• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Blowen achter de bar op King Shiloh partee....

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik run samen met een vriend van me de bar van de King Shiloh feesten.
Normaal natuurlijk een walhalla voor blowers.
Maar aangezien ik al een aantal jaar gestopt ben met frequent blowen heb ik de tolerantie van een vis met blowen.
Maar goed alles goed en wel begonnen met werken.

Na een tijdje krijg ik van vriend ( hardcore roker) joint toegerijkt.
eerst lekker high aant werk, biertjes tappen praatjes maken etc.
Hup nog een paar haaltjes en toen sloeg ie in....

Ik ging ff naar beneden om te dansen , heerlijk.
De harde bass van die gasten is te gek voor woorden....alles trilt eruit...

eenmaal weer boven sloeg opeens de onzekerheid toe...
Ik begon opeens te denken dat alle mannen die een biertje kwamen bestellen met me aan het flirten waren ofzo, weet niet hoe ik op zon idioot idee kom ,begin altijd te denken als ik stoned ben , vet weird.
gelukkig kon ik nog prima met geld omgaan,haha
Toen ik eenmaal weer lekker in werkritme was heb ik nog heerlijk gedanst en gewerkt tegelijk.

King Shiloh Rules!!!!

haha, dus dat wordt vaker stoned/high werken?

Bij ons in de coffeeshop staan ze bijna altijd stoned te werken.. heeel chill :stoned:

Quete..idioot idee kom ,begin altijd te denken als ik stoned ben , vet weird. gelukkig kon ik nog prima met geld omgaan,haha

Heb je dit toevallig gekregen nadat je voor het eerst bent begonen met trippen?

Ik blowde namelijk vroeger ook veel,maar na mijn eerste lsd trip jaren geleden,die overigens niet verkeerd was,kon ik er niet goed meer tegen.Begin ook vaak raar te denken als ik stoned ben.Beetje paranoia eigenlijk.Heb er geen probelemen mee ofzo zelfs voordeel want ik blow nu niet meer iedere dag.Kan er ook niet zo goed meer tegen hehe.

5 jaar geleden ben ik gestopt met blowen.
kan er idd mee te maken hebben dat ik toen begon met tripmiddelen.
Maar ook bij het afkicken had ik last van paranoia.

pasquali zei:
5 jaar geleden ben ik gestopt met blowen.
kan er idd mee te maken hebben dat ik toen begon met tripmiddelen.
Maar ook bij het afkicken had ik last van paranoia.

Of je bent natuurlijk stiekem heel arrogant dat je echt denkt dat alle mannen met je flirten hehehe..

Joke's on u!

Nee juist he le maal niet.
puur paranoia gedachten.
Dat was trwns niet t enige watk dacht.
Er gingen allemaal gedachte door mijn hoofd over of ik de biertjes wel goed tapte en weet ik veel wat nog meer.

pasquali zei:
puur paranoia gedachten.
Er gingen allemaal gedachte door mijn hoofd over of ik de biertjes wel goed tapte en weet ik veel wat nog meer.

Was grapje,Ik blow nu allen nog als muziek maak,maar dan kan ik alleen daar maar op concentreren,check maar eens op www.dance-industries.com /Artist/ Mr 187

Thats me.
Of als ik uit een trip kom erna heb ik altijd ideeen voor melodieen
als soort verhaaltjes vertaald in tonen.is wel grappig

pasquali zei:
puur paranoia gedachten.

Oh, ik wordt juist vaak wel arrogant van blowen :P Al die idioten die dan op straat lopen.... :wave:

hehehehe mja, opzich kan je wel zelfvertrouwen krijgen ja van wiet :)

Ligt er helemaal aan hoe je omgaat met het effect. Je moet het gewoon proberen te relativeren en het op een positieve manier bekijken :wink:

je ziet gewoon in hoeveel idioten er zijn en vooral waar ze zich allemaal onnodig druk om maken , niks arrogants aan...

of is dat nou arrogant?

Ja maar op zon reggea festiviteit lopen juist lekker veel blowers rond en niemand is er echt arrogant meer lekker relexed etc.

king shiloh Rules!!

spacekonijn zei:
je ziet gewoon in hoeveel idioten er zijn en vooral waar ze zich allemaal onnodig druk om maken , niks arrogants aan...

of is dat nou arrogant?
Nou, ik moet zeggen dat ik nooit zo geloof in al die theorieen dat je van blowen een beter mens wordt omdat je inziet dat de andere mensen dom doen. Je doet zelf gewoon anders en dat is voor jezelf altijd prettiger omdat je, je gewoon minder druk maakt. Maar ik vind het een beetje raar om iemand die gewoon hartstikke stoned is te bestempelen als een persoon die "de dingen doorziet"...
Ik ben overigens wel van mening dat wiet je op een positieve manier kan beinvloeden aangezien je er ook in het gewone leven mat meer laidback van wordt.

Terug
Bovenaan