Blowen bij XTC gebruik

opdonderonder

Experimenterende gebruiker
Ik blow altijd bij XTC gebruik omdat de pil dan eerder inslaat en de trip heftiger is.
Ik drink niet omdat dit de trip juist minder maakt.
Wat is jullie mening hierover?

caatje

Badass junkie
Heerlijk een lekker joint tijdens xtc gebruik. Het is dat je heerlijk mellow wordt en niet zo stuiterend. Het is voor mij het ideale evenwicht.

opdonderonder

Zeker, echt van die fases. Super fit en je kan alles aan en een paar sec. later Te moe om bijna je ogen open te houden maar het is wat je zelf wil, Ik kan energiek zijn als ik wil maar als ik lekker zit kan ik helemaal in mezelf wegzakken. Je kan het als het ware besturen, echt geniaal

TrippyShit

Badass junkie
Blowen erbij is heerlijk. Het rookt super lekker. Al is mn joint vaak in maximaal 10hijsen op :P
Ik deed het altijd als ik terug kwam van een feest en iemand bleef slapen of ik bij diegene. Zware chillmode echt relaxt. Eventueel wat hallucineren nog, muziek luisteren, mooie gesprekken hebben en dan lekker in slaap vallen :grin:

Drank vind ik niks tijdens of voor mdma gebruik. Je vergeet dingen wat ik normaal op mdma niet zo heb. Het lovegevoel is een stuk minder. Geef mij maar gewoon de mdma en daarna een jointje.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
ja die combi vind ik echt de mooiste die er is, of die ik tot nu toe geprobeerd heb. Toch doe ik het de laatste tijd bijna nooit meer samen, omdat ik er echt extreem brak van ga uit zien. En dan bedoel ik ook echt Slecht. Tijdens me trip vind ik dat niet erg, maar de volgend dag heb ik altijd zo veel spijt dat ik erbij geblowt heb, jullie daar nooit last van?

opdonderonder

Nee, Ik zie er over het algemeen niet raar uit als ik XTC op heb en als ik erbij blow kan ik soms een beetje glazig kijken maar als ik mezelf vergelijk met sommige mensen die 1 pil op hebben dan ben ik een heel normaal persoon :grin: lol

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Als ik aan de pillen ben rook ik graag een jointje erbij :grin:

word er fucking waus van en de rikingen schieten over heel me lichaam dan :stoned:

Als je aan de pillen gaat moet je er zekker een joint bij rooken is een must :smoke:

Lowlife

Newbie
Inderdaad heel lekker, vinden jullie de smaak van de joint op dat moment dan ook zo godsgruwelijk lekker? En wat ik ook wel een prettig bij effect vindt (voor als je op plekken bent waar niet iedereen het aan je moet kunnen zien, uitgaan e.d.) dat mijn ogen wat meer gaan hangen en dat ik er dus minder strak uitzie. Grote pupillen blijft natuurlijk wel maar als je ogen niet open knallen en het is een beetje donker valt dat ook niet heel erg op.

Meta4

Laatste tijd standaard blowen erbij. Al merk ik wel duidelijk verschil in vooraf al blowen of na de MDMA pas. Beide zijn heerlijk btw...

cropp

Badass junkie
laatste keer pillen van mij waren 2,5 groene mitsu`s en daarna 3 jointjes op een bankje
ik dacht dat onder een lantarenpaal een agent stond maar dat was gewoon het gele licht van de lantaren op een struik, en toen ik fietste dacht ik dat ik een meter hoger zat dan normaal

ik vind het een aanrader maar niet als je gwn los wil gaan op n feest

DarCness

Als Ik Een paar kletsers Op heb ... Yummy :hearteyes:
en ik begin een beetje te ''uitspace''
Rook in altijd een joint Dan slaat die gewoon weer opnieuw in

DUIDELIJK EEN AANRADER :grin:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Laats had ik eens 1 blowtje met X gedaan
Ik ging best wel hallicuneren
Maar bij wiet voel ik me zoiezo niet echt superchill ik ga er echt heftig van trippen weet niet hoe dat komt maar door de x vindik de trip totaal niet erg
En men pupillen zijn dan normaal formaat doordat door wiet men pupillen mini-me worden :grin:

berten

Belezen gebruiker
hehe je voelt de x gwn uitwerken en met een paar blowtjes kickt die er weer voor een stuk in love it :tongueout:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Het is gewoon chil weetje. Het is erg leuk voor als je thuis gaat spacen. Met bijvoorbeeld vrienden heb je dan echt diepgaande gesprekken etc.
Maar voor weg te gaan vind ik het niet echt een aanrader.

J86

Bewuste gebruiker
is de combinatie niet schadelijk(er)?

ben niet zo'n blower maar het lijkt me wel chill als ie bijna uitwerk en je een jointje rookt dat het xtc gevoel dan weer terugkomt.. dus als dit echt zo is ga ik et ook maar is proberen denk

Pikachu

Wijs gebruiker
J86 zei:
is de combinatie niet schadelijk(er)?

ben niet zo'n blower maar het lijkt me wel chill als ie bijna uitwerk en je een jointje rookt dat het xtc gevoel dan weer terugkomt.. dus als dit echt zo is ga ik et ook maar is proberen denk

Ik heb dat iig wel, dan komt het gevoel weer helemaal terug! :grin:

nicolai

Wijs gebruiker
nee het is niet schadelijker...blowen opzich is natuurlijk wel schadelijk voor de longen.

maar ik ben eigenlijk niet echt anders gewent. vind het ook een hele lekkere combo.

Moes-4

Ik blow altijd een jointje aan het eind, zodat ik kan slapen
Kan namelijk anders echt niet slapen!

X_mellOw

Newbie
hmm. bij mij ligt het eraan.
Blowen is wel chill. ma niet op feesten. dan wordt k so suf.& soms trekt het me uit me tripp.
ma als je gesellie met vrienden.. avondje aan eht doen bent. is het Heerlijk. & dan lekkere praat-tripp krijgen.

Scorp

Newbie
Als ik stoned ben als de pil inslaat word ik extreem vaag. Mijn concentratie en kortetermijngeheugen worden precies flink beschadigd, ik ben compleet in de war en sta vaak wat voor me uit te staren. Deze toestand houdt aan tot hij volledig is opgekomen, dan word ik terug 'helder' (niet écht helder natuurlijk) en kan ik van het XTC gevoel gaan genieten.
Veel leuker vind ik om te wachten met smoren tot de pil is ingeslagen, als ik dan smoor voel ik mij 20minuten relaxed en al het goede van stoned zijn zonder vermoeidheid en met XTC gevoel erbij, maar na 20minuten is het stoned gevoel terug overspoeld met XTC gevoel.

ParanoidAndroid

Ik heb een paar keer aan het eind van een mdma avontuurtje een joint gerookt, maar voelde hier werkelijk NIKS van! Ik rookte m binnen een paar minuten op, was net of ik een sigaret aan het wegpaffen was.

Ik denk dat mdma bij mij dus erg overheersend is op de een of andere manier?

Extisi

Wijs gebruiker
Ik heb een jointje gerookt zondag..
En had ook niet zo veel last er van...mijn ogen bleven groot en ik werd niet stoned.
:hearteyes:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
blowen op xtc vind ik alleen maar lekker, voel mij niet echt anders. maar het inhaleren voelt zo hemels, en de joint heeft absoluut geen gewicht. mmmm
als ik de volgende dag een joint rook daarentegen komt het xtc gevoel weer voor een stuk terug.
yiehaa

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
DreamerOfDreams zei:
blowen op xtc vind ik alleen maar lekker, voel mij niet echt anders. maar het inhaleren voelt zo hemels, en de joint heeft absoluut geen gewicht. mmmm
als ik de volgende dag een joint rook daarentegen komt het xtc gevoel weer voor een stuk terug.
yiehaa

Dat herken ik wel :) It's nice !! En ik blow elke dag dus als ik aant spacen ben paf ik men Joint zowieso wel weg denk ook dat ik echt veel moet blowen om effecten te bereiken wat ik lees bij sommige mensen hier.

Ook een aanrader: MDMA+N2O+Joints !!!

Jannes

Newbie
Meteen als je hem op hebt rustig eentje. En dan tijdens is ook zeker een aanrader en als je aan het uitspace bent is het ook heel lekker. Vooral hash vind ik een aanrader!

Spees174

Belezen gebruiker
jaa smoken erbij is zeker chill!! Ik heb beetje het idee dat de hele trip dan nog 'dieper' wordt:)
Ik krijg dan ook soms even spacemomenten in mezelf, waarbij mijn ogen echt vrijwel helemaal dichtvallen :P heerlijk, alleen wat minder praktisch op een feest, daarom vaak een zonnebril mee :smoke:

peach

nou ehh ff vraagje maybe een beetje domme maar:

welke wiet moet je hebben(wat is goede)?

xtc ervaringen hebben we genoeg en zouden graag de combi eens proberen.

Cooper

Bewuste gebruiker
Vet lekker, maar liever erna. Het van de X behoorlijk verloomen.
toen ik blowde bij X zag ik zittend al mijn gedachten in patronen en cirkels.
in roze en groen en paars (dat waren heel toevallig ook de lichtstaafjes die
ik om had!)

Dopezilla

Badass junkie
Ik heb juist het idee dat alcohol de xtc rush versterkt. Ik had laatst namelijk een paar biertjes gedronken en daarna 'n pilletje genomen, en het sloeg een stuk harder in dan normaal.

Te veel alcohol zal het effect overigens denk ik wel onderdrukken, maar dit was wel een lekkere combinatie.

Blowen doe ik sowieso niet, want ik vind het niet fijn, en stuiteren vind ik toch leuk. :grin:

Olle

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
een jointje naar een avond space is altijd heerlijk, lekker naspacen word er rustig van en slaap veel beter :wink:

ps smaakt ook focking nice, wel zonder tabuk uiteraard :smoke:

heyhey!

de 1e keer dat ik xtc slikte kreeg ik gelijk van 'de dealer' het advies om er bij teblowen..
durfde het toen niet aan..!

maar nu ik jullie reacties lees ga ik het zeker wel proberen!

thanks!

xx

Extisi

Wijs gebruiker
PuppiiiEyes zei:
Na het slikken nen toet,
en ge zijt drekt in de mood :hearteyes:

Hahahahahah. Deze zin is geniaal. Doet me denken aan mijn pa die nou ergens ver ver weg is.
Hij zei ook altijd een toet, of een toeter. Ik ga even een toeter roken. :P

Bovenaan