Bluntvloei met drank

Duifje

Belezen gebruiker
Laatst vertelde mij iemand; dat je whiskey of wat dan ook maar in een bluntvloei kan laten dmv het in een bakje te doen met die drank en daarna het eruithalen en dan tot het nog een beetje vochtig is een blunt gaan draaien met daarin natuurlijk wiet.
Ten eerste vraag ik me af of het wel mogelijk is, ten tweede; word de alcohol ook via een omweg in je bloed opgenomen of proef je eigenlijk alleen de smaak van de alcohol en ga je dus uiteindelijk minder loei hard.

:wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het doet een beetje pijn aan mijn hoofd om jou vraag te lezen en daar ook daadwerkelijk antwoord op te geven. Here's goes nothing.

Je kan je blunt vloei op die manier prima een smaakje geven. Je kan ook blunt vloei kopen waar dat al mee gedaan is.

En nee die alcohol zal je niet binnenkrijgen tenzij je het bakje leeg drinkt. Maar de alcohol is al verdampt voordat jij je blunt hebt dicht gedraaid.

Pammer

Bewuste gebruiker
Zie je al iemand een blunt indoppen in wiskey en dan in de fik steken? Die is dan zijn handen kwijt.
Alcohol is licht ontvlambaar, probeer je dat in samenwerking van een blunt, dan brandt je blunt door tot aan je vingers in 2 seconden.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Pammer zei:
Zie je al iemand een blunt indoppen in wiskey en dan in de fik steken? Die is dan zijn handen kwijt.
Alcohol is licht ontvlambaar, probeer je dat in samenwerking van een blunt, dan brandt je blunt door tot aan je vingers in 2 seconden.

Hij heeft het over het in wiskey dopen VOOR het draaien.

DrippTone zei:
Je kan ook blunt vloei kopen waar dat al mee gedaan is.

En nee die alcohol zal je niet binnenkrijgen tenzij je het bakje leeg drinkt. Maar de alcohol is al verdampt voordat jij je blunt hebt dicht gedraaid.

Tja wat kun je verder nog zeggen.. :rolleyes:

Edit: Ja, ik wist nog wel iets onnuttigs te verzinnen hoor:)

Wanneer je een waterpijp met een alcoholische drank ipv. water rookt schijnen er wel wat alcohol dampen je longen in te trekken.
Of je hier ook effect van hebt? Geen idee, en te stoned om te zoeken.

Immo

Badass junkie
Pammer zei:

:tearsofjoy:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Vigilante zei:
Blunt met champagne smaak. Dronken worden door een natte joint te roken werkt niet.

Je moet je blunt natuurlijk wel laten drogen. Maar je kan hem niet draaien als die droog is, dan scheurt ie.

Laat je blunt vloei even weken in de drank. Laat het drogen tot het nog maar lichtelijk vochtig is. Draai de blunt dicht. Laat hem helemaal drogen. Steek hem op en geniet van de smaak.

Zo moeilijk is dat toch niet?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
DrippTone zei:
Vigilante zei:
Blunt met champagne smaak. Dronken worden door een natte joint te roken werkt niet.

Je moet je blunt natuurlijk wel laten drogen. Maar je kan hem niet draaien als die droog is, dan scheurt ie.

Laat je blunt vloei even weken in de drank. Laat het drogen tot het nog maar lichtelijk vochtig is. Draai de blunt dicht. Laat hem helemaal drogen. Steek hem op en geniet van de smaak.

Nee, maar zou je de smaak dan ook echt hebben? Ik denk dat het niet zo is als bij die lekkere kunstmatige smaak- en geurstoffen van de echte bluntjes.

En het ging er om of je er dronken van werd, wat dus niet het geval zal zijn.

cropp

Badass junkie
Immo zei:
Pammer zei:

:tearsofjoy:
Alcohol brand wel, maar standaard whiskey is niet sterk genoeg om op te stoken, daar moet het als ik me niet vergis boven 45% uit komen, whiskey zit op de 40% en brand dus niet, bier tussen de 5% en de 11,5%, brand dus ook niet, spiritus op de 80 of zo, brand dus wel...

en als je een jointje zou rollen, in de whiskey zou dopen en op zou steken brand ie zowiezo niet, omdat je hem zijknat hebt gemaakt...

Pammer

Bewuste gebruiker
cropp zei:
Alcohol brand wel, maar standaard whiskey is niet sterk genoeg om op te stoken, daar moet het als ik me niet vergis boven 45% uit komen, whiskey zit op de 40% en brand dus niet, bier tussen de 5% en de 11,5%, brand dus ook niet, spiritus op de 80 of zo, brand dus wel...

en als je een jointje zou rollen, in de whiskey zou dopen en op zou steken brand ie zowiezo niet, omdat je hem zijknat hebt gemaakt...
Toen ik jong was herinner ik me dat je vodka (41% enzo) goed in de fik kon steken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wodka brand wel ja, wiskey ook.
Mits je het zegmaar als plas verspreid.

Het is niet de vloeibare alcohol die brand, maar wanneer het omgezet word in gas vorm ( verdampen) word het een stuk brandbaarder. In een glas zul je het dus niet kunnen verbranden, verspreid over een groter oppervlak wel.

Wel merk ik dat wiskey slechter brand dan een andere sterke drank met datzelfde percentage alcohol..?

Vigilante

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
DrippTone zei:
Vigilante zei:

Nee, maar zou je de smaak dan ook echt hebben? Ik denk dat het niet zo is als bij die lekkere kunstmatige smaak- en geurstoffen van de echte bluntjes.

En het ging er om of je er dronken van werd, wat dus niet het geval zal zijn.

Dat beetje smaak zal er vast wel in komen te zitten maar ik denk dat de kunstmatige smaakjes beter smaken :P

Wat je natuurlijk ook kan doen is als de blunt nog zeiknat is telkens hijsen nemen zonder dattie aanstaat en dan alsie eindelijk droog is oproken. Zo zou je van de alcoholdampen toch onder invloed kunnen raken? Hoor ook wel eens mensen over vodka in een waterpijp/bong voor extra effect.

Duifje

Belezen gebruiker
Ik vroeg het me gewoon af en ik was zelf te onnozel om echt diep te gaan nadenken, het klonk me gewoon leuk en even impulsief topicje van gemaakt :grin:

Bovenaan