Blue crystal meth

Kleine J

Belezen gebruiker
Zomaar een vraagje. En omdat crystal meth onder een soort speed valt.
Ik vroeg me af of iemand ooit iets heeft gehoord over bleu crystal meth, want ik heb gehoord over mensen die het wel ooit hebben gezien of gebruikt, en dat deze soort boven een percentage zit van 90%, alleen ik vraag me heel erg af of dit ook echt bestaat en/of wat de effecten ervan zijn, en hoe groot de kans kan zijn (ligt eraan hoe sterk je wil is) dat je verslaafd raakt

Groetjes kleine J

Fool

Badass junkie
'Blauwe' crystal meth was een onderdeel van de serie Breaking Bad, daar zou een goede chemist blauwe methamfetamine gemaakt hebben die héél erg puur was.

Toen die show ongelooflijk populair werd zijn er opeens allemaal producenten in Amerika blauwe kleurstof toe wezen voegen aan hun methamfetamine, om mee te liften op het success van die serie. Hun methamfetamine werd daardoor niet sterker (of significant zwakker), het had alleen een ander kleurtje. Er is dus blauwe methamfetamine met betreurend lage kwaliteit, en blauwe methamfetamine van behoorlijk goede kwaliteit. De effecten zijn precies hetzelfde als van normale zwakke of sterke methamfetamine, met als verschil dat je nu een beetje kleurstof loopt te roken - doe mij maar methamfetamine zonder kleurtje dan.

En ja, de kans dat je verslaafd raakt bij methamfetamine is zeker aanwezig, net als bij de meeste andere drugs overigens. De kleur maakt hier echter geen verschil bij.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
yep is van Breaking Bad. Heb toevallig een aantal jaar geleden gevraagd aan mij scheikunde leraar of dat bestond. Hij zei van niet, en dat het dus puur fictief is.

ooscaar

Wijs gebruiker
Fool zei:
En ja, de kans dat je verslaafd raakt bij methamfetamine is zeker aanwezig, net als bij de meeste andere drugs overigens. De kleur maakt hier echter geen verschil bij.
:tearsofjoy: Puntje voor jou weer 2-1

Fool

Badass junkie
:tearsofjoy:
Ik zou er inderdaad best eentje van lusten, maar dan wel zonder die blauwe rotzooi :P

Jeye

Experimenterende gebruiker
ik heb 1 x crystal meth gerookt en die was blauw maar ik hou niet zoo van aftellen

Jeye

Experimenterende gebruiker
Aftellen? Hoezo dat?

De methamphetamine die ik had gerookt was wit.

Dat was in Engeland en in Amsterdam. met aftellen bedoel ik dat lui nog onder de invloed zijn van xtc en toen werd het ambulance verkeer ik zelf kreeg een dikke woede aanval ik heb het 1 x gedaan dus ik weet de dosis ook niet daarom wat minder gerookt ik vind dat crystal meth ook te gevaarlijk is om er van te kunnen genieten en er verslaafd aan te worden daarom doe ik liever speed

Amino1975

Newbie
Zomaar een vraagje. En omdat crystal meth onder een soort speed valt.
Ik vroeg me af of iemand iets heeft gehoord over bleu crystal meth, want ik heb gehoord over mensen die het wel eens gezien hebben of gebruikt, en dat dit soort boven een percentage zit van 90%, alleen ik vraag me heel erg af of dit bestaat ook echt en/of wat de effecten ervan zijn, en hoe groot de kans kan zijn (ligt aan hoe sterk je wil is) dat je verslaafd is

Groetjes kleine J
De “bleu 69 “is daar volgens mij een goed voorbeeld van. Idd gewoon vaak een amfetamine met kleur, en daardoor zeker niet van betere kwaliteit. Al is het er wel !! Groetjes

Bovenaan