Bong!

spacebilly

Belezen gebruiker
Omdat ik toch al soms over een bong praatte, hier dit topic!

Wie van jullie roken allemaal bong? en zo ja? wat voor een?

Zal ik leuk als je er een foto bij kunt posten van je bong :grin: ik post em nu ff niet, morgen ofzo.

ik ben baked :mrgreen:

Gr!

cropp

Badass junkie
ik heb een glazen bong in de vorm van een piemel, alleen vond mijn vader hem zo vet dat hij hem gevorderd heeft, nou mag ik nog een keer een bong uitzoeken(die 3 keer zo groot en 3 keer zo duur is) maar dat komt er iedere keer niet van...

puurpijpjes :hearteyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zelf heb een zwarte 22cm lange bong.
Hij lijkt een klein beetje op een of andere monster sm dick.
Hij lijkt:
hier op, maar dan zonder wietblaadje en iets dikker met schuinere afloop.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Heb geen bong maar zo nu en dan maak ik er een als ik zin heb.
Wel lekker, wordt je goed stoned van. :smoke:

Arthur King

Wijs gebruiker
Ik heb deze, alleen in het geel.

Op zich wel chill ding, er zit geen klapgat op, maar omdat hij niet zo groot is maakt het niet zoveel uit.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik heb zo een bong van die oude Azarius koopjes, bongs voor 5 pleuro. Natuurlijk was er iets mis mee, maar da was zo verholpen. Het is wel een vette bong, van acryl met 2 chambers en een grote pijp.
Ik gebruik m niet zo vaak, omdat ik geen zin heb om 'm telkens schoon te maken, want zo'n ding ken aardig stinken.

cropp

Badass junkie
die van mij is niet helemaal hetzelfde, maar lijkt er wel heel veel op, alleen heb ik er salvia in gerookt en dat nooit schoongemaakt, dus hij zit een beetje vol met bruine aanslag die er nou niet meer uit gaat...

cropp

Badass junkie
ik zag hem liggen in een klein winkeltje in polen, omgerekend koste hij iets van 2,50 en ze hadden er wel meer, maar die waren te klein om lekker te roken...

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UmjXY1BDMEA&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UmjXY1BDMEA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

:stoned: Hits from the bong!!

Voor speciale gelegenheden komt hij wel te voorschijn. Over het algemeen rook ik liever een gewone joint, maar op zn tijd is het wel leuk

brutus420

Experimenterende gebruiker
Ik rook elke dag bongs,meestal acryl bong maarik heb er ook een grote van glas :hearteyes:
meestal heb ik een tijdje een favoriete en dan komt er weer eens wat nieuws :hearteyes:
bubblers zijn ook lekker :stoned:
voor nu staat er pollen op het menu :grin:

brutus420

Experimenterende gebruiker
Dat is een mooie glazen bong die je daar hebt space billy,die van mij is ongeveer van de zelfde grootte maar heeft een minder mooi model als die van jou.Die acrylbongs roken ook fijn maar worden gauw smerig,kun je wel mooi meenemen overal naartoe gaan niet zomaar stuk :stoned:

Bovenaan