Blutz

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Ik kwam deze site tegen

http://www.blutz.nl/

Heeft iemand ervaring hier mee?
Had ergens gelezen dat het de nieuwe methylone was/is. (site schijnt al een tijdje te bestaan, weet alleen niet of je nog kan bestellen).

INGREDIENTEN

Ingrediënten: Witte Wilgenbast extract (Salix alba), Kola extract (Cola acuminata), Guarana extract (Paullinia cupana), Haver extract (Avena sativa), Siberische Ginseng extract (Eleutherococcus senticosus), Panax ginseng extract, Passiebloem extract (Passiflora incarnata), Betonie kruid extract (Betonica officinalis), Aziatische Waternavel extract (Centella asiatica), L-Arginine, Ascorbinezuur (Vitamine C), L-Fenylalanine, Niacine (Vitamine B3), Taurine, L-Tyrosine, Vitamine B6, Zwarte peper (Piper nigrum), Gember (Zingiber officinale), Bonekruid (Satureja hortensis).

shokora

Wijs gebruiker
Ingredienten zijn niet heel erg schokkend. Zoiets zal ook in de gemiddelde Herbal-E zitten. Heeft niets met research chemicals te maken dus.

Xtc Bob

Belezen gebruiker
Het bevat geen methylone, of 3,4-methyleendioxymethylcathinon, een MDMA(ecstacy) derivaat.
De stoffen die daar staan zijn allemaal natuurlijk, en er staat geen methylone tussen dus is het een "herbal" variant.

L

Lid 6909

Gast
herbals zijn niet zo super vind ik, alhoewel ik met deze géén ervaring heb.

Het WAS idd Explosion, maar dat is illegaal, dus is het recept wat aangepast.

peace

caatje

Badass junkie
Gebruik de zoekfunctie dan kom je al sinds 2005 blutz op dit forum tegen. :wink: Zelf heb ik ze ooit eens een mail gestuurd maar nooit niks op pterug gehoord. De site zag er toen wat anders uit.

Bovenaan