Bloedverlies bij xtc

Lauren4

Newbie
Dit is nogal een vrouwenprobleempje..
Vorige week zaterdag heb ik xtc gebruikt, dat doe ik vaker en het is tot nu toe altijd goed gegaan. Totdat ik een paar uur na het innemen naar de wc ging, ik dacht dat ik ongesteld was geworden en gaf er verder geen aandacht aan. Ik heb die dag erna nog steeds een beetje bloed verloren, maar dacht dus dat ik gewoon ongesteld was, wat dus niet zo bleek te zijn.
Ik voelde me die dag ook slechter als normaal en ben ook een paar keer flauwgevallen.
En afgelopen zaterdag heb ik het met uitgaan dus maar een keertje niet gedaan omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Toen zei een vriendin van me die het wel had gebruikt ook ineens dat ze bloed verloor, maar ook zei was niet ongesteld. Ze had precies hetzelfde als mij.

Hebben andere (vrouwen) dit ook al eens gehad? Ik heb er nog nooit iets over gehoord en tot een week geleden ook nooit last van gehad. En is het erg? Het lijkt me namelijk helemaal niet goed..

curiouscouple

Experimenterende gebruiker
Bij ons ( nou ja bij de vrouwelijke helft van ons) komt dit ook wel eens voor. Ze is in principe maar een 1 of 2x per jaar ongesteld ivm de spiraal die ze heeft.
Sinds we xtc gebruiken ( nu ong 3 jaar) kan ze de dag(en) na het nemen van een pil inderdaad een klein beetje bloed verliezen.

Heel gek, oorzaak is onbekend.....

Bij ons eindigt het wel vaak in redelijke heftige sex, maar om nou te zeggen dat we bloedens toe door gaan.....niet echt. :wink:

Vlindertje91

Experimenterende gebruiker
Slikken jullie de pil door? Of idd spiraaltje, dat heeft hetzelfde effect als de pil doorslikken. Want misschien dat XTC wel een doorbraakbloeding stimuleert. Heb er alleen geen ervaring mee en dit is wat er in mijn hoofd opkomt. Misschien even de drugs infolijn bellen? Die weten er vast wel wat vanaf.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Ik heb even naar de druglijn gebel, dit vertelde ze me; Ik ben geen arts, maar dat kan soms aan iets anders liggen, bv een onsteking. Dus het best om eens langs een arts te gaan om zeker te zijn dat je geen onsteking hebt. Het kan aan de X liggen, maar het kan ook duiden op een onsteking.

fly--

Bewuste gebruiker
Ik heb dit nog nooit gehad, maar ik slik de pil ook niet door.
Hoop voor je dat het idd daaraan ligt en geen ontsteking ofzoiets!
Alhoewel het wel verrot is dat het dan in 1x kan opzetten.

Bovenaan