Bong wiet

Mehmet189

Experimenterende gebruiker
Hallo mede stoners.
Ik heb dus een vraag.
Ik ben van plan om een bong te kopen.
Om dus thuis the blowen.
Dus de vraag is ruik je dat als je wiet in je bong doet en gaat roken dan? Want dat is de rede waarom ik een bong wil kopen dat ik thuis dan gewoon kan blowen zonder dat het naar wiet ruikt dus de vraag is kan je het ruiken als je met een bong wiet rookt?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom zou je niet ruiken als je wiet uit een bong rookt, maar wel uit een joint?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Waarom zou je niet ruiken als je wiet uit een bong rookt, maar wel uit een joint?

Precies dan is je oplossing wiet botermaken of hasj melk hoewel hasj melk maken je hele keuken naar hasj ruikt :wink:

Bedoel je geen vaporizer voo je wiet ? Dan heb je geen wiet geur tijdens het roken.Vind het zelf niet zo lekker als een joint. I like the taste..

Mehmet189

Experimenterende gebruiker
Tijdloos zei:
Psychedelibee zei:

Precies dan is je oplossing wiet botermaken of hasj melk hoewel hasj melk maken je hele keuken naar hasj ruikt :wink:

Bedoel je geen vaporizer voo je wiet ? Dan heb je geen wiet geur tijdens het roken.Vind het zelf niet zo lekker als een joint. I like the taste..

Omdat ik in een serrie had gezien (breakingbad) dat iemand niet in zijn huurhuis mag roken dus toen ging ie ze wiet met een bong roken daarom vandaar

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mehmet189 zei:
Omdat ik in een serrie had gezien (breakingbad) dat iemand niet in zijn huurhuis mag roken dus toen ging ie ze wiet met een bong roken daarom vandaar
Maar denk er eens over na, is dat logisch?

Tijdloos zei:
Precies dan is je oplossing wiet botermaken of hasj melk hoewel hasj melk maken je hele keuken naar hasj ruikt

Ook met wiet boter maken ruikt je hele keuken naar wiet, daarna kun je het wel stealth gebruiken natuurlijk.

En een vaporizer geeft ook lucht, alleen wel een stuk minder dan wanneer je het rookt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mehmet189 zei:

Niet alles op tv is waar he :wink:

A$AP_Aether

Newbie
Ik merk persoonlijk wel dat wanneer je wiet puur rookt en zonder papier, het veeel minder stinkt. Je kan het alsnog niet in je kamer doen, maar een bong hit uit je raam en je bent stoned, na een paar minuten ruik je niks meer in je kamer. Met een joint merkte ik wel dat het veel erger stonk.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
A$AP_Aether zei:
Ik merk persoonlijk wel dat wanneer je wiet puur rookt en zonder papier, het veeel minder stinkt. Je kan het alsnog niet in je kamer doen, maar een bong hit uit je raam en je bent stoned, na een paar minuten ruik je niks meer in je kamer. Met een joint merkte ik wel dat het veel erger stonk.

ruikt :mrgreen:

Bovenaan