P Alhoewel, zij staat ook nog na 40 steken... :openmouth:

jcutter

Badass junkie
Als je lijf vol zit met adrenaline, dan is dat mesje maar een bijzaak :wink: Je kan beter een stoeptegel uit de grond trekken en tegen zijn kop slaan of een harde kick onder zijn kaak is ook nog een mogelijkheid.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ja of van achter in z'n nek, maar goed lastig om te zeggen wat je in zo'n situatie doet, altijd gemakkelijker praten he..

Agreso Adreno

thor

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
Haha denk je daar dan overna? Ik zou op dat moment banger zijn voor een mes tussen m'n ribben, dan is het feest sowieso al afgelopen :P Alhoewel, zij staat ook nog na 40 steken... :openmouth:

76 steken

Ja Balkenende, zo gaan wij niet met elkaar om. Hypocriet kutland. Lekker holleder 9 jaar vastzetten voor afpersing. Maar iemand die een ander vol overtuiging helemaal kapot maakt krijgt 4 jaar?

Doe hem gewoon 30 jaar de cel in of de doodstraf. :confused:

Play_bunny

Wijs gebruiker
thor zei:
Maar iemand die een ander vol overtuiging helemaal kapot maakt krijgt 4 jaar?

Hoe kom je er bij dat hij 4 jaar heeft gekregen? Hij heeft TBS met dwangverpleging gekregen, maar hoe lang dat is, dat wordt bepaald door de mensen in de TBS-kliniek.

3970

Wijs gebruiker
Play_bunny zei:
thor zei:

Hoe kom je er bij dat hij 4 jaar heeft gekregen? Hij heeft TBS met dwangverpleging gekregen, maar hoe lang dat is, dat wordt bepaald door de mensen in de TBS-kliniek.

Of het moment waarop hij daar aan zijn begeleiders kan ontsnappen... :angry:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Play_bunny zei:
thor zei:

IDD!

Op geenstijl maken ze die fout ook non-stop!

Qua (tijdelijke)gevangenisstraf zou hij hier maximaal 30jaar voor krijgen... levenslang word echt zelden gegeven en dan (bijna) alleen voor meervoudige moord.

Terbeschikkingstelling met een bevel tot dwangverpleging, hiermee kunnen ze hem tot zijn dood van de straat houden!

Goede straf dus als je 't mij vraagt.

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Japi-10 zei:
Filmpje doet het niet bij mij :confused:

Wees blij...serieus!

tenzij je 't leuk vind om een vrouw 70keer in haar nek gestoken te zien worden, gepaard met machteloos gescheeuw van omstanders en de vrouw zelf..

Ik had 't liever niet gezien...

Midway

Wijs gebruiker
Er zijn veel ergere filmpjes op het net hoor, dit is niets vergeleken met ogrish toestanden. (de onthoofdingen in irak enz)

Maar als je zoiets niet gewoon bent komt dit hard aan ja

thor

Belezen gebruiker
Het filmpje staat ook al op ogrish, daar vinden ze het geweldig.. wat een zieke gasten

raizeredge

Wijs gebruiker
zieke gasten ??? ik kijk ook altijd op ogrish als je het gewoon leest staan daar net zulke berichten als op andere sites dat ze het afschuwelijk vinden en niet begrijpen dat niemand wat doet

Funky Monkey

Badass junkie
OMG!! En dan nog niet eens dat die mafkees het doet maar dat er gewoon 3 aan het kijken zijn en 2 laf op hem in lopen te trappen! :angry: Doe niet moeilijk en schop het hele gezicht van die vent naar de tering, ze ballen tot boven op ze kruin en laat vervolgens een auto over zijn knieen heen rijden ofzo :rolleyes:

Carlitos

Badass junkie
Lektroluv zei:
Japi-10 zei:
Filmpje doet het niet bij mij :confused:

Wees blij...serieus!

tenzij je 't leuk vind om een vrouw 70keer in haar nek gestoken te zien worden, gepaard met machteloos gescheeuw van omstanders en de vrouw zelf..

Ik had 't liever niet gezien...

Kan er nu niet over mee praten,maarja zal wel ziek zijn geweest als ik het zo hoor :wave:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
raizeredge zei:
zieke gasten ??? ik kijk ook altijd op ogrish als je het gewoon leest staan daar net zulke berichten als op andere sites dat ze het afschuwelijk vinden en niet begrijpen dat niemand wat doet

Serieus, wat hebben zulke flmpjes nou toe te voegen aan een nieuwsbericht. Als je leest dat er een Engelse journalist in Afghanistan is onthoofd is dat toch erg genoeg? Wil je dan weten of ze een mes of een vork hebben gebruikt om dit te doen? Of weten of ze begonnen of eindigden met de hoofdslagader? Wtf...

Adreno

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Had m een paar dagen terug al gezien.. maar nog steeds gaat m'n bloed er van koken :angry:

Toch vond ik het een wonder dat ze nog leefde en zelfs doodleuk weer opstond.. niet veel mensen doen haar dat na denk ik.

raizeredge

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
raizeredge zei:

Serieus, wat hebben zulke flmpjes nou toe te voegen aan een nieuwsbericht. Als je leest dat er een Engelse journalist in Afghanistan is onthoofd is dat toch erg genoeg? Wil je dan weten of ze een mes of een vork hebben gebruikt om dit te doen? Of weten of ze begonnen of eindigden met de hoofdslagader? Wtf...

Adreno

het is toch nieuws maarja het is gewoon zon site het is hier ook op gekomen en op geenstijl en vkmag skoften alle sites dus alle sites zijn zieke sites en de mensen die er op reageren zijn zieke mensen ik reageerde alleen op de reactie dat ze het geweldig vond terwijl dat er niet staat
maarja het maakt verder niet uit wou er alleen even op reageren

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik snap het ook niet van die gasten die hem zo aan t schoppen zijn.... dat ze niet wat meer doen... maar die man die komt aanfietsen, die was denk ik gewoon in schok! Die gaat zijn fiets even neerzetten, en lijkt zich echt geen raad met de situatie... ik snap nog wel dat je bang bent voor die man, maar dat je niet even naar die vrouw toegaat, haar gerust probeert te stellen...

Ik zie wel meer schokkende filmpjes, maar dit is zo schokkend omdat het net is alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat er iemand wordt neergestoken... Hij blijft ook maar doorgaan... ik snap niet wat je dan denkt op zo'n moment, echt ziek... :(

jasper

Wijs gebruiker
ziek filmpje.
dat die jongens eerst zo voorzichtig schoppen kan ik best begrijpen, die man is als een gek met zijn mes bezig dus je hebt er sowieso wel wat schrik van + hij moet maar een keer met zen mes naar je been uithalen en je hebt er een hele gaap in. Je moet best dicht bij iemand staan om hem te schoppen hoor zeker alsie gehurkt zit.

dat ze met zen allen rond die man op het einde staan lijkt me ook logisch, ze hebben die man lopen schoppen en hij reageerde niet, bleef gewoon steken dus dat je hem op de grond houdt met al je vrienden er rond lijkt me logisch + je gedachten draaien echt 1000 toeren.

Serenity

Badass junkie
Ongelofelijk.
Niemand helpt die vrouw! Wat doet die man met die fiets dan in godsnaam?? Zij valt op de grond en hij loopt met z'n fiets weg? En waar de neuk blijft de kankerpolitie? Als ze een keer nodig zijn komen ze niet.

Kutland, ongelofelijk.

jasper

Wijs gebruiker
Serenity zei:
Ongelofelijk.
Niemand helpt die vrouw! Wat doet die man met die fiets dan in godsnaam?? Zij valt op de grond en hij loopt met z'n fiets weg? En waar de neuk blijft de kankerpolitie? Als ze een keer nodig zijn komen ze niet.

Kutland, ongelofelijk.

ik zou wel eens willen weten wat jij zou doen in zo een situatie...

en de politie/ambulance heeft ook wel tijd nodig om te komen he :rolleyes: je kan ze moeilijk bellen en *flits* daar staan ze

Kimmerd

Bewuste gebruiker
waarom hebben ze hem niet meteen van haar afgesleurd!? :openmouth:
Maar gelukkig waren der dan toch een paar die het lef hadden.
Die vent is een terig pscho! fzo.

Bovenaan