branderige nek ?

Hislordship

Wijs gebruiker
hallo ik had een vraagje ...

is het normaal om tijdens xtc een branderige nek te krijgen ?> ik heb het maar 1 keer gedaan maar tijdens de eerste 2 uurtjes ofzow had ik wel een beetje last van een branderige nek

bersenka

Experimenterende gebruiker
hislordship zei:

is het normaal om tijdens xtc een branderige nek te krijgen ?> ik heb het maar 1 keer gedaan maar tijdens de eerste 2 uurtjes ofzow had ik wel een beetje last van een branderige nek

Heb ook wel eens van vrienden gehoord dat ze een branderige nek/rug kregen na gebruik van bepaalde pillen. Gevoel alsof je verbrand bent. Ligt aan de pil dus.

-spaceman-

Badass junkie
bersenka zei:
hislordship zei:

Heb ook wel eens van vrienden gehoord dat ze een branderige nek/rug kregen na gebruik van bepaalde pillen. Gevoel alsof je verbrand bent. Ligt aan de pil dus.

ja tuurlijk van die eene rode hartjes wel maar die blauwe mitsus niet...

wat dacht je zelf!

:rolleyes:

bersenka

-spaceman- zei:
bersenka zei:
hislordship zei:

ja tuurlijk van die eene rode hartjes wel maar die blauwe mitsus niet...

wat dacht je zelf!

:rolleyes:

Hij vraagt gewoon of het normaal is? ik geef antwoord?

Hislordship

Wijs gebruiker
Wacky zei:
met witte smileys is wel vreemd hoor, meestal heb je dat met groene pilletjes.

echt? ik heb er verder niet zoveel verstand van want de enige pill die ik genomen heb in me leven was een smiley maar het branderige gevoel was er wel niet zozeer onprettig [het was immers koud buiten dus warmte was wel lekker]

maar het viel wel op

Madelief

Jep... had ik ook de eerste 2 keer... als of mn dak in de fik stond - en niet alleen mn nek :grin: .. Daarna niet meer gehad. Heb niet t idee dat zozeer aan een bepaald pilletje lag, maar dat t gewoon een heftige reactie was van mn lijf op de eerste confrontatie met ecs.
:wave:

-spaceman-

Badass junkie
Madelief zei:
Jep... had ik ook de eerste 2 keer... als of mn dak in de fik stond - en niet alleen mn nek :grin: .. Daarna niet meer gehad. Heb niet t idee dat zozeer aan een bepaald pilletje lag, maar dat t gewoon een heftige reactie was van mn lijf op de eerste confrontatie met ecs.
:wave:

dat wilde ik horen!! :wave:

of zou het toch liggen aan die groene pilletjes.... :confused:

vogel

Bewuste gebruiker
xtc = mdma= een soort amfetamine

je zal merken versnelde stofwisseling serotonine sepletie dus temperatuurverhoging

ben geen smarthead maar is toch logisch

amfetamine gaat alles wat sneller

nou jouw als het is uitgewerkt heb je te weinig serotonine,,,,, gevolg je voeld je als een olifant op de zuidpool

Hislordship

Wijs gebruiker
vogel zei:
xtc = mdma= een soort amfetamine

je zal merken versnelde stofwisseling serotonine sepletie dus temperatuurverhoging

ben geen smarthead maar is toch logisch

amfetamine gaat alles wat sneller

nou jouw als het is uitgewerkt heb je te weinig serotonine,,,,, gevolg je voeld je als een olifant op de zuidpool

kijk jij komt met feiten hehe :smoke:

-spaceman-

Badass junkie
^beetje nadenken voor jezelf kan ook geen kwaad toch...

precies wat vogel zegt, das toch logischsjsjsjsjsjsjsjsssssss

vogel

Bewuste gebruiker
hier nog een topic over wat voor invloed xtc op je zenuwstelsel heeft
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9519

xtc stimuleert dus je sympatische zenuwstelsel waardoor je meer gaat transpireren en een snellere hartslag krijgt tja dan krijg je het wel warm

khad het ook met xtc hele warme nek en rug
daarom zeggen ze ook dat drinken belangrijk is bij xtc gebruik
vooral als je zware lichamelijke inspannig leverd onder invloed van xtc
zoals bv dansen,, anders kunt gij oververhit raken

Bovenaan