Blowen en vergeten.

maxpayne

Belezen gebruiker
Hallo

Ik blow niet zo heel vaak eigenlijk en afgelopen keren waren eigenlijk het toppunt: Ongeveer 1 a 2 x per week en twee week geleden truffels gehad.

Nu merkte ik ineens dat ik alles, maar dan ook echt alles vergat: 3 x een paar handschoenen kwijtgeraakt, tas laten staan bij vrienden, op de fiets ergens heen gaan en terug komen lopen etc.
Nu was ik soms best chaotisch. maar zo erg als laatst heb ik het dus nog nooit gehad!

Zou dit komen door blowen? En zo ja, wie herkent dit meer?

Frank123

Wijs gebruiker
Ja , kan zeker door het blowen komen. Eventjes stoppen en dan weer rustig opbouwen. Geef je hersenen even de rust.

Flameon

Badass junkie
Yep even tijd om te stoppen en ff je hersen een gezond kuurtje te geven.
Rustig aan doen, wat vitamientjes tot je nemen en eens goed slapen voor een brain refresh

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Waar hadden we het over ? ben te lam om naar boven te scrollen ^^

Iid ff stoppen, na paar weken zul je merken dat je weer fitter bent, minder dingen zult vergeten en meer motivatie voor dingen hebt.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Ik heb soms ook het korte termijn geheugen van een ananas, gelukkig onthoud ik de belangrijke zaken altijd nog wel :) Nog nooit in mijn hele leven een agenda gebruikt of nodig gehad.

Axxess

Bewuste gebruiker
Neem gewoon een klein schrijfblokje overal mee naartoe of een agenda.... ik moest ook altijd alles opschrijven...

Gelukkig ben ik gestopt maar het schrijfblokje blijft :sunglasses:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Actief proberen te herinneren,

als ik de deur op slot doe loop ik meestal gelijk terug om te kijken of
ik hem nou wel of niet op slot heb gedaan. Door hier in het vervolg
actief over na te denken vergeet ik het niet maar blijft het wat langer
in mijn korte termijn geheugen.

lucky123

Newbie
Van dit soort dingen (zoals deur op slot doen en het dan vergeten) heb ik nooit last al rook ik 5 jointjes :stoned: Niet dat ik zo een hele grote blower ben maar bij mij valt het wel mee
Meestal blijven mijn hersenen wel actief :mrgreen: en daarom vergeet ik eigenlijk weinig en raak ik nooit iets kwijt, het ligt waarschijnlijk aan de persoon enz

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Het ligt denk ik vooral aan de houding van de persoon, zowel nuchter als onder invloed. Soms ben ik stoned en heb ik alles door, maar soms neem ik een luie houding aan en zal mede dankzij die luie houding dingen vergeten.

Al moet ik zeggen dat ik in het dagelijkse leven niet echt dingen vergeet, niet meer dan iemand die geen wiet rookt.

Dubz

Bewuste gebruiker
Eehmm... Wacht ff hoor..

Ehhh... Hehe.... Ja, effe... ehm....

Kut, nou weet ik het niet meer :(

Jowdy37

Belezen gebruiker
Ik weet niet meer waar ik m'n wiet/hasj gelegd heb zaterdag nacht.... Heb het hier thuis nog vastgehad maar vindt het nu niet meer...

Dus jah, zou wel door het blowen kunnen komen :tongueout:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Ik merkte bij mezelf dat ik ook alles vergat, maar nu ik langer blow lijkt het alsof ik eraan gewend ben en nu juist minder vergeet dan toen ik nog maar net blowde :confused:

Maarja, geheugen en drugsgebruik gaan niet echt goed samen :wave:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Delcasa88 zei:
Ik merkte bij mezelf dat ik ook alles vergat, maar nu ik langer blow lijkt het alsof ik eraan gewend ben en nu juist minder vergeet dan toen ik nog maar net blowde :confused:

Maarja, geheugen en drugsgebruik gaan niet echt goed samen :wave:

Precies hetzelfde hier,

Lijkt alsof ik meer 'geheugenverlies' had wanneer ik 2 a 3 keer in de week blowde dan wanneer je het elke dag doet.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
knolselderij zei:
blowen maakt je dom, kreeg t vroeger ook egt niet geregeld op school toen ik nog veel rookte

Dat ligt aan jou, niet aan het blowen.
Ik kan het prima combineren, door het blowen heb ik een betere kijk op mijn zelfbeeld gekregen waardoor ik eigenlijk beter presteer op school.

KoxBox

Badass junkie
Njah, heb het ook wel nog een tijd gedaan maar van de en op de andere dag gestopt...
Ik begrijp niet zo goed wat er leuk is aan zoveel blowen. Als ik nu nog een sigaar zou roken lig ik 4uur mijn ass af te lachen, wat ik totaal niet meer had als ik het dagelijks deed.

Vandaar mijn vraag: wat heb je er dan nog aan??

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik gaf al toe dat het nergens voor nodig is, maar relaxt om te doen en moeilijk te laten.

Weet zelf ook dat het onnuttig is en beter geminderd kan worden, maar dat is het lastige bij een verslavend middel, minderen.

Biertje

Bewuste gebruiker
Blwen heeft bij mij mijn hele korte termijn geheugen verneukt. Internet openen om dan vervolgens niet meer te weten waarom je internet ook alweer opende, naar beneden lopen om 'n sigaret te gaan roken met de sigaret in je hand en vervolgens weer terug naar boven lopen met 'n glas drinken zonder die sigaret gerookt te hebben etc. etc. zijn allemaal voorbeelden van dingen die me dagelijks overkomen. Ik ben nu ondertussen wel al 3 weken niet meer aan het blowen geweest en ga over 2 weken pas weer n keer blowen. Voor mij in ieder gevaal nooit meer zoveel als voorheen.

Jowdy37

Belezen gebruiker
Isolation zei:
naar beneden lopen om 'n sigaret te gaan roken met de sigaret in je hand en vervolgens weer terug naar boven lopen met 'n glas drinken zonder die sigaret gerookt te hebben

Dat lijkt me een serieus pluspunt....

Zelf heb ik m'n wiet hier thuis ergens gelegd in't weekend met m'n stonede kop, maar vind hem niet meer terug :( Ik ga het toch nog moeten geloven.... Voor de rest vergeet ik eigenlijk vrij weinig tot niets....

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
"Als je kont niet vastzat zou je zelfs die nog vergeten"

Zegt genoeg, toch?
Naast het vergeten word ik van wiet ook erg onhandig, struikel over m'n eigen voeten, laat dingen vallen enz. enz. :P

Bovenaan