inner_search
Badass junkie
Beste leden
Ik heb 2 peyotes en een san pedro besteld.
Die kwam oorspronkelijk in potjes en konden op de vensterbank hun breiwerk doen.
Nu kreeg ik mail dat de san pedro niet meer voorradig was en heb ik ter compensatie deze gevraagd en toegestuurd gekrege (moet hem nog ontvangen)
www.zamnesia.nl
Het is de eerste x dat ik mescaline cacti ga houden en de eerste keer dat ik een cloon krijg zoals deze bolivian torch.
Op de site staat eigenlijk weinig info over hoe ik hem toegestuurd krijg en weet niet goed wat ik nu moet aan vangen met deze stek.
En dan bedoel ik , heeft deze al wortelgroei ?
Moet ik nog speciale gel of substantie halen om zoals bvb bij stekken van weedplanten wortelgroei te krijgen ?
Ik had hier graag een beetje meer info over gehad.
Ik ga vanavond nog wat YouTuben en googelen , maar vragen kan geen kwaad imo
Alvast bedankt.
Inner.
Ik heb 2 peyotes en een san pedro besteld.
Die kwam oorspronkelijk in potjes en konden op de vensterbank hun breiwerk doen.
Nu kreeg ik mail dat de san pedro niet meer voorradig was en heb ik ter compensatie deze gevraagd en toegestuurd gekrege (moet hem nog ontvangen)
Boliviaanse Torch 'Monstrose' (Penis Plant)
De "monstrose" versie van Boliviaanse Torch (Echinopsis lageniformis) is een speciale cactus, ook wel "Penis Plant" genoemd. "Monstrose" betekent dat dit een gemuteerde versie is van de originele cactus, in dit geval de Boliviaanse Torch. Een gemuteerde cactus groeit abnormaal en kan dus een...
Het is de eerste x dat ik mescaline cacti ga houden en de eerste keer dat ik een cloon krijg zoals deze bolivian torch.
Op de site staat eigenlijk weinig info over hoe ik hem toegestuurd krijg en weet niet goed wat ik nu moet aan vangen met deze stek.
En dan bedoel ik , heeft deze al wortelgroei ?
Moet ik nog speciale gel of substantie halen om zoals bvb bij stekken van weedplanten wortelgroei te krijgen ?
Ik had hier graag een beetje meer info over gehad.
Ik ga vanavond nog wat YouTuben en googelen , maar vragen kan geen kwaad imo
Alvast bedankt.
Inner.