Body load

MIA-1985

Wijs gebruiker
De term body load kennen we eigenlijk allemaal wel.

Omschrijf deze eens in je eigen woorden en bevindingen :)

Ik vind het makkelijker om te omschrijven op het moment dat ik de body load heb, maar dan heb ik er geen zin in :)

Ik zie het als een gevoel dat naar bovenkomt tijdens drugsgebruik en waarbij je eigenlijk merkt dat je in een lichaam zit. Ik zie het als een soort scheiding tussen lichaam en geest.

gamezz

Bewuste gebruiker
ik omschrijf het liever als body high :)

de beschrijving die jij geeft kan ik mij volledig in vinden
ik vind het in ieder geval heerlijk

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Negatieve perceptie van proprioceptieve waarnemingen van je lichaam.

:beer:

DDeeJay

Belezen gebruiker
nog nooit van de term gehoord..

bedoel je bv als je pil inslaat dat je dan precies op wolkjes loopt en je voeten de grond niet lijken te raken?

Andyy

Bewuste gebruiker
body load lijkt idd alsof ik met me geest in me lichaam aan het rondlopen ben, alsof alles buiten mijn geest omgaat, dat er een soort ruimte zit tussen wat ik aan het doen ben met me lichaam en wat ik dat op dat moment doe met me geest, moeilijk uit te leggen maar begrijp precies wat je bedoeld :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Body load is gewoon een ander woord voor de lichamelijke trip. M.a.w. de lichamelijke effecten die je krijgt van een drug. Die kunnen zowel positief als negatief zijn, een body load is dus niet, zoals veel mensen denken, automatisch negatief.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ik heb voordat de trip echt begint altijd zo'n vaag gevoel in mijn spieren. Ze lijken een eigen leven te leiden (hoewel ik het wel kan laten stoppen als ik dat wil). Dit ervoer ik de eerste keer als negatief, en ik was bang dat dit trippen was :tearsofjoy:. Nu weet ik beter en kan ik het ook veel meer waarderen. Beetje het gevoel dat je nog in de werkelijkheid zit maar dat er al wel wat rare dingen gebeuren, je weet alleen niet wat.

Als ik hard aan het trippen ben dan heb ik ook altijd vage spiersamentrekkingen maar dat is juist fijn en laat ik lekker gebeuren.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
lolnoob zei:
Als ik hard aan het trippen ben dan heb ik ook altijd vage spiersamentrekkingen maar dat is juist fijn en laat ik lekker gebeuren.

Dat heb ik ook wel eens, dan maak ik zo een rare beweging of gezichtsuitdrukking dat Scopo altijd moet lachen ! :grin:

jcutter

Badass junkie
Het voelt alsof ik uit bed ontvoerd en slapend ben gedropt in een zeemeermin van karton, wat gebruikt wordt als toneel voor homoseksuelen met danstalent, die met z'n allen hun kloten op mijn lichaam laten zakken en daarmee een hoop onrust teweegbrengen in mijn lichaam :confused:

MIA-1985

Wijs gebruiker
jcutter zei:
Het voelt alsof ik uit bed ontvoerd en slapend ben gedropt in een zeemeermin van karton, wat gebruikt wordt als toneel voor homoseksuelen met danstalent, die met z'n allen hun kloten op mijn lichaam laten zakken en daarmee een hoop onrust teweegbrengen in mijn lichaam :confused:

Hey JKonter, het valt me wel op dat je vaak homo's in je reacties betrekt? :)

Aalpoepert

Badass junkie
jcutter zei:
Dat komt omdat ik zelf nogal vrouwelijke trekjes heb en hiermee wordt gepest door kameraden. Die zeggen dat ik een fag ben. Het is eigenlijk beetje een inside joke.
Dat heb ik ook, maar mijn kameraden pesten me niet hiermee.

jcutter

Badass junkie
Ach, ik pest mezelf er mee waardoor ik hun dus indirect toestemming geef om mij ook te pesten met het feit dat ik soms giechel als een klein meisje, en met een gekromde linker hand huppel als ik vrolijk ben :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
jcutter zei:
Ach, ik pest mezelf er mee waardoor ik hun dus indirect toestemming geef om mij ook te pesten met het feit dat ik soms giechel als een klein meisje, en met een gekromde linker hand huppel als ik vrolijk ben :)

Ach het zal er vast schattig uitzien? :tongueout:

YawningMan

Belezen gebruiker
Ik vind het eigenlijk altijd wel aangenaam, ik ben altijd heel erg bewust van hoe magisch het mensenlijk lichaam is als ik een goede body load te pakken heb. Dat ik alles zomaar kan bewegen zonder er écht over na te denken heeft me menig keer gefascineerd :grin: En vooral als je motoriek dan wat fucked up is, maakt het extra amusant is. Krijg meestal dat m'n spieren heel erg ontspannen, slaap en zwaar aanvoelen. Vind ik heerlijk, lekker languit liggen en over je heen laten komen. Anderzijds heb ik ook vaak dat alles beetje gewichtloos lijkt, handelingen lijken vanzelfsprekend te zijn, beetje zweef-gevoel.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Deze zin heb ik 10 keer gelezen en gevisualiseerd. En toen geblokkeerd hahahahaha

Bovenaan