Blowen en sporten ?

Blowen en sport ?

• Nee, je wordt er heel onoplettend van en duf

Stemmen: 0 0,0%
  • naaah merkt het verschil niet

• Ik ga der juist beter van sporten

• Ik sport niet..

• Totaal aantal stemmers
    0

eXeCuze

Bewuste gebruiker
als ik bijvoorbeeld tijdens de gymles op school ben en ik ben stoned dan gym ik altijd veel beter kan rechter gooien alleen is men conditie dan nog brakker :P

azgaza

Badass junkie
Ik gym nooit; maar ik kan stoned net zo goed bewegen als nuchter dus voor mij maakt het weinig verschil.

Freezing

Bewuste gebruiker
kga elke week snowboarden, paar keerstoned, je hebt het idee dat het beter gaat maar dat valt reuze mee, ongeveer hetzelfde. maar je word er wel onoplettend en duf van, als het druk op de piste is knal je bijna overal tegenaan

paupie

Bewuste gebruiker
Weednator zei:
Taste zei:
Als ik blow voor dak ga fitnesse hebbek na 10 min al zin om te stoppe :P

Zelfde hier . Als je stoned 30kg oppakt lijkt het alsof je 60kg moet opheffen :)

lol, is ook niet zo slim eh, blowen voordat je naar de sportschool gaat :grin:.
Heb ik nog nooit gedaan en zal ik denk ik ook nooit gaan proberen :tongueout:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Taste zei:

Als ik geblowd heb train ik gewoon rustiger, maar ik doe wel wat langer door

Als ik nuchter train ga ik er keihard voor, zodat ik na een uur amper nog mijn sporttas kan opheffen

Wat vooral leuk is, is blowen nadat je hard getraind hebt. Die combinatie van de body high van het sporten + de mental high van de weed is zalig

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik word meestal zo loom van wiet dat ik nooit zin heb om lang te staan of rond te lopen :P

jasper

Wijs gebruiker
heb het nog nooit geprobeerd maar ik denk dat lopen enzo wel leuk is.
mijn benen voelen altijd raar aan als ik blow, precies of ik op wolkjes loop en dan heb ik meestal wel zin om te dansen ofzo. maar gewichtheffen of van die fitness oefeningen doen zie ik niet zitten dan hoor

Solidius

Badass junkie
Ik fitness zo nu en dan, en kan uit eigen ervaring verkondigen dat het niet bevoordelijk voor je motivatie is om alvorens een sessie te gaan blowen.

acidboy

Badass junkie
vraag ik me af hoe jij zwemt, als je er 4 baantjes over doet om de vereiste platte houding aan te nemen :)

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
Een stukje lopen is nog wel leuk, want ruime omgevingen (buiten dus) vind ik dan vetter. Intensief sporten lukt me weer niet. Een keer deed ik een taekwondo training terwijl ik stoned was, en ik was echt langzaam en me conditie was verschrikkelijk. Korte inspanningen lukken wel weer: als ik stoned fiets, fiets ik sneller... tot dat ik moe word. :P

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Stukje achter elkaar aan rennen met wat voor voorwerp dan ook is dan nog wel leuk, maar of het een sport is...?

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Da's waar, rustig fietsen en wandelen zijn heerlijk als ik stoned ben...Vooral met een beetje wind zie je de bomen zo mooi bewegen :hearteyes:

Spor

Wijs gebruiker
Hallo iedereen,

Mijn ervaringen met sporten en blowen:

Ik heb tot afgelopen 2 januari iets meer dan 6 jaar geblowd, waarvan een lange tijd iedere dag. Uiteindelijk maakte het allemaal niet meer uit en ging het gewoon. "vroeger" blowde ik niet voor het sporten, of voor het werken omdat ik vond dat dit mij dan tegen werkte, en dat ik er lammer van werd en mijn prestaties achteruit gingen... Maar naar mate ik meer ging blowen begon het steeds minder uit te maken, en uiteindelijk vond ik het JUIST relaxed om te blowen voor het sporten, omdat je je dan goed inspant en het bloed sneller gaat stromen, waardoor ik eigenlijk nog stoneder werd ( zo leek het althans )

Maar ik ben nu dus gestopt sinds 2 jan, en ik heb gisteren voor het eerst weer een paar hijsen genomen van een vriend die zat te blowen bij mij... En ik kan je zeggen dat ik van die paar hijsen zo stoned was dat ik met moeite nog naar de koelkast kon lopen om wat te drinken te pakken. Denk dus dat het er heel erg mee te maken heeft hoe veel je het doet

acidboy

Badass junkie
Dub23 zei:
Serieus sporten heeft alleen zin als je niet gebruikt en of rookt.

Da's natuurlijk bullshit, sporten heeft altijd zin. Onder invloed gaat het minder en is het minder boeiend, dat heb ik in ieder geval. Maar juist als je rookt (of dit nou wiet is of sigaretten) is het fucking belangrijk om te sporten, anders ben je zo verrot... zoals het gros van de wereld.

Laat even duidelijk zijn dat ik het over nuchter sporten heb tussen het gebruik of roken door.

Vrije Geest zei:
Da's waar, rustig fietsen en wandelen zijn heerlijk als ik stoned ben...Vooral met een beetje wind zie je de bomen zo mooi bewegen :hearteyes:

En dat is natuurlijk niet sporten, maar bewegen, iets wat iedereen ook wat meer zou moeten doen.

jcutter

Badass junkie
Blowen, terwijl je een sportief bezig bent, is net als 3 dagen niet eten en dan zware gewichten gaan tillen, omdat je gespierd wilt worden. Dit is net als: sex hebben met een speedpik, geert wilders in een karl kani pak en een dikke joint in zijn bek die zegt dat allochtonen ons land moeten verlaten enz. Mensen, het is paradoxaal. Ik kan rustig na een flinke krachttraining sessie een jointje roken hoor, alleen het is wel zo dat je er sneller vermoeid van word en luier. Als je echt optimaal wilt gaan sporten is drugs tegenstrijdig!

Ik rook en rook wiet mijn conditie is redelijk goed ik doe al jaren aan judo en wedstrijden ook in het buitenland. Ik merk wel dat ik sneller buiten adem ben ook met gym maar ik geef niet op.

buzzrider

Wijs gebruiker
Taste zei:
same here, daardoor ben ik in feite gestopt...
toen liep ik makkelijk 20 minuten aan een stuk, nu is dat nog 1min en 30 seconden

Bovenaan