Blow jij dagelijks?

Rook jij dagelijks wiet of hash?

• Ja, dagelijks of bijna dagelijks

Stemmen: 72 57,6%
  • Nee

Stemmen: 47 37,6%
  • Niet van toepassing; ik rook geen wiet of hash

Stemmen: 6 4,8%

• Totaal aantal stemmers
    125

Pikachu

Wijs gebruiker
N.a.v. enkele andere topics waarin beweerd werd dat 'de meesten hier dagelijks blowen' besloot ik deze poll te openen.

Stem ook op ik blow dagelijks als je het 'bijna' dagelijks doet.

Ik ben benieuwd naar de resultaten.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.

Echelon

Belezen gebruiker
nope... wel jaren gedaan.
maar op een gegeven moment werd ik er zo ziekelijk lethargisch van. kan er op lange termijn gewoon niet fatsoenlijk door functioneren.
kudos voor de mensen die dit wel kunnen hoor

buzzrider

Wijs gebruiker
Vroeger echt veel te veel. Ik stond op met wiet en ik ging slapen met wiet. Nu is dit veel minder sinds ik verderstudeer. Het is zo geen gewoonte meer.
Maar ik ben ervan overtuigd dat als ik nu niet naar de unief ging dat ik nog altijd veel zou blowen. Die drang naar een joint is er echter nog altijd.

L

Lid 6909

Gast
Ik ben net sinds einde kerstvakantie gestopt met elke dag blowen, ik probeer het nu te beperken tot 4 dagen in de week niet, en ZOWIEZO niet overdag meer.

lukt wel aardig, ben na de vakantie, dus begin van deze week begonnen en heb 2 dagen helemaal niet geblowed en één keertje alleen savonds 1 joint.

voelt wel goed dat nuchter zijn :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
Amaranth zei:
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.

Amaranth, **** ben jij dit, ik herken jou echt vet in deze post xD. Echt waar, sorry als ik je anders met iemand verwar of zoiets dergelijks XD.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Haha jup :') Beetje mijn naam lopen roepen hier jij. Zal m'n mond wel houden over de jouwe xD

azgaza

Badass junkie
Ik blow zo goed als elke dag, soms een paar weken of zelfs een maandje niet maar verder wel vrijwel dagelijks. Ik ben vermoedelijk ook wel een van de kettingblowers van DF, maar ja, in de afgelopen 4 jaar nog geen problemen mee gehad dus ik heb nog geen haast om iets te veranderen hier aan, bevalt me (op de gezondheid voor de longen na) prima.

Kigh

Bewuste gebruiker
Als ik geen vakantie heb, alleen in het weekend. :stoned:
Mijn ouders zijn ervan op de hoogte en maken er ook geen probleem van als ik eens een avondje doordeweeks een paar jointjes rook, maar dit gebeurd nietmeer zovaak.

cropp

Badass junkie
ik blowde vroeger dagelijks, nu probeer ik wat dagen over te slaan, en ik merk dat ik beter op kan schieten met mijn moeder, dat ik zin en tijd heb voor dingen, en dat ik savonds nog weet wat ik smorgens heb gedaan

af en toe blowen is echt veel leuker, maarja stoned zijn ook

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik blow zo goed als elke dag, soms een paar weken of zelfs een maandje niet maar verder wel vrijwel dagelijks. Ik ben vermoedelijk ook wel een van de kettingblowers van DF, maar ja, in de afgelopen 4 jaar nog geen problemen mee gehad dus ik heb nog geen haast om iets te veranderen hier aan, bevalt me (op de gezondheid voor de longen na) prima.

Voor mij is dit ongeveer hetzelfde.. Ik blow wel alleen 's avonds en ben dus nooit stoned op mijn werk of school en ook blow ik 's avonds dan niet zoveel. Daarom kan ik het ook gewoon goed combineren. Gewoon eerst zorgen dat je aan al je verplichtingen hebt voldaan en dan 's avonds een lekker jointje roken. :stoned:

cropp

Badass junkie
ImmortalTech zei:

Voor mij is dit ongeveer hetzelfde.. Ik blow wel alleen 's avonds en ben dus nooit stoned op mijn werk of school en ook blow ik 's avonds dan niet zoveel. Daarom kan ik het ook gewoon goed combineren. Gewoon eerst zorgen dat je aan al je verplichtingen hebt voldaan en dan 's avonds een lekker jointje roken. :stoned:

ja dat heb ik nu geleerd, maar daar is eerst anderhalf jaar iedere dag een gram voor nodig geweest

cropp

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ik heb het er uit voor je ge-edit :wink:

vals jullie niet op dat een langere periode van veel wietgebruik na een tijdje gewoon een soort vage herrinnering is geworden, waar je details gewoon kwijt van bent?

buzzrider

Wijs gebruiker
cropp zei:
Angramar Temenos zei:

vals jullie niet op dat een langere periode van veel wietgebruik na een tijdje gewoon een soort vage herrinnering is geworden, waar je details gewoon kwijt van bent?
Nee, raar maar ik heb dit nog gehoord van mensen. Ik onthoud goed dingen die een tijd geleden gebeurd zijn. Zo herinner ik me zelfs nog iets van toen ik twee jaar oud was.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
buzzrider zei:
cropp zei:
Angramar Temenos zei:

Nee, raar maar ik heb dit nog gehoord van mensen. Ik onthoud goed dingen die een tijd geleden gebeurd zijn. Zo herinner ik me zelfs nog iets van toen ik twee jaar oud was.

ja maar toen blowde je nog niet :P

ImmortalTech

Bewuste gebruiker

Dat heb ik ook wel ja.. Maar ik vraag me dan af of dat per se door het blowen komt of gewoon omdat er in die periode verder niks boeiends te beleven was en dat ik daarom de details ben vergeten.
Ik bedoel welke details zou ik me moeten herinneren over op de bank zitten en films kijken, schaken, kaarten, poolen oid en ondertussen blowen..?

Boeiende herinneringen uit de tijden waarin ik aardig wat blowde (nooit heel veel geblowd) kan ik me nog gewoon goed herinneren

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Nee, ik blow meestal alleen vrijdag, zaterdag en zondag. Ik kan gewoon niet goed genoeg functioneren als ik elke dag stoned ben. Heb al ontzettend veel moeite met verplichtingen nakomen en blowen maakt dat alleen nog maar erger. Ook wordt ik er een stuk minder sociaal van en egoïstisch. Dagelijks blowen is dus niet aan mij besteed. (behalve in de vakanties natuurlijk :grin: )

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Op dit moment blow ik elke dag en best veel.
Binnenkort ga ik het inperken tot alleen in de avond 1 gram ipv 3-4 gram per dag wat het onderhand is geworden.
Functioneren gaat prima, alleen met het uit bed komen kan het wel eens lastig zijn :wave:

cropp

Badass junkie
Mathijs zei:
Op dit moment blow ik elke dag en best veel.
Binnenkort ga ik het inperken tot alleen in de avond 1 gram ipv 3-4 gram per dag wat het onderhand is geworden.
Functioneren gaat prima, alleen met het uit bed komen kan het wel eens lastig zijn :wave:

het ging mij toch een stuk minder goed af, of je merkt nog niet hoe veel beter het gaat met de rest van de wereld

inferno33

Bewuste gebruiker
ImmortalTech zei:

exact, al moet ik zeggen dat het niet altijd zo voorbeeldig gebeurt, maar over het algemeen is dit wat ik doe:)

scorpion666

Newbie
Ik denk in de afgelopen 10 jaar dat je het in weken zou kunnen meten dat ik niet heb geblowd, maar geen wiet (dan kun je me echt afschrijven :flushed: ) en alleen s'avonds een blowtje.
K heb t een jaar of 2 iedere dag de hele dag door gedaan, maar daar wordt je ook niet vrolijk van, mijn ex maakte me wakker om een uur of 5 met een blowtje, dan gingen we weer slapen.(gek he :tearsofjoy:) en dat ging dan door tot in de nacht.. pffff
Maar nu gewoon lekker s'avonds op de bank..

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ben nu net weer gestopt na een paar weken elke dag blowen, vind het verschrikkelijk, de nadelen stapelen zich veel te snel op. nu voel ik mij wel goed maar mis ik weer bepaalde diepgang en motivatie... zucht
heb op ja gestemd

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Ik blowde dagelijks,,maar ben sinds een paar maand gestopt :)
ik werd er nogal lui en laks van..en aangezien ik ook met mn werk zit, leek het me wel verstandig om een pauze te houden.
heb wel trek :angry: :wink:

Taat

Bewuste gebruiker
Moet er niet aan denken om dagelijks te blowen :stoned:
Een jointje op zijn tijd is niks mis mee

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Meestal ongeveer 2x per maand. Soms wel meerdere keren per week, maar dit is echt te verwaarlozen.

Elke dag blowen lijkt me niet, ik zou dan echt een stuk minder levenslustig zijn.

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ik rook elke avond een jointje als ik ga slapen, echt super fijn slaapmiddeltje. Overdag moet ik er niet aan denken, dan heb ik genoeg te doen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb ruim zeven jaar bijna dagelijks geblowd en ben daar uiteindelijk vanzelf mee gestopt. Ik werd er steeds meer paranoia van en dat vond ik geen fijn gevoel, dus stoppen ging eigenlijk vrij vanzelf. Tegenwoordig blow ik heel af en toe, maar alleen in mijn eigen veilige huis , met de juiste mensen waar ik me goed bij voel. Dan kan ik namelijk wel nog steeds erg genieten van een jointje! :stoned:

Sarori

Bewuste gebruiker
Ik rook haast dagelijks voor het slapen gaan een klein jointje. Maar altijd pas als de dag ten einde is. Het is een lekker slaapmutsje. Hoe zachter en relaxter de wiet, hoe lekkerder ik het vind. Ik heb maar heel weinig nodig en met zo'n 3 gram doe ik 6-8 weken :grin:

Soms ben ik het ineens zat en dan doe ik het maanden of zelfs jaren niet. Als ik dan weer begin zit ik altijd meteen weer op mijn één-klein-jointje-per-dag ritme. Overdag blow ik nooit.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
ik blowde toch wel dagelijks.
ben zins oud en nieuw geminder maar heb toch nog steeds wel dagelijks zin in een joint, maar dat zal vanzelf wel goed komen :)

psych-out

Bewuste gebruiker
Amaranth zei:

we hebben het hier over wiet niet over coke of pillen
maargoed dat je aan je toekomst denkt

Amaranth

Bewuste gebruiker
LSDmathXtc zei:
Amaranth zei:

we hebben het hier over wiet niet over coke of pillen
maargoed dat je aan je toekomst denkt
Ik zou het een hele prestatie vinden als jij door stoned in de klas te zitten ook maar iets leert. Als ik nooit een diploma krijg raak ik wel werkloos hoor, want van wat er over blijft zonder diploma vind ik toch niets leuk.

PillenJunk

Experimenterende gebruiker
Ik blow elke dag.
Als ik een week niet zou blowen zou ik waarschijnlijk heel erg gek in me hoofd worden dan :openmouth: want ik heb heel af en toe een dagje dat ik dan niks heb geblowd dan kan ik dus echt niet slapen :openmouth:

JunkXL

Bewuste gebruiker
I smoke two joints in the morning
I smoke two joints at night,
I smoke two joints in the afternoon
and it makes me feel alright
smoke two joints in time of peace
into the time of war
smoke two joints before i smoke two joints
and then i smoke some more

Bovenaan