bolle en keta

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb hier nu een halve gram keta liggen.

En wil vant weekend ketamine met wat bolletjes doen.
Maar wil eerst wat weten over die combi met die 2.
Iemand al ervaringen mee?

:wave:

A

Anonymous

Gast
Heb je ervaring met ketamine? (dus +10 maal gebruikt?)

Mijn advies: Neem eerst een pil. Als die volledig is ingeslagen kan je zelf denk ik wel beslissen om een klein puntje te nemen. Kijk hoe het afloopt, de combinatie is niet direct schadelijk(naar mijn weten, zelf niet gedaan hoor :openmouth:). Doe vooral rustig aan.

oh oh what a shame..:openmouth: ey kijk boven me plaatje daar staat newbie en ik ben zwaar nieuwsgierig ze hadden met flipper moeten noemen..
wat bedoel je precies met bolletjes..? :confused:

DreamWeaver

Badass junkie
eXpiremental eXperience zei:
oh oh what a shame..:openmouth: ey kijk boven me plaatje daar staat newbie en ik ben zwaar nieuwsgierig ze hadden met flipper moeten noemen..
wat bedoel je precies met bolletjes..? :confused:

Pillen op z'n vlaams..

Xtc en ketamine gaat best samen, neem alleen niet teveel keta anders kun je het dansen wel vergeten :wave:

Spor

Wijs gebruiker
Mijn eerste keer deze combi was wel leuk; dacht dat de MDMA uitgewerkt was, en het was een uur voordat het feestje afgelopen was. Dus ik denk ach, spray een keertje, moet geen kwaad kunnen. Nou dat heb ik geweten, nog nooit zo VAAG geweest, nog nooit heeft alles zo hard gedraaid. Toen ik t merkte drekt naar me beste maat gegaan en gevraagd of hij me spullen kon bewaren totdat mijn wereld weer een beetje normaal deed :grin:

Is wel leuke combi, maar be prepared !

Detroit303

Bewuste gebruiker
Re: scions of fate

OT: Zelf geen ervaring, maar ik zou idd ook wel easy on the ket doen. Haal anders je beste robotmoves maar boven! :grin: :grin:

underworld

Wijs gebruiker
mdma en keta is mijn favoriete combi. :)
2 uur na de inname van je pil het eerste snuifje keta nemen,minimaal een half uur wachten met bijnemen, anders kan het te heftig worden zoals spor hierboven beschrijft :wink:

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Keta gemixt met MDMA-kristallen, aanradertje (Y) Later nog een half snoepje bij gehad, werd daar knettervaag van tot ik voelde dat ik moest kotsen. Toen alles naar buiten gewerkt en weer gaan met die banaan :rock:

Bovenaan