Bommetje(speed) combi xtc

Legend

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben nu drie keer naar een outdoor feest geweest en heb bij ieder feest 1 xtc pil in genomen. Super echter 12 uur op een xtc pil dat red je niet hooguit 6 uur.
Mijn maten gebruiken speed, 2 uur later kwartje xtc en nog eens 2 uur later weer een kwartje xtc. In mijn ogen hebben ze een veel betere trip als alleen xtc( dat geven ze zelf ook aan), maar weet ondertussen dat deze combi niet goed is voor je..
Maar nu mijn vraag als ik begin van de dag gelijk een bommetje neem rond 12 uur(begin van het feest) en pas 7 uur later 1 kwartje xtc en later nog een kwartje is dit minder erg dan zo kort achter elkaar zoals mijn maten het doen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Speed blijft lang in je bloed zitten en zal daardoor nog steeds erg neurotoxisch zijn in combinatie met MDMA. Als je je hersenen belangrijk vind kun je het dus beter niet doen.

Zelf heb ik vroeger nog wel eens speed en MDMA gecombineerd toen ik niet wist hoe slecht het voor je is. Moet zeggen dat ik er eigenlijk ook geen reet aan vond, want de speed onderdrukt de fijne wause gevoelens van de MDMA. Zonde van je pillen dus als je het mij vraagt.

Als je iets zoekt waar je het hele feest op door kunt kun je beter of alleen aan de speed of alleen aan de 4-FA bijvoorbeeld. MDMA duurt nou eenmaal niet langer dan 6uur.

Fool

Badass junkie
Ik ben bang dat er niet echt onderzoek is gedaan naar hoeveel meer of minder schadelijk iets langer wachten is, maar je kunt er wel vanuit gaan dat het nog steeds geen feestje in je bovenkamer is. Sowieso is een mate van schade aangeven erg lastig.

Is gewone speed zonder XTC of misschien wel alleen 4-FA niet iets voor jou? :)

Legend

Newbie
Fool zei:
Ik ben bang dat er niet echt onderzoek is gedaan naar hoeveel meer of minder schadelijk iets langer wachten is, maar je kunt er wel vanuit gaan dat het nog steeds geen feestje in je bovenkamer is. Sowieso is een mate van schade aangeven erg lastig.

Is gewone speed zonder XTC of misschien wel alleen 4-FA niet iets voor jou? :)

Bedankt, dan hebben jullie mij overgehaald en bedankt voor jullie reacties, ik moet het idd maar niet gaan combineren.
ik weet niet wat 4-FA is en ga dit maar is opzoeken qua info.
ik heb nog nooit speed(bommetje) gebruikt, wat zou lekkerder zijn?

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Daarbij is pep en xtc in combo niet alleen heel erg ongezond. Het verneukt ook de goede eigenschappen van elkaar. Vind ik dan, je vrienden blijkbaar niet.

Om even op je laatste vraag antwoord te geven. 4-fa is lekkerder, maar niet veel. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding niet chill. Je betaalt tien keer zo veel voor 4-fa maar het enige extra effect ten opzichte van speed is dat je wat tintelingen krijgt.

Als ik jou was zou ik gewoon lekker een (of meer) bommetje(s) pep nemen.

Legend

Newbie
Ik ga zaterdag naar Extrema en aangezien ik pas nog xtc op heb, wil ik dit keer speed(bommetje) gebruiken. heb er nu 2 gekregen en laten testen over de 70% ...???
Hoe kan je het beste verdelen qua tijd en wat geven jullie als tip mee om je lichaam goed te laten voorbereiden? want heb geen zin om een dip of kater te krijgen de volgende dag.

P.S. heb speed nog nooit gebruikt.

Fool

Badass junkie
Ik betaal 3x zoveel voor een grammetje 4-FA dan voor een gram amfetamine en de doseringen liggen ook lager. :P

Maar 4-FA vind ik persoonlijk lekkerder, maar ook een avondje aan de pep is eigenlijk wel goed genieten. 4-FA heeft in de eerste paar uurtjes van het effect net wat meer een euforisch 'MDMA-achtig' gevoel, maar dan een stuk minder intens. Het is na die paar uurtjes voor mijn idee nog net iets subtieler dan pep. :)

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Goed eten en slapen van tevoren. Ook tijdens de pep nog wat eten. Niet te veel alcohol erbij drinken want dan krijg je dus een helse kater.

Zorg dat je zondag en liefst ook maandag weinig tot niks te doen hebt. Het zal je namelijk veel moeite gaan kosten om te slapen en dan is de maandag gewoon kut. Je voelt je namelijk wel moe, maar je kan gewoon niet slapen.

Legend

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdag toch twee bommetjes ingenomen(terwijl ik had gezegd dit niet te doen) 1e om half 2 en de 2e om half 4.
daarna kwart xtc om 6 uur en half 8 en om 10 uur nog bijna een halve.

Ik moet zeggen dat het niet mijn ding gaat worden, omdat ik niet het gevoel heb gehad dat de twee bommetjes iets extra's toevoegde, geen meer energie, niet meer praten of zelfvertrouwen.
Wel had ik het gevoel dat ik minder aan het space was van de xtc.
Heb wel heel veel water op en een aantal cola's. qua eten alleen een tosti... :( niet slim
Dus ik ga het voortaan gewoon houden op xtc!

Verder voel ik me nu nog steeds prima en heb geen kater of iets anders en slapen ging ook goed.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Daarbij is pep en xtc in combo niet alleen heel erg ongezond. Het verneukt ook de goede eigenschappen van elkaar. Vind ik dan, je vrienden blijkbaar niet.

Gelukkig heeft deze meneer ook noooooooooooooooit deze combinatie gezet. :openmouth: :openmouth:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gaat lekker he? Je wil geen bommetjes nemen toch gedaan. Je had pas xtc op en zou je niet doen zei je, toch gedaan. Ik denk dat je beter kan kappen met drugs.
Tip: wacht minimaal 3 maanden met weer xtc te nemen als je toch door wil gaan met drugs gebruiken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Gaat lekker he? Je wil geen bommetjes nemen toch gedaan. Je had pas xtc op en zou je niet doen zei je, toch gedaan. Ik denk dat je beter kan kappen met drugs.
Tip: wacht minimaal 3 maanden met weer xtc te nemen als je toch door wil gaan met drugs gebruiken.
Dit topic is een jaar oud....

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Psychedelibee zei:
Dunnetjess33 zei:
Dit topic is een jaar oud....

Woops.. Domme Dunnetjess! :flushed:

Bovenaan