Blue Bliss rapport

Megadude

Experimenterende gebruiker
2 weken geleden op een strandfeest geweest en toevallig en kon ik een keer Blue Bliss proberen. Ze zien qua vorm zelfde uit als die paarse 3-MMC pellets die ik had met bitcoin logo erop.

Blue Bliss.jpg

Ben 105 kg, en had er 2 genomen. Geen allergietest gedaan, aangezien ik met 2 van die stoffen toch al veel ervaring heb. Heb heel veel ervaring met XTC en er was mij gezegd dat andere ervaren mensen geen verschil konden merken met dit spul tov MDMA. Ook op de website stond een link naar een Reddit post met een verhaal daarover. Ja, daar zeiden al die mensen dat inderdaad. Ook zou Blue Bliss minder je hersenen frituren tov XTC.

Nu ik kan verder kort zijn. Blue Bliss is geen XTC, ook niet qua ervaring, alleen het komt wel dichter in de buurt dan 5-APB, 6-APB, 4-MMC, 4-FA, 5-MAPB en 4-FMA. Ja, ook die volgorde qua wat ik fijn vond. Dus het is persoonlijk, wellicht merkt een ander inderdaad geen verschil. BK-EPDB (eutylone) zet ik dan nog ff apart, omdat je daar zelfs meer van naar de tering gaat als XTC, alleen is de afterdip ook echt gruwelijker, dan gruwelijk. Mij het niet waard in ieder geval.

Dus al met al is die Blue Bliss zeker niet slecht. Zou het wel weer gebruiken, zeker als ik de volgende week gewoon serieus weer aan de gang moet. Ben ik de volgende week vrij of op vakantie, en kan ik helemaal los gaan, zou ik toch nog steeds voor XTC gaan. Ook als je niet zo thuis bent of wilt zijn in het dealerwereldje is dit ook in ieder geval een toch wel goed alternativo.

Waarom geen XTC? Ik heb de ervaring dat bij XTC je wel iets voelt en na een half uurtje is het opeens pats en dan gaat het spel echt flink op de wagen zeg maar. Je raakt ook bij genoeg innemen + 150 mg voor mij)( echt lekker ff van het padje af. FF helemaal los.

Bij Blue Bliss (is een mix van 5-MAPB, 2-FMA en 5Mipt) is de opmars veel trager. Je voelt je er langzaam (opkomst ook langer, al hakt de 2-FMA er als eerste in) inkomen en na 2 uur zit je er echt lekker in. 5-MAPB heeft naar mijn ervaring meer een chill component, en is meer iets voor in de Burning Man woestijn in kussens met mellow lounge muziek of zo.

Die andere 2 stoffen doen er iets mee, waardoor er wel beweging in mijn lichaam kan ontstaan. Dus dansen geblazen, ja gaat lekker. Genoeg nrg. Lekker springen gek doen, ook gelukzalig en liefhebbend (terwijl het publiek echt niet mijn publiek was, waren een soort ex on the beach crowd). Alleen niet helemaal (bijna helemaal niet eigenlijk) van het padje af, niet helemaal naar de tering. En ja, dat kan ook heeeeeeeel lekker zijn :wink:

Muziek klonk ook fantastisch dat was allemaal wel XTC-achtig (na 2 uur dan he, bij XTC zit ik al dan ik het laatste uurtje waarin ik goed ga). Kon lekker lang doorgaan, zeker wel het dubbele (6 uur). Alleen toen was feest afgelopen. Dus ja, nog wel ff thuis doorgegaan. Benzootje en lekker slapie, slapie doen.

In de spiegel op de WC, zag ik tijdens wel grote ogen maar niet van dat kauwen (scheve bek).

AfterDip, nauwelijks. Ook wel fijn. XTC ben ik tot donderdag nl. niet helemaal mezelf (na zaterdagnacht inname).

Wat betreft de combi, het zou blijkbaar de ideale combi zijn. Het is iets van 80 % 5-MAPB, en 20 % FMA en heel klein beetje die 5Mipt (nooit apart genomen, geen idee). Mag van mij nog wel wat meer energie in eigenlijk. Dus meer 2-FMA volgende keer (heb ik hier nog liggen).

Zelf vind ik die pellets het niet waard, ik heb al die spullen hier liggen (alleen die 5-Mipt niet), en voor die 5Mipt kan je blijkbaar ook 4-HO-MET gebruiken. Als ik het even uitreken, ben ik veel goedkoper uit met de losse stoffen afzonderlijk afwegen, en zonder die Blue Bliss pellets. Het is alleen wel makkelijker en handzamer, dat is het dan.

Dus nu weer wat nieuws. Ja, moet zeggen het heeft zeker voordelen. Alleen wil je echt van het padje af en snel resultaat dan blijft XTC toch nog steeds the way 2 go.

Laatst bewerkt:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ah de Borax, blijkbaar is daar nog een andere naam voor. Staat ook nog op mijn lijstje om een keer te doen, dankjewel voor het report 👍

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Borax, waarom eigenlijk die naam? Zie geen enkele overeenkomst met de stoffen die erin zitten?
Er was een gebruiker op Reddit genaamd Borax die deze combinatie heeft samengesteld aan de hand van receptor affiniteit. Ik heb hem zelf liggen met 4-FMA.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Interessant die combi met 4-fma!
Hoe heet dat dan?
Borax-combo. Volgensmij is Blue Bliss/Pink Star/Borax een naam voor één en hetzelfde ding. De combo kun je alleen samenstellen met verschillende gefluoreerden methamfetamines, zo wordt zowel 2-FMA als 4-FMA gebruikt. De naam veranderd daar niet door als ik het goed begrijp

Zeehond

Badass junkie
Borax-combo. Volgensmij is Blue Bliss/Pink Star/Borax een naam voor één en hetzelfde ding. De combo kun je alleen samenstellen met verschillende gefluoreerden methamfetamines, zo wordt zowel 2-FMA als 4-FMA gebruikt. De naam veranderd daar niet door als ik het goed begrijp
Ah ok, ik zal eens zoeken naar de samenstellingen her en der, aangezien ik 4-fma zelf wel leuk vond.
Dank je!
P.s. gevonden!

Laatst bewerkt:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
En heb jij dit al geprobeerd?
Ben erg benieuwd naar je ervaring en hoop deze te lezen.
Nope nog nooit geprobeerd. Ben altijd een beetje voorzichtig met MDMA vervangers omdat dat een van de weinige drugs is waar ik echt de drie maanden pauze probeer aan te houden, dus als het dan tegenvalt moet ik weer een paar maanden wachten. Degene die ik in huis heb heeft in ieder geval 70mg 5-MAPB, 30mg 4-FMA en 2mg 5-MeO-MiPT. Van de zomer ga ik het denk ik wel proberen en misschien inderdaad wel waardig voor een reportje. Mocht jij het in de tussentijd een keer gebruiken hoor ik het ook graag :)

Zeehond

Badass junkie
Nope nog nooit geprobeerd. Ben altijd een beetje voorzichtig met MDMA vervangers omdat dat een van de weinige drugs is waar ik echt de drie maanden pauze probeer aan te houden, dus als het dan tegenvalt moet ik weer een paar maanden wachten. Degene die ik in huis heb heeft in ieder geval 70mg 5-MAPB, 30mg 4-FMA en 2mg 5-MeO-MiPT. Van de zomer ga ik het denk ik wel proberen en misschien inderdaad wel waardig voor een reportje. Mocht jij het in de tussentijd een keer gebruiken hoor ik het ook graag :)
Zal ik doen, heb hetzelfde als jij met die pauzes…

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Deze ook geprobeerd , Come up kan ik niet handelen . Misselijk en overgeven . Had wel aardig wat visuals. En voelde mij na het overgeven wel ok. maar niet voor herhaling vatbaar voor mij. Ik neem liever 6apb dan.

Nickjeee

Belezen gebruiker
Bijzonder, heb hier ooit rapportje geschreven waarbij ik exact deze mix zelf had gemaakt (dus met 4-fma i.p.v. 2-fma) in precies deze verhoudingen.... Vond t waanzinnig. Heb 'm alleen nog niet als pellet kunnen vinden, enkel met 2-fma. Ik ga nu voor purple mandala (buisje met mix 5-mapb/4-fma) en doe er dan los de 5-meo-mipt of 4-ho-met bij.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Bijzonder, heb hier ooit rapportje geschreven waarbij ik exact deze mix zelf had gemaakt (dus met 4-fma i.p.v. 2-fma) in precies deze verhoudingen.... Vond t waanzinnig. Heb 'm alleen nog niet als pellet kunnen vinden, enkel met 2-fma. Ik ga nu voor purple mandala (buisje met mix 5-mapb/4-fma) en doe er dan los de 5-meo-mipt of 4-ho-met bij.
Jij mixt er vrijwillig nog meer meuk bij? Sick.

Zeehond

Badass junkie
Ik ben voornemens om deze variant volgende week zaterdag op Dance Valley te proberen.

De Zandman

DF-koning
Van een vendor kreeg ik ooit een enkel pellet borax meegezonden. Is nog uit de tijd dat ik nog 2fdck bestelde.
Ik heb nu een idee wat het is, dank daarvoor!
Ik denk niet, dat ik het ga gebruiken omdat ik geen idee heb, wat de werking ervan is. En ik in wezen niet meer gebruik. Maar ja, het ligt hier nog steeds, net zoals 2 pellets 4 fmph.
Krijg je plafonddienst, bijvoorbeeld? Van die borax?
Is het een echte stimulant?
Wat is de werking ervan, wie heeft het al eens geprobeerd, is er een report over? ( Kan ik niet vinden)
En voorts, ik gebruik eigenlijk geen drugs meer, ik ben alleen nieuwsgierig...

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Van een vendor kreeg ik ooit een enkel pellet borax meegezonden. Is nog uit de tijd dat ik nog 2fdck bestelde.
Ik heb nu een idee wat het is, dank daarvoor!
Ik denk niet, dat ik het ga gebruiken omdat ik geen idee heb, wat de werking ervan is. En ik in wezen niet meer gebruik. Maar ja, het ligt hier nog steeds, net zoals 2 pellets 4 fmph.
Krijg je plafonddienst, bijvoorbeeld? Van die borax?
Is het een echte stimulant?
Wat is de werking ervan, wie heeft het al eens geprobeerd, is er een report over? ( Kan ik niet vinden)
En voorts, ik gebruik eigenlijk geen drugs meer, ik ben alleen nieuwsgierig...
Ik heb het geprobeerd. Misselijk bij opkomst. Piek is even fijn. Licht trippend qua kleuren. Geen kater gehad na 2 pellets. Raad ik het aan? Nee. Niet de moeite waard.

Niet heel erg plafond dienst. Meer chillend.

Bovenaan