Blowen en medicatie.

LostSoul

Newbie
Beste mensen,
Ik had afgesproken met een vriend om vandaag te gaan blowen rond 5 uur, ik zei dat het me een goed idee leek. Maar nu bedenk ik me opeens dat ik citalopram kreeg. Eerst 10mg en later 20 omdat ik er niet veel van merkte bij 10mg. Ik ben nu inmiddels wel gestopt met de medicatie (1-2maanden zo iets). Is het handig om dan te gaan blowen of zal ik nog even wachten? Ik kan natuurlijk ook rustig aan kleine trekje nemen. Wat denken jullie?
Bedankt voor juliie tijd :)
Groetjes LostSoul

SmokeMe

Belezen gebruiker
Zelfs blowen met medicatie is geen geen probleem

Als je al zolang gestopt bent al helemaal niet

bosvos

Belezen gebruiker
SmokeMe zei:

is dat volledig waar?

onlangs een jointje gedeeld met een maat, die werd een beetje onwel en zei dat het misschien door de pillen kwam die hij moest nemen.

Of lag het gewoon aan het feit dat hij misschien gewoon teveel geblowt had op die moment?

LostSoul

Newbie
Oké bedankt :). Ik vroeg het voor de zekerheid omdat, het een of ander stofje aanmaakt in je hersenen, en ik wist niet hoelang dat er zou blijven zitten. In ieder geval bedankt :).

SmokeMe

Belezen gebruiker
bosvos zei:
SmokeMe zei:

is dat volledig waar?

onlangs een jointje gedeeld met een maat, die werd een beetje onwel en zei dat het misschien door de pillen kwam die hij moest nemen.

Of lag het gewoon aan het feit dat hij misschien gewoon teveel geblowt had op die moment?

Teveel geblowd, te weinig gegeten, teveel nicotine, warmte

Er zijn zoveel redenen voor te bedenken, je kan je misschien minder chill voelen icm medicijnen, maar gevaarlijk zal het nooit zijn

Bovenaan