borderline adhd en willen afkicken help

girly83

Newbie
beste forumbezoekers,

korte samenvatting ik
"ik jonge dame van 27 jaar jong(oud) :wink:
ik slik btw. diazepam 2 x 10, zoplicon 2 x 7.5 en promethazine 4 x 25 voor t slapen gaan alles innemen daar ben ik nu al zo een 5 jaar aan verslaafd (voornamelijk door verkeerde of weinig uiteg wanneer te gebruiken) ben ook opgenomen geweest voor me borderline ad niks geholpen...
Dagelijks leven ben ik afgekeurd 100 %... Dus veel thuis weinig omhanden en wisselende buien van minuut tot minuut... Gebruik sinds me 13 e ongeveer met soms tussenpose ma nooit van lange duur wat ik gebruik is blowtje,vooral coke, pillen, mdma, alcohol, en sinds laatste half jaar GHB... Mijn probleem is dt ik in een cirkel zit en geen rem heb (geen maat weet) Geld in de zak is Coke halen zodat ik ff me "probleme vergeet" en t lukt me niet om dat te veranderen Coke is nmr 1 bij mij met drugs... Laatste jaar anderhalf begint t te gek te worden, geen geld om boodschappe te doen altijd als ik geld heb die zooi hale, maar ook waanideeen met coke op dubbel zien letters nie meer kunnen lezen "MEZELF KWIJTRAKEN" terwijl ik daar eerder geen last van had bleef er altijd helder onder wist wat ik deeed en zei en nu laatste jaar nie meer "DOODENG" vind ik dat (raak mezelf kwijt) me coke gebruik wat trouwens erger/meer is geweest dan nu. Nu is t ongeveer 2 x p.w 1 a anderhalf gr." Ik wil zonder die zooi kunnen en me dan ook kunnen vermaken. Dat is de doorslag geweest realiteit en fictie door elkaar halen...

Daarom de stap gezet na een kliniek ongeveer nu (half jaar) in behandeling voor mijn verslaving van coke (jah ik weet heb er veel meer ma moet ergens beginnen) nja behandeling 2 wekelijks gesprekken nu heb ik in overleg me mijn behandlaar mij aangemeld voor een afkickkliniek in eerste instantie zou t om 2 weken intern gaan... Maar uiteindelijk werd mij toch geadviseert om de lange te doen van 6 tot 8 week... Me daarbij neergelegd en ben aagemeld,
nu had ik vandaaag een kennismakings gesprek over hoe ze te werk gaan en wat t allemaal precies inhoudt maar aangezien ik ook borderline add of adhd heb is de persoon met wie ik die afspraak had van mening dat 6 tot 8 week te lang is en dat ik beter voor een kortere behandeling kan gaan ivm. spanningen en stress opbouw zodat ik de behandeling dan wel op een nette manier kan afmaken en nie me ruzie wegga... Nu vraag ik me af zijn er geen andere klinieken waar ze me beter kunnen helpen of heeft iemand advies ik zit er helemaal doorheen wil heel graag en alleen lukt t me nie maar denk dat dit em ook nie ga worden met al die groeps gesprekken etc... pfff het liefst enkeltj onbewoond eiland whaha als t dan ma om 2 week detox gaat dan kan ik toch net zo goed bij een vriend/in zitten weg van hier.?.

groetjes een bordie

iemand tips suggesties help

ps. Sorry een beetje lang geworden hoop wel dat je er wijs uit word vragen staat vrij

Liesette

Bewuste gebruiker
je bent nog jong, verdiep je iets meer in Borderline, en voor je aan een therapie begint moet je:

clean zijn
een huis hebben
een inkomen hebben
en een ijzeren vermogen om door te zetten hebben
de kennis vergaren over Borderline Linahen therapie want weglopen of 1x te laat komen is meteen al een probleem met de Linahen. Sterker nog je behandelaar belt je wakker voor je afspraak.

je hebt naast je Borderline ook ADHD waar ook veel tijd in gaat zitten.
Ik heb 2 vriendinnen met Borderline waarvan er eentje 2 jaar ouder is dan jij en ze heeft ook nog is een kindje, van een vreselijke kwal.

Ik ben geen dokter maar probeer voor je 30ste je verslaving en je therapie on der controle te houden. De meeste klinieken nemen geen verslaafden aan voor therapie Borderline of ADHD.

Heb je al een strafblad ?
Ooit eerder serieus afgekicked ?
Heb je hulp ?
Heb je nog familie ?
Ken je lotgenoten ?
Doe je extreme dingen voor drugs zoals prostitutie, stelen, roven.

Je staat voor een lastig pakketje keuzes en je zult echt sterk moeten zijn wil je het overwinnen.

Succes

Bordie bonnie

girly83

Newbie
Beste Bordie bonnie,
thanx voor je reactie

ik heb geen strafblad (naar mijn weten) woon op mezelf al 7 jaar, famillie staat gelukkig achter mijn de linehan heb ik al een x geprobeert ben ook dik een jaar opgenomen geweest voor me borderline ma dat was em ok nie...
loop nu elke 2 week gesprek bij een psych waar t opzich wel muizenstapjes vooruit gaat :rolleyes:
echt extreme dingen nee doe ik niet jah ma nie me benen wijd ofso...
ik wou juist opgenomen worden om af te kickenma die denkt nie dat ik t aankan en zei 2 week nou dan denk ik wat heb dat voor zin... ?Ik wil gewoon geld in me zak kenne houwe voor boodschappen etc.?

snapje me

liefs bordie ti

en nee echte vrienden heb ik nie :rolleyes:

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Is het mischien niet mogelijk,dat je je geld een beetje laat beheren door bv- je ouders.Elke week een beetje,of om de 3-dagen wat.Of elke dag een paar euro.Zo heb je tenminste wel altijd wat geld,zeker voor boodschappen.Want boodschappen in huis,is fijner dan coke halen,zeker als je geld dan op is.Maar het blijft moeilijk,en dat weet ik ook.Sucses verder.

Bovenaan