'bot' worden van speed

awevers

Newbie
Sinds een paar maanden heb ik wanneer ik speed snuif totaal niet meer "scherp" word. Beter gezegd, ik word "bot" of "hersendood". Alles gaat veel trager in m'n hersenen lijkt het wel. Met de speed is niets mis mee. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Vraag me dan af hoeveel je eet? Hoevaak en hoeveel je gebruikt om je een goed antwoord te kunnen geven.

Een pauze zou waarschijnlijk een goede optie , anders kan je naar de huisarts toe die geheimhoudingsplicht heeft.
Maar goed misschien is het inmiddels al minder aan het worden.

awevers

Newbie
25tolife zei:
Vraag me dan af hoeveel je eet? Hoevaak en hoeveel je gebruikt om je een goed antwoord te kunnen geven.

Een pauze zou waarschijnlijk een goede optie , anders kan je naar de huisarts toe die geheimhoudingsplicht heeft.
Maar goed misschien is het inmiddels al minder aan het worden.

Door de weeks blow ik wel eens (gram per week ofso) dus met eten is niet echt de oorzaak lijkt me.
Onder invloed natuurlijk niet.

Gemiddeld 3/4 gr of 1 gr in het hele weekend. (zaterdag middag tot zondag ochtend)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dan zou ik gewoon naar je huisarts gaan en vertel hem je probleem daarna word er pas gevraagd wat er gebeurd, je kan open kaart spelen. Dus zou hem vertellen dat ik het eens gedaan heb en daar nu last van heb.

Zo is het immers toch ook?
Vermoed dat je gewoon even wat rust nodig hebt, maar dat weet je huisarts beter. Aangezien je verder gewoon goed eet en geen overmatig gebruik (sommige vinden misschien van wel , maar waar ligt de grens dan?)

Een bezoekje naar de huisarts die weet vast wel betere suggesties van mij. Met de juiste behandeling ben je zo weer de oude is mijn vermoeden!

Succes!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een vriendin van mij had iets soortgelijks met haar gaat het nu maandje later prima misschien al langer. Was ook gewoon naar de huisarts gegaan ze nam een kuur van iets daarna was haar probleem opgelost.

Bovenaan