branzoplan

blegtn

Newbie
kan iemand me helpen :
met ten eerste mij te zeggen wat branzoplan is( weet niet of het juist geschreven is).
en wat het met je doet.

ik heb van het weekend eerst wat joints gaan roken dan naar een feestje gegaan en redelik wat gedronken. dan vertrokken van het feestje omdat het saai was. dan heb ik 2 lijnen coce gelegd en daarna 4 zo een branzopan genomen.
je krijgt er echt overdreven evenwichtstoornissen van je kan niet rechtstaan eigenlijk, nauwelijks toch.
daarna viel ik heel de tijd op mijn hoofd nu zit het vol van de schaafwonden en mijn knieen en ellebogen ook. eigenlijk over heel mijn lichaam.
de eerste dag erna kreeg ik geen hap eten binnen. ook in 2 dagen tijd heb ik al 40uur geslapen en ik ben nog altijd niet heel 100% in orde. kan iemand zeggen hoe dit juist komt en ook wat info over die branzaplan of hoe het ook noemt. bedankt

blegtn

Newbie
ja inderdaad zeer stom van mij maar als ik dronken ben doe ik jammergenoeg domme dingen, dus ik zei warom niet. ip internet vind ik niet over branzoplan(branzopan, bramzoplan, branzaplan) weet dat het daarop trekt. ik dank dat het iets is van bij de apotheker.

XerXoX

Experimenterende gebruiker
Het is waarschijnlijk Lexotan .Als je die van 12 mg hebt gekregen en je hebt er wat biertjes op gedronken . Kan je aardig uit je dak gaan en domme dingen doen...

Maar persoonlijk vind ik Xanax en rohypnol en wat biertjes nog het prettigste gevoel voor op cafe te gaan of uit te gaan ..Totaal alle remmen los .

Kan dit wel enkel gebruiken als mijn vriendin er niet bij is of tis ambras zoals ze in antwerpen zeggen ...

Bron -> http://www.tranx.org.au/benzodiaz.html

Bromazepam = Lexotan

Cheers

blegtn

Newbie
ja ik denk ook dat het slaapmiddel is het is nu maandag en ik heb ze zaterdagnacht om 2u gepakt en ik ben nu nog heel moe, die evenwichtsstoornissen zijn wel wat aan het minderen. hopelijk is het morgen over

davie

Wijs gebruiker
Waarom vraag je zoiets pas nadat je het hebt gebruikt? Zo gebeuren er ongelukken.

Wat nu als je het niet meer weet te herinneren hoe je thuis bent gekomen en 's ochtends wakker wordt vol met schaafwonden. :confused:

blegtn

Newbie
omdat ik ook niet van plan was het te gebruiken maar ik zat op die fuif en mijn vriende belde me op voor een beetje gratis coce en die kans laat ik niet graag liggen. daarom ga ik naar die kerel en zijn vriend had van die bramazapan pillen zitten en ja die gaf ze gratis weg dus dacht ik van waarom niet.
normaal doe ik nooit zo een dingn waarvan ik niet weet wat het is.
het was de eerste en zeker de laatste keer

blegtn

Newbie
en ook weet iemand waar je er een beetje info kan op vinden op internet mijn ouders waren niet echjt gelukkig toen ze mij zagen thuiskomen en ze willen weten wat het juist is.

Bovenaan