• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Blowmaatje die wilt stoppen gezocht!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

meferdi

Newbie
Hoi allemaal!

Ik rook al ongeveer 8 jaar bijna dagelijks hasj, ik vind het ontzettend lekker om te doen en vooral met muziek, Ik produceer ook muziek en dit is een goeie combi!
Nu zit ik al een tijdje te denken om weer een poging te doen om te stoppen, het lijkt mij leuk om dat samen met iemand te doen die dat ook wilt proberen!
Ik heb een fulltime baan , sociaal leven en geen problemen, maar ik geef wel veel geld er aan uit.
Het lijkt dat mijn leven erg kan verbeteren als ik stop maar die stap zetten lukt me nog niet echt. Ik zoek een maatje die ook zit heeft of denkt aan misschien te stoppen.
stuur me een pm of comment!

Bedankt! <3

Stonologie

Wijs gebruiker
Hoi allemaal!

Ik rook al ongeveer 8 jaar bijna dagelijks hasj, ik vind het ontzettend lekker om te doen en vooral met muziek, Ik produceer ook muziek en dit is een goeie combi!
Nu zit ik al een tijdje te denken om weer een poging te doen om te stoppen, het lijkt mij leuk om dat samen met iemand te doen die dat ook wilt proberen!
Ik heb een fulltime baan , sociaal leven en geen problemen, maar ik geef wel veel geld er aan uit.
Het lijkt dat mijn leven erg kan verbeteren als ik stop maar die stap zetten lukt me nog niet echt. Ik zoek een maatje die ook zit heeft of denkt aan misschien te stoppen.
stuur me een pm of comment!

Bedankt! <3
In welk deel van NL woon je? Ik heb gister weer geblowd na 10 dagen niet, maar ga vandaag gewoon weer verder met stoppen. Paar weken geleden was in 17 dagen gestopt waarna een vriend 18 werd en ik weer terugviel..

Wat is je leeftijd btw?

meferdi

Newbie
In welk deel van NL woon je? Ik heb gister weer geblowd na 10 dagen niet, maar ga vandaag gewoon weer verder met stoppen. Paar weken geleden was in 17 dagen gestopt waarna een vriend 18 werd en ik weer terugviel..

Wat is je leeftijd btw?
Hoi! thx voor je reactie! ik woon in hilversum, ben 25 jaar. Ben beniewd waar jij woont? heb je zin om in contact te komen? hoe lang blow jij al?
Vind zo moeilijk omdat ik weer dagelijks gebruik XD

Stonologie

Wijs gebruiker
Hoi! thx voor je reactie! ik woon in hilversum, ben 25 jaar. Ben beniewd waar jij woont? heb je zin om in contact te komen? hoe lang blow jij al?
Vind zo moeilijk omdat ik weer dagelijks gebruik XD
Ik woon bij de oude haven in hilversum LOL. ben 18. Was vandaag nog oude haven. Ik blow 4 jaar waarvan eigenlijk 4 jaar dagelijks.

transformated

Badass junkie
Ik heb dit eens gelezen en dus jullie hebben met elkaar afgesproken en geblowed.
@Stonologie ik dacht dat je toch wel slimmer was, gewoon met iemand random afspreken om te blowen. Nu goed je hebt een goeie tijd gehad.
Maar ik zou dit vermijden tenzij je de persoon in kwestie wel kan vertrouwen.
Let wel op want je weet nooit of je te maken hebt met een troll!

Stonologie

Wijs gebruiker
Ik heb dit eens gelezen en dus jullie hebben met elkaar afgesproken en geblowed.
@Stonologie ik dacht dat je toch wel slimmer was, gewoon met iemand random afspreken om te blowen. Nu goed je hebt een goeie tijd gehad.
Maar ik zou dit vermijden tenzij je de persoon in kwestie wel kan vertrouwen.
Let wel op want je weet nooit of je te maken hebt met een troll!
I know, we hebben al een paar keer afgesproken en ook zonder wiet. Heel veel over onze passies gepraat en wat we zouden willen doen als we stoppen om die tijd dat we normaal zouden blowen op te vangen. Hij is super aardig en lijkt qua wat je we leuk vinden best op me.

Stoppen ga ik rustig mee verder hoor:), ik blow al minstens 50x minder dan ik deed, en heb afgelopen tijd echt bijna niet geblowed. Zoals ik zei, als mensen blowen bij me heb ik het daar moeilijker mee, en denk ik, tja die paar pofjes..

Het blijft toch veradelijk spul, nu schaam ik mezelf haha..

Heb een hele heftige paar dagen gehad met een van mijn vrienden, die heftige slaap/angst psychotische aanvallen had met zelfharm.. naast ons zoeken naar messen en denken dat hij van het gebouw af moest springen..

Een paar poffen van een jointje lijkt dan opeens zo klein.

Laatst bewerkt:

Stonologie

Wijs gebruiker
Holy shit, ik stelde me bij jou iemand die veel ouder was voor. Dacht echt dat je 35 was of zo lmao.
Hahaha die heb ik vaker gehoord, maar helaas.. ik voel me zo jong hier, durfde nooit naar meetings te gaan omdat ik dan de jongste zou zijn...

Die foto zal zeker niet helpen nee..

Salvia

Bewuste gebruiker
Hahaha die heb ik vaker gehoord, maar helaas.. ik voel me zo jong hier, durfde nooit naar meetings te gaan omdat ik dan de jongste zou zijn...

Die foto zal zeker niet helpen nee..
Mij lijkt het ook leuk om te gaan en ik ben niet veel ouder dan jij, dus misschien dat dat de drempel wat verlaagt!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan