blowen

Hey mensen.

Ik blow ongeveer 1 keer in de drie weken. Meestal blow ik dan met een pijpje. Als de wiet dan inslaat lijkt het net alsof ik wakker word. Vroeger vroeg ik me vrienden dan wel eens, droom ik nu of is dit echt. Met jonko heb ik dit niet.
Word ik van een joint minder stoned ofzo?

Greetz.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik gok dat je niet gewoon rookt?

Wanneer je puur rookt (en dus zonder tabak) word je high, in hogere dosis kun je het echt als trippen ervaren.
In combinatie met tabak word je stoned, lam en bank hangerig.

Wanneer je puur rookt (uit een pijpje) komt je totale dosis in 1 of 2 hijsjes binnen.
Bij een joint duurt dit zo'n 10 keer zo lang voordat je die dosis binnen hebt.

Over het algemeen word het roken van een joint met tabak als 'zwaarder' of 'stoneder' ervaren, omdat de high bij het puur roken wat minder opdringerig en op de voorgrond aanwezig is.

Het net wakker worden en het gevoel hebben dat je droomt effect vind ik eigenlijk wel een goede beschrijving voor het inslaan van een pijpje of bong.

PepTalk zei:
Ik gok dat je niet gewoon rookt?

Wanneer je puur rookt (en dus zonder tabak) word je high, in hogere dosis kun je het echt als trippen ervaren.
In combinatie met tabak word je stoned, lam en bank hangerig.

Wanneer je puur rookt (uit een pijpje) komt je totale dosis in 1 of 2 hijsjes binnen.
Bij een joint duurt dit zo'n 10 keer zo lang voordat je die dosis binnen hebt.

Over het algemeen word het roken van een joint met tabak als 'zwaarder' of 'stoneder' ervaren, omdat de high bij het puur roken wat minder opdringerig en op de voorgrond aanwezig is.

Het net wakker worden en het gevoel hebben dat je droomt effect vind ik eigenlijk wel een goede beschrijving voor het inslaan van een pijpje of bong.

Wat leuk om dit bericht te lezen dat ik toen schreef (wist ik helemaal niet meer), en bedankt voor de reactie! De eerste paar keer blowen waren nou eenmaal de beste.

Bovenaan