"Brandende" Dex vraagjes!

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Even wat korte dex vraagjes want met google en de zoekfunctie kan ik niets wijzer worden op dit moment..

Wat mag ik betalen voor een gram dex van 73%?
En voor 10 gram?
En voor 100 gram?

En wat is het maximale zuiverheidspercentage van dex?
Ik hoorde iemand op het forum al praten over 80%..
Ooit heb ik gehoord dat het maximale percentage 68% betreft..

En is dex echt minder slecht voor je lichaam dan pep?

Bonnie, dude I need your help!!! :sunglasses:

Wacky

Badass junkie
Veel pep gebruikers die ik ken weigeren meer dan een tientje te betalen voor een gram, maar kwaliteit hebben ze geen benul van. Dit soort consumenten zijn dus de oorzaak dat er allemaal troep verkocht word. Ik vind het niet gek om 15 of zelfs 20 te betalen voor een grammetje zuivere pep. Zeker als je weinig gebruikt en kwaliteit wil, dan maakt dat toch niet uit.
Uiteindelijk moet je gewoon betalen wat je er zelf voor over hebt he. Maar ik heb voor 70% pep wel het dubbele over dan ik voor 35% zou moeten betalen. (en daarbij is voor de aantallen die jij noemt respectievelijk 10, 50 en 250 de normale prijs ongeveer)

Ik weet niets van je vragen met zekerheid, ik weet dat gewone pep maximaal 74% kan zijn, ik denk dex ook. Wat het verschil is voor je gezondheid weet ik ook niet. Ik weet zowieso niet of er uberhaupt wel echt verschil is. Ik heb het wel gebruikt die dex, meerdere malen, maar ik kan het echt niet onderscheiden, drugs vallen zowieso altijd anders.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb ooit normale gehad op 75% ... standaard is de 73% volgens het testcentrum.
Wanneer het nou precies moet overgaan in vloeibare vorm weet ik ook niet.
Hoe je dex maakt weet ik ook niet, wat mij is verteld dat je normale speed neemt en die wast naar dex ?
Alle amfetamines zijn verslavend, en geven zoals alle medicijnen en drugs bijwerkingen.
Hoe erg de bijwerkingen je lichaam en geest aantasten hangt verschilt per persoon.
Dat dex minder schadelijk zou zijn lijkt me lariekoek, dat je minder last hebt van de bijwerkingen is voor de een juist de reden dex te nemen en voor de ander juist de reden normale pep te nemen.
Het strak staan, het niet eten, niet slapen, koppijn etc etc ... zijn allemaal bijwerkingen.

De ene junk is nog taaier dan de andere, de regel lijkt wel:

Eerst de gezonde mensen gaan dood dan pas de taaiste junks ... als er een God zou bestaan is dat ook het bewijs dat ie er niet is.

Zo het is medicijn tijd !!Ik moet geremt worden.

Bovenaan