Bloedprikken

Hey,

Ik moet deze week bloed prikken (van mn ma morgen..) maar ik heb vandaag nog sos op..

Is dat te zien bij een standaart bloedonderzoek??

En zo ja dan heeft de dokter beroepsgeheim toch??

Ik hoop dat ik snel een reactie krijg:)

neti

Badass junkie
ehm, daar wordt niet op onderzocht als dat neti is aangegeven.
en de dokter heeft inderdaad beroepsgeheim.

Blackout

Belezen gebruiker
Wat is de reden van het prikken? Als je ma het heeft aangevraagd en jij bent minderjarig, dan kan ze het te horen krijgen.

neti

Badass junkie
ehm, dat weet ik niet, volgens mij vanaf 16 mag er al niets meer vertelt worden, denk ik

Blackout zei:
Wat is de reden van het prikken? Als je ma het heeft aangevraagd en jij bent minderjarig, dan kan ze het te horen krijgen.
reden van het prikken is dat ik onderhand 10 kilo ndergewicht heb.. maar er word niet speciaal naar dat gezocht..

Ze heeft het aangevraagd maar er zijn al meer dingen die hij niet heeft verteld aan mn moeder over mij dusja k weet het niet.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ondergewicht, je zit toch niet teveel aan de drugs he...??? want daar kun je aardig van afvallen. ( niet lullig bedoelt hoor! )
je arts heeft idd een beroepsgeheim, als jij hem iets in vertouwen verteld heeft hij/zij dat voor zich te houden!
zo te horen krijg je een alg. bloedonderzoek en daarin wordt meestal alleen gekeken naar waarden van hormonen suikers etc....
suc6.

thunder-droopy zei:
ondergewicht, je zit toch niet teveel aan de drugs he...??? want daar kun je aardig van afvallen. ( niet lullig bedoelt hoor! )
je arts heeft idd een beroepsgeheim, als jij hem iets in vertouwen verteld heeft hij/zij dat voor zich te houden!
zo te horen krijg je een alg. bloedonderzoek en daarin wordt meestal alleen gekeken naar waarden van hormonen suikers etc....
suc6.
Okee dan dankjewel, dat is mooi..

Ik denk dat ik sowieso vantevoren zal zeggen dat ik het laatst weleens gedaan heb en of dat invloed heeft op de test.
En de uitslag via mn mobiel te vertellen haha

Bovenaan