Purple haze
Bewuste gebruiker
Pas heb ik nog voor de kerk geblowd 

bootje heb ik niet maar dat andere prachtig is dat genietenacidboy zei:raizeredge zei:heerlijk is dat zomers een blowtje roken an de waterkant
In je boot op de plas met zonsondergang erbij.
idd je mag hier nergens blowen xD (deuh.. belgië..)Frisko zei:belgiePurple haze zei:Midway zei:Dat moet ik hier niet proberen
Verklaar je nader.![]()

Purple haze zei:Pas heb ik nog voor de kerk geblowd![]()

Samz zei:Agenten mogen dan toch wel naar je ID vragen? En volgens mij krijg je hier dan wel een boete oid als je onder de 18 bent en wel wiet hebt..
Rauwvoet? Wil je ook een trekje

Maar goed boeiend, Adreno heeft toch een eigen blowkamer![]()
So? Laat ze maar doen hé.Purple haze zei:http://frontpage.fok.nl/nieuws/86495/1/100#4364766
Godverdomme, ze willen het landelijk maken dat je niet op straat mag bloweJe mag tegenwoordig ook echt helemaal niks meer!!
Maar ja, als het verbod er komt dan ga ik heust niet stoppen met blowen op straat. Uit protest ga ik gewoon lekker door
Rauwvoet? Wil je ook een trekje
![]()
![]()

Vet metal man.Gido zei:kheb een keer in praag
midden in de drukke stad
staan blowen:P
best dom want het is daar dik illegaal
er keken wel allemaal mensen raar op
en toen er nederlands aankwamen zeiden ze zo van: hey jonges wat ruik ik hier! mag niet he. maar ze moesten wel lachen.
heb ik nog geluk gehad
stikt daar van de popo's
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg het echt van die mensen, dan zit je rustig een joint te roken en dan komen er van die debielen zonder wiet smekend voor een trekje. En geef je ze het niet kan het zijn dat je nog in de problemen zit ook. (hier in antwerpen dan toch)Suntablet zei:Maar ik doe het bijna altijd op straat, wel een beetje van het volk weg natuurlijk. Extra gezellig: lekker rustig!
Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Tip: als er een groepje kerels tussen de leeftijd van 16-20 langskomt houd je je joint best wel wat verstopt. Kans zit er dik in dat ze anders willen meeroken en een te grote groep is niet chill.