Dat moet je écht opruimen en afspreken dat nooit meer te doen, bij zat er een laagje van 3 centimeter hoog achter de verwarming en toen ik hem aanzette heb ik bijna een week niet op die kamer geslapen, zo hard stonk dat.Hakvlees zei:Haha, stond ik vanmorgen onder de douche, rook ik ineens een wietlucht. Dus ik achter de verwarming kijken, lag daar nog een halve joint. Blijkbaar vindt éen van mn huisgenoten blowen onder de douche ook relaxed![]()
Toch maar eens proberen dan.
Fuck you vieze etterbakcropp zei:Of een baan!
![]()

Dat is dus ook al geprobeerd, met zo`n wit tuinstoeltje, en dan een laptop op de wc en lekker sitekoms kijken.langeman zei:Hahaha..., als er een chille bank in die douchepast, dan zou het me mss wel wat lijken.
Hashja zei:Ik heb wel al een aantal keer (met en zonder 4-fmp) met een ballon lachgas onder de douche gestaan (fucking briljant overigens). Maar stoned douchen nog niet.

Intoxication zei:
Vanadesse zei:Dit topic doet me nog altijd denken aan die foto van die trippende gast in bad..
Ik kan hm zo snel niet meer vinden, weet dat ik hem wel ergens op mn computer heb staan, die MOEST ik gewoon opslaan![]()
Arjan` zei:Vanadesse zei:Dit topic doet me nog altijd denken aan die foto van die trippende gast in bad..
Ik kan hm zo snel niet meer vinden, weet dat ik hem wel ergens op mn computer heb staan, die MOEST ik gewoon opslaan![]()
![]()
zo geniaal

Dat is idd ook de... ehm.. bom.W.F.L. zei:Of douchend trippen.. Dat is pas de bom. Huh huh!
drain bamage zei:Dat is idd ook de... ehm.. bom.W.F.L. zei:Of douchend trippen.. Dat is pas de bom. Huh huh!![]()
Bier drinken onder de douche is ook chill, dan moet dat biertje wel goed koud zijn!
Altijd maar bier zuipen onder de douche op festivals.![]()
Ik heb wel al een aantal keer (met en zonder 4-fmp) met een ballon lachgas onder de douche gestaan (fucking briljant overigens). Maar stoned douchen nog niet.
Ik heb wel vorig jaar tijdens de sneeuw met -8°C in de Hottub van mijn pa buiten gezeten en met m'n vriendin, aantal vrienden en m'n pa lekker joints lopen roken. Dat was Echt hemel!
De vriendin van m'n pa bleef maar drinken en vers gesneden ananas brengen..!![]()
![]()
![]()