Botpijn

FerdFatoehaus

Badass junkie
Niks meer bijnemen in ieder geval. En je xtc laten testen als je dat nog niet gedaan hebt. Heb nog nooit van pijn in botten gehoord tijdens xtc. Als het aanhoudt sowieso even langs de huisarts gaan.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Lastige situatie. Wellicht een lichte dosis benzo er in maar ik weet niet of je dat in huis hebt en of jullie daar ervaring mee hebben. Zolang hij echter niet in gevaar is zou ik zeggen uitzitten. Mdma duurt maar 4-6 uur en dan zijn de heftigste effecten er wel uit. Of even van setting veranderen, stukje wandelen bijvoorbeeld.

Wat eten met suikers en zout er in kan ook wat helpen misschien (banaan, aa-drink, cup a soup).

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Is je xtc getest. Kan spanning zijn door versnijding.

Vitaminetekort, vermoeidheid of ver gezocht mss een onderliggende aandoening? Kan ook.

Ikzelf heb een gewrichtsaandoening. Tijdens voel ik niks. Dagen tot soms weken erna gewrichtspijn en sneller ontsteking. En dan hoef ik nog niet te dansen tijdens. Gewoon thuis op de bank is al genoeg voor dit soort na-effect.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Normaal werkt xtc juist pijnstillend. Ik heb vaak last van mijn rug ivm een hernia die ik gehad heb, maar tijdens xtc nooit pijn.
Even 2 paracetamol erin en lekker warm douchen en een beetje wandelen?

Bovenaan