Bommen

Biertje

Bewuste gebruiker
Ben van plan om voor I :xtc: Techno
n bommetje speed te draaien, of eigenlijk heb ik m al gedraaid. 160 mg speed van 67% . Nu heb ik nog nooit gebomd en vroeg ik me af of dit in een keer in slaat, of dat het geleidelijk opkomt?

kusje voor alle mensen die serieuze antwoorden geven

UeWEclipse

Experimenterende gebruiker
Naar mijn ervaring komt het wat geleidelijker op als je een bommetje dropt, dan dat je snuift :wink:

En voordat het begint te werken gaat er 40-50mins voorbij.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Binnen een half uur begint het altijd wel bij mij. Met zo'n hoeveelheid gaat het opzich best snel. Gewoon proberen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
160 is best wel veel hoor, Biertje. Heb je flinke tolerantie?

Verder kan ik er niet zo veel over zeggen. Het komt op. En het voelt goed :)

Biertje

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
160 is best wel veel hoor, Biertje. Heb je flinke tolerantie?

Verder kan ik er niet zo veel over zeggen. Het komt op. En het voelt goed :)

flinke tolerantie heb ik niet eigenlijk, maar het is om de hele nacht op door te komen... eventueel het bommetje verminderen tot 130/140? of zou dat naar jouw mening nog steeds te veel zijn EI, voor mijn 64 kilogrammen?

Oom Klaas

Badass junkie
2 bommetjes maken.

1 van 100 en 1 van 50 mocht je nog wat extra willen.

Zo zou ik het doen, met die kwaliteit.

Biertje

Bewuste gebruiker
aight, jouw advies neem ik blind aan...

Ik heb er nu al heel veel zin in, heb me lichaam heel goed onderhouden afgelopen tijd. Lekker veel gesport, gezond gegeten etc. etc.

Hoelang zal de uptijd zijn ongeveer?

De reden dat ik voor n bommetje koos is trouwens dat ik geen zin heb om drugs mee te nemen naar I :hearteyes: Techno, en de voorwaarde is wel dat ik vanaf ong. een uur of 4 smiddags tot de volgende ochtend door kan.

Misschien om 3 uur s middags die 100mg pakken, en dan rond 6 uur eventueel dat andere bommetje van 50?

Bovenaan