Blowen in combinatie met appelazijn.

Heey.

Ik ben al op aardig wat sites geweest en kon nergens informatie krijgen over 'blowen in combinatie met het gebruik appelazijn'.
Is hier iemand die me kan vertellen of dit 'gevaarlijk' is?

Alvast bedankt. :]

Oom Klaas

Badass junkie
Volgens mij is dat wel veilig, ik ken 't wel en waarom zou dat ooit een gevaarlijke combi kunnen zijn?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Thoughtless zei:
Oom Klaas zei:
Volgens mij is dat wel veilig, ik ken 't wel en waarom zou dat ooit een gevaarlijke combi kunnen zijn?

Ik had werkelijk geen idee of het kwaad kon, dus ik dacht ik vraag het hier even. ^^

De combi niet, maar door het blowen kun je wel een vreetkick krijgen zodat je effect van de azijn weer teniet gedaan word. ( Of je gebruikt het niet om af te vallen natuurlijk, maar lijkt mij wel)

PepTalk zei:
Thoughtless zei:
Oom Klaas zei:

Ik had werkelijk geen idee of het kwaad kon, dus ik dacht ik vraag het hier even. ^^

De combi niet, maar door het blowen kun je wel een vreetkick krijgen zodat je effect van de azijn weer teniet gedaan word. ( Of je gebruikt het niet om af te vallen natuurlijk, maar lijkt mij wel)

Gebruik ze daar idd voor. Gisteren voor het eerst de combi gedaan, ging helemaal oke. Voelde niks anders ofzo dan zonder appelazijn. :]
Toch bedankt voor de informatie enzo. :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Is vrij logisch ook.. :rolleyes:

Wel goed dat je je eerst informeert voordat je iets doet!

Angramar Temenos

Badass junkie
Geloof me, het gaat prima samen. Vreet appelazijn naar binnen alsof het koekjes zijn, en blow vaak genoeg... Nooit iets naars gemerkt.

Over appelazijn gesproken, morgen nieuwe pot halen heb der nog maar 15 over. En nieuwe hasj, want dat is ook bijna op.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Yvan zei:
Blowen in combinatie met appelazijn?
Om af te vallen? Kan iemand mij dit even uitleggen?

Niet de combinatie, maar appelazijn word over het algemeen genomen om af te vallen.
Google appelazijn voor meer details..

Bovenaan