BOOM!

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ow, srry, wist niet dat er al een topic over was... Ik ga met een mobilhome die we lenen van een kennis, samen met nog 2 andere vrienden! Feesje! Ik zie een DF samenkomst daar ter plaats ook wel zitten eigenlijk! :beer: Nemen mensen van DF eigenlijk drugs mee naar ginder of kopen jullie het daar ter plaatste?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Eerst was ik van plan om wat mee te nemen maar na even wat mensen uitgehoord te hebben over de grenscontroles in Frankrijk en Portugal heb ik me toch maar voorgenomen om ter plekke te kopen. Wat daar ook zeker geen probleem gaat worden, haha

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Eerst was ik van plan om wat mee te nemen maar na even wat mensen uitgehoord te hebben over de grenscontroles in Frankrijk en Portugal heb ik me toch maar voorgenomen om ter plekke te kopen. Wat daar ook zeker geen probleem gaat worden, haha

Ja, dat zou mijn eerste reactie ook zijn, maar één van mijn maten die meegaat was er twee jaar geleden ook en naar het schijnt lopen de prijzen daar wel enorm de spuigaten uit...

henkie84

Bewuste gebruiker
Hiep HOI! Ik wilde alleen maar even mededelen dat TheMystic en ik onze festivaltickets + de vliegtickets binnenhebben en ook wij uitermate geinteresseerd zijn naar mogelijkheden om aan drugs te geraken, aldaar. Een zegeltje gaat nog wel mee lukken met het vliegtuig, maar dat garandeert geen week (twee, want we gaan eerst een weekje in madrid chillen) plezier natuurlijk.

Stonie en andere ervaringsdeskundigen, licht ons in!

speeseend

Wijs gebruiker
Post - of laat je spul posten :wink: dit lijkt mij de beste mogelijkheid. Anders is het smokkelen nog een optie. Maar naar Spanje... ik was toen knap bang met 'm'n vijftien gram Hero, luchtdicht ge-sealed en in een -op dit moment- niet nader te noemen product op laten gaan. Er liepen daar overheids-knakkers in leger-groene pakken en geweren over de schouder. Scary shit dus.

Uiteindelijk viel het allemaal wel mee, maar het risico qua straffen dat je in Spanje loopt... dat is het nogmaals overdenken waard!

Groet,

Eend

Bovenaan