Blunt roken, tips?

Beste mede-drugsgebruikers,
Ik heb al wel eens een (normale) blunt gerookt, maar ben er nu een beetje op uit gekeken, en vraag me daarom af hoe jullie je blunts roken. Misschien dat ik iets fout doe, en dat jullie tips hebben om een lekkere blunt te draaien. Is het bijvoorbeeld een goed idee om hasj en wiet in de blunt te doen? Waarom wel/niet?

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Misschien een andere soort sigaar?
Bekende merken zijn ZigZags, backwood en white owl.

Je zou er ook eventueel wat kief in kunnen stoppen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wat grappig, weer wat geleerd! Ik moest het woord blunt opzoeken want ik kende het niet.
Smaakt dat nou lekkerder dan in een normale joint? Ik zelf heb ooit eens een sigaar gerookt en ik had echt bijna eleastieken nodig om mijn broekspijpen dicht te binden. :tearsofjoy: :tearsofjoy:

kokosmakroon900 zei:

Wat is volgens jou het beste merk? Misschien een rare vraag, maar wat is 'kief'?

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
vinceremaculato zei:
kokosmakroon900 zei:

Wat is volgens jou het beste merk? Misschien een rare vraag, maar wat is 'kief'?

Ik rook zo goed als nooit blunts, maar als ik het doe, doe ik het met ZigZags.

Kief zijn de trichomen van de plant, als je toppen op een een rooster legt met fijne mazen en het heen en weer beweegt komt het er aan de onderkant uit. Het is als het ware de hars van de plant, en is sterker dan wiet.

transformated

Badass junkie
Ik heb 1 keer een blunt gerookt met zo'n bruin tabakblaadje.
Ik vond de smaak best lekker en ik was redelijk stoned.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb er een paar op Lowlands gerookt een paar jaar geleden. Ik vind ze smerig, doe mij maar een normale joint :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind blunts best lekker, maar rook het eigenlijk nooit meer omdat ik het teveel gedoe vind.

kokosmakroon900 zei:
Kief zijn de trichomen van de plant, als je toppen op een een rooster legt met fijne mazen en het heen en weer beweegt komt het er aan de onderkant uit. Het is als het ware de hars van de plant, en is sterker dan wiet.
Kief is gewoon hasj die niet geperst is. En hasj is alleen sterker dan wiet wanneer het ook van een vergelijkbaar wiet soortje af komt. Marrokaanse hasj en dus ook marrokaanse kief is minder sterk dan nederwiet bijvoorbeeld.

Ik snap overigens het nut van hasj in een blunt niet zo, want een blunt hoor je puur te roken en dat gaat natuurlijk niet met hasj. Dus dan zou je er nog tabak bij moeten doen, maar een blunt met tabak er in wordt echt wel heel zwaar op de keel.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Ik vind blunts best lekker, maar rook het eigenlijk nooit meer omdat ik het teveel gedoe vind.

kokosmakroon900 zei:
Kief is gewoon hasj die niet geperst is. En hasj is alleen sterker dan wiet wanneer het ook van een vergelijkbaar wiet soortje af komt. Marrokaanse hasj en dus ook marrokaanse kief is minder sterk dan nederwiet bijvoorbeeld.

Ik snap overigens het nut van hasj in een blunt niet zo, want een blunt hoor je puur te roken en dat gaat natuurlijk niet met hasj. Dus dan zou je er nog tabak bij moeten doen, maar een blunt met tabak er in wordt echt wel heel zwaar op de keel.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Skuff

Je kan natuurlijk ook hasj met wiet alleen roken zonder extra tabak.

Bovenaan